تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۹۶۱۶۴

نشست اعضای هیأت کشتی استان با فرماندار کهگیلویه

۱
۰
کبنا ؛اعضای هیئت کشتی استان در فرمانداری کهگیلویه با فرماندار دیدار ومشکلات کشتی استان وشهرستان مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنااسپورت از کهگیلویه،نایب رئیس هیئت کشتی استان،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه،مسئول کمیته داوران و مسئول کمیته آموزش و مشاور هیئت کشتی استان با حضور در فرمانداری کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند که دراین نشست ،مشکلات کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان کهگیلویه مورد بحث وبررسی قرار گرفت و قول های مساعدی از سوی فرماندار کهگیلویه به هیئت کشتی استان در برطرف کردن پاره ای از مشکلات داده شد.
IMG_2761
برپایه این گزارش فرماندار کهگیلویه بعد از شنیدن موفقیت ها ومشکلات کشتی استان و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان،از تلاش های اعضای هیئت کشتی استان تقدیر کرد و برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های آتی هیئت کشتی استان آرزوی موفقیت کرد.
علی پوزش بر افزایش جایگاه ورزش شهرستان کهگیلویه در ورزش های قهرمانی تیمی وانفرادی بویژه رشته کشتی تاکید کرد وگفت: امیدوارم با هماهنگی هیئت کشتی استان و ادارات شهرستان و حمایت اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه آینده روشن تری را برای ورزش کشتی شهرستان ترسیم کنیم.
پوزش با اشاره به اینکه باید از ورزشکارانی که در سطح ملی باعث کسب افتخار می شود حمایت کرد،افزود:شرایط را باید طوری فراهم کنیم که زمینه حضور این ورزشکاران را در میادین برون مرزی فراهم کنیم.
فرماندار کهگیلویه به ظرفیت بالای ورزشی واستعداد جوانان ونوجوانان شهرستان کهگیلویه در این عرصه اشاره وبرلزوم بهره گیری مناسب متولیان امر ورزش از ظرفیت های موجود تأکید کرد.
IMG_2752
رئیس اداره ورزش وجوانان نیز در این نشست ورزش کشتی را یکی از بهترین رشته های ورزشی در سطح شهرستان نامید وگفت: حمایت های خوبی نیز از جانب هیئت کشتی استان به شهرستان شده و می توان هیئت کشتی استان را از برترین هیئت هایی دانست که بیشترین تعامل رابا شهرستان داشته است.
سید مسعود تقوی نژاد با بیان اینکه در بحث اعتبارات مشکلات زیادی داریم و در این مورد ورزش شهرستان باید به جد حمایت شود،افزود: :کمبود بودجه به عنوان مهم ترین مشکل توسعه ورزش در مناطق مختلف این شهرستان را میتوان نام برد وبا وجود تمامی مشکلات موجود، ورزش شهرستان از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و در صورت توجه ویژه به این قابلیت ها می توان نیازها را جبران کرد.
تقوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل خوب در بحث میزبانی و دارا بودن خوابگاه های خوب در سطح شهرستان و داشتن تجارب خوب در بحث میزبانی ،خطاب به فرماندار کهگیلویه گفت:مشکل ما در میزبانی بحث ریالی است و از حضرتعالی انتظار داریم با توجه به ارتباطات وتعاملی که با مدیران کل دارید این موضوع را پیگیری کنید تا شرایط برگزاری یک مسابقه کشتی کشوری را در سطح شهرستان فراهم کنیم.
IMG_2768
نایب رئیس هیئت کشتی استان نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه های اجرایی هیئت کشتی استان طی دوسال گذشته در سطح استان با اشاره به اینکه ورزش مقوله ای است که می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی در جامعه دور کند واثرگذاری ورزش در جامعه زیاد است وبه صورت کلان در پیشرفت جامعه تأثیر دارد.
احتشام پورمحمدی با بیان اینکه استانهای هم جوار سالانه بیش از ۸۰۰ میلیون هزینه میکنند در صورتیکه هزینه داده شده ما در سال گذشته ۸ میلیون هم نبوده ،ابراز داشت: با وجود داشتن پتانسیل های خوب ،چگونه می توانیم با چنین استانهایی رقابت کنیم؟
پورمحمدی تصریح کرد:با وجود مشکلات عدیده در بحث ریالی ،توانستیم به همت زحمت کشان ورزش کشتی طی دوسال گذشته ۹ پله سیر صعودی در رنکینگ فدراسیون داشته باشیم.
نایب رئیس هیئت کشتی استان با بیان اینکه برنامه های خوبی در سطح شهرستانها با فرمانداران داشتیم ،افزود: نمونه بارز آن دیدار با فرماندار بهمئی بود که نتیجه آن اعتبارات خوبی بود که از سوی فرماندار به سالن کشتی بهمئی شد.
پورمحمدی در پایان با اشاره به اینکه در بحث زیر ساخت ها کمتر مشکل داریم و مشکلات ما در بحث ریالی است واسپانسر هم وجود ندارد خواهان همکاریهای لازم از سوی فرماندار به هیئت کشتی شهرستان واستان شد.
IMG_2759
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
هیئت کشتی استان چه ربطی به شهرستان داره...ما تو شهرستان خودمون چندین قهرمان کشور و بین المللی داریم که باید اینا حمایت بشن این آ... دنبال منافع شخصی خودشون هستن به ولا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1