تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۹۸۸۷۱

سالن ورزشی روستای کردلاغری افتتاح شد(+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛صبح امروز با حضور نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی و چندی از مدیان استانی و شهرستانی سالن ورزشی روستای کرد لاغری از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، درافتتاح این مجموعه ورزشی غلام محمد زارعی گفت: امروزه نقش و جایگاهی که ورزش در سلامتی و زندگی انسان دارد، به عنوان یک اصل مسلم در تمامی جهان شناخته می‌شود.
زارعی با شاره به نقش ورزش در جامعه  اظهار کرد: توجه به امر ورزش به اندازه‌ای جایگاهی ویژه در میان جوامع پیدا کرده و اثرات مثبتی در بهبود سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است که برنامه‌ریزی‌های زیادی برای این مهم در نظر گرفته شده و سازمان‌ها و ادارات خاصی برای رسیدگی و توجه به امر ورزش بنیان گذاشته شده است.
 
وی با تبریک به مدال اوری سامان پاکباز در سطح جهان گفت: کهگیلویه وبویراحمد استعداد های در خشانی در حوزه های مختلف ورزشی دارد که باید زیر ساخت های لازم برای معرفی این ظرفیت ها در سطح ملی و ببین اللملی صورت گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی یاداورشد : باید در زمینه توسعه ساختارها و سخت‌افزارهای ورزشی روستایی برنامه‌هایی را تدوین کرد تا بتوان در حوزه ورزش قهرمانی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.
زارعی ابراز داشت : هدف ما رساندن ورزش روستایی به سمت مطلوب و پویا و کسب موفقیت در مسابقات ورزشی کشور است.
 
غلام محمد زارعی با اشاره به اهمیت زیرساخت ها به ویژه در مناطق محروم و دور دست در راستای توسعه متوازن کشور و عدالت اجتماعی افزود: زدودن غبار محرومیت از این استان مستلزم توجه بیشتر دولت یازدهم در اختصاص اعتبار بیشتر برای تقویت زیرساخت است.
 
زارعی اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح شهرها و روستاها یکی از زمینه های تقویت ورزش در هر استان است که اتلاش داریم تا با پیگریهای مستمر در تهران این زیر ساخت ها در روستاهای بویراحمد ودنا به خوبی فراهم سازیم.
بر پایه این گزارش غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در سال گذشته در اقدامی بزرگ ۱۴میلیارد تومان  اعتبار از محل اعتبارات ملی نفت برای ایجاد ۲۹پروژه ورزشی در شهرستانهای بویراحمد ودنا در یافت کرد.
IMG_6592 IMG_6601 IMG_6602  IMG_6605 IMG_6606 IMG_6607 IMG_6609 IMG_6610 IMG_6612 IMG_6614
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اوف شوتش درحدرنالدوبود/جای ارشدی خالی بود جریان چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
معاون مدیرکل یک ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای یک نماینده خیلی افته بیاد برای افتتاح یک سالن ورزشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1