تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۱۹۶۰۳۹

طوفان نفت و گاز گچساران در آغاز لیگ

۱۴
۰
کبنا ؛ .a2d776612246d598c744792a62711a11_L
در اولین هفته از گروه اول لیگ دو از بین ۶ بازی انجام گرفته چهار بازی با پیروزی به پایان رسید و دو دیدار نیز نتیجه ای به غیر از تساوی نداشت.


 مسابقات لیگ دو فوتبال کشور از امروز به طور همزمان در شهرهای  مختلف کشور آغاز شد تا بعد از لیگ برتر و لیگ یک، تنور رقابت های لیگ دو هم روشن شده و هیجان بازی ها در شهرهایی که در لیگ های بالاتر تیمی ندارند هم بوجود بیاید.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک بازی کاملا یک طرفه و با ارایه یک نمایش برتر توانست با نتیجه پرگل پنج بر صفر تیم کیمیا فرآیند تهران را شکست دهد.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت گچساران، پسران نفت از آغاز بازی آهنگ بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند و خیلی زود در دقیقه ۴ این بازی توسط مهاجم فرصت طلب خود فرشید پاداش به گل اول این دیدار دست پیدا کردند.
حملات پیاپی نفتی ها بر روی دروازه حریف تهرانی ادامه دارتر شد تا اینکه مهاجمان نفت با ترتیب دادن یک فرار در عمق مدافع حریف را به اشتباه وادار کردند تا بابک بیداری مدافع تیم پایتخت نشین کیمیا فرآیند مهاجم تیم نفت را درون محوطه جریمه سرنگون کند تا ضمن اخراج خود یک پنالتی تقدیم تیم نفت کند اما عبدالکریم شاوردی با کوبیدن توپ به آسمان این موقعیت ایده آل را از دست داد و نتوانست اختلاف گل را ببشتر کند و در پایان نیمه اول تیم نفت و گاز گچساران با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم تیم نفت و گاز گچساران اجازه خودنمایی به حریف ده نفره خود نداد و با خلق چندین موقعیت مسلم گلزنی حاکم مطلق این بازی بود و توانست از ضعف حریف تهرانی خود نهایت استفاده را ببرد و با زدن چهار گل دیگر تیم کیمیا فرآیند تهران را درهم بکوبد و در روزی که از حمایت هواداران خود محروم بود توانست حریف خود را با نتیجه قاطع پنج بر صفر شکست دهد.
گل های تیم نفت در نیمه دوم را به ترتیب مرتضی حیدری ، نبی الله اسدی ، کوشا بهایی پور و اسماعیل هاشمی نیا به ثمر رساندند.
از نکات جالب توجه این دیدار می توان به تعویض های خوب داریوش یزدی سرمربی نفتی ها اشاره کرد که هر سه بازیکن تعویضی تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار موفق به گلزنی شدند.
همچنین مرتضی حیدری تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین گل دوم تیم نفت و گاز را به ثمر رساند.
گل سوم تیم میزبان از روی ضربه ایستگاهی توسط کاپیتان تیم نبی الله اسدی با زیبای هرچه بیشتر درون دروازه تیم کیمیا فرآیند قرار گرفت.
در این دیدار تیم نفت و گاز گچساران با سرمربی گری داریوش یزدی با ترکیب زیر به میدان رفتند:
هادی زرین ساعد ، اتابک نمازی ، سید عماد قاسمی ، سید فرید طالقانی ، ساسان شیرمردی، عبدالکریم شاوردی ، نبی الله اسدی ،علی کرمی ، حسین حجازیان ،یحیی رحمانی و فرشید پاداش
همچنین تعویض های تیم نفت و گاز گچساران به این صورت انجام گرفت که در دقیقه ۵۷ مرتضی حیدری جانشین علی کرمی شد و همچنین در دقیقه ۵۹ کوشا بهایی پور بجای فرشید پاداش و در دقیقه ۷۳ اسماعیل هاشمی نیا بجای نبی الله اسدی وارد بازی شدند.
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی پرگل در پایان هفته اول گروه نخست در صدرجدول این گروه قرار گرفت.
در این گروه تیم های: قشقایی شیراز، برق نوین شیراز، خلخال دشت خلخال، زاگرس یاسوچ، نفت و گاز گچساران، کیمیافرآیند تهران، گیتی پسند، شهرداری اراک، فولاد نوین اهواز، نفت امیدیه، اروند خرمشهر و بعثت کرمانشاه حضور دارند که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول گروه و صعود به مرحله بعد تلاش خواهند کرد.
گروه اول:
نفت و گاز گچساران ۵-۰ کیمیا فرآیند تهران
اروند خرشهر ۴-۱ بعثت کرمانشاه
شهباز نوژان البرز ۱-۰ زاگرس یاسوج
فولاد نوین اهواز ۱- ۱نفت امیدیه
قشقایی شیراز ۰-۰ برق نوین فارس
سپهر نقش جهان اصفهان ۰-۰ شهرداری اراک
گروه دوم:
در این گره شهرداری بندر عباس که فصل قبل موفق نشده بود به لیگ یک راه پیدا کندتوانست با برد لیگ را شروع کند، آنها در بندر موفق شدند داماش گیلان را شکست دهند.
شهرداری بندر عباس۲ -۰ داماش گبلان
شهید کریمی جویبار ۱-۰ شهرداری ارومیه
استقلال آبی تهران ۱-۱ بادران نوین تهران
پتروکیان شوشتر ۱-۱ شهرداری کاشان
شهرداری اردبیل ۱- ۱شهرداری فومن
*دیدار نفت نوین آبادان و شهرداری ماهشهر برگزار نشد.
گروه سوم:
در این گروه نیروی زمینی تهران با هدایت داریوش فلاوند موفق شد مهمان خود شهرداری تبریز را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد و خط و نشان جدی برای حریفان بکشد، این در حالی بود که یک پنالتی نیز شاگردان فلاوند از دست دادند. عباس پورخسروانی، علی جهانیان و سعید غلامعلی بیگی گل های تیم نیروی زمینی را به ثمر رساندند. همچنین در این گروه شاگردان موسی قنوانی در تیم شاهین ماهشهر موفق شدند در یک بازی برتر تیم شهرداری بوکان را شکست بدهند، البته ماهشهری ها یک پنالتی هم از دست دادند.
نیروی زمینی تهران ۳-۰ شهرداری تبریز
پاس همدان ۲-۰ شهرداری همدان
شاهین شهرداری بوشهر ۲-۰ آلومینیوم هرمزگان
شاهین ماشهر ۱-۰ شهرداری بوکان
هف سمنان ۱-۰ شاهین توسعه کیش
کاسپین قزوین ۲-۰ کارا شیراز ۰

نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بازی رو نزدید این چه خبر رسانیه؟؟؟!!!! واقعاً باعث تأسفه
یار وفادار
Iran, Islamic Republic of
با تبریک به مردم گچساران،
خوشحالیم از این برد غرور انگیز و خوشحال تر از ان هستیم که جوان محجوب گچساران و روستای سراب بیزبنام اسماعیل هاشمی باز هم گلزنی کرد.
منصور
Iran, Islamic Republic of
ایولا بچه های گچساران دمتون گرم
رضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پسران نفت ،شروع بسیار عالی بود ،امیدوارم این روند ادامه داشته باشد وازمردم گچساران درخواست حمایت دارم
امین بارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد تیم زاگرس یاسوج چیزی نمینویسید ؟؟؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نفت گچساران و زاگرس یاسوج هیچی نمیشن تا این سبک فوتبال مسخره رو دارن سبک فوتبالشونم همه چیز توش هست به غیر از پاسکاری و یه تاکتیک خوب ؛مثل بچه دبستانی ها فقط میزنن زیر توپ اوایل مثل شیر میمونن آخرفصل که باید خوب باشن بچه گربه هم نیستن ازمن به شما عزیزان هم استانی نصیحت برید دنبال کار و زندگیتون که این چیزا برامون نون و آب نمیشه
فوتبالیست تهرانی
Iran, Islamic Republic of
چرا نفت وگاز گچساران از فوتبالیست بنام سهیل صالحی که بومی وحتی شرکت نفتی است ودر حال حاضر در لیگ حرفه ای بازی میکند استفاده نمی کند یا از میلاد غریب پور یا ازموسوی که بومی ودر لیگ برتر
لر ایرانی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهمن خان فرازمند و داریوش یزدی
پیشکسوت فوتبال
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که کامنت گذاشتن یا تشکر کردند یا انتقاد کردند. باید تشکر کنیم از حاج محمد حبیبی که با تلاش و زحمت زیاد تونستن تیم را ببندند و اماده بازیها کنند. بازی اول همیشه ناهماهنگی های خودشو داره و باید کمی صبور باشیم و تیم شهرمون را حمایت و پشتیبانی کنیم به امید خدا نتیجه خوبی می گیریم. یا علی
حسنی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشی خدمت بازیکنان وکادر کاملا گچسارانی این نفت گاز مننون ازتلاشتون دست آقایان غلامی وحبیبی دردنکنه بااین تیمی که بستن ممنون که بازیکنان بومی رابازی دادین درودبرکادرفنی قوی ودلسوزممنون ازهمه تشکرویژه ازآقایان غلامی وحبیبی برای این موفقیت که کاملا بومی بوده درود
امین بارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره برای سایتی که بر خلاف اسم ورزشیش اصلا حواشی و نتیجه بازی تیم مرکز استان را اعلام نمیکنه و دنبال خبرهایی که جذابیت نداره، میرند...چرا ما نباید در تنها سایت ورزشی استان از حال و روز تیم شهرمون خبری پیدا کنیم..!! پس این سایت برای چه دلیل و چه علت ساخته شده که خبری از پر طرفدارترین رشته ورزشی؛ خبری را درج نمیکند !!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
مرکز استان کیلو چنده اصل نفت وگاز گچسارانه
جشم روشن
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید.عالی بود
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
اقای حبیبی نژاد مدیر محترم امور ورزش نفت و گاز گچساران شما رو به خدا قسم حالا که بعد از گذشت چند سال بر خود و همگان و کارکنان امور ورزش اثبات شده که قدرت مدیریت ندارید پس کنار بروید و این پست را که کار هر کسی نیست را به دیگری یا به اهلش واگذار کنید
به خدا قسم اگر حقوق شخص جنابعالی با یک روز تاخیر به حسابتان واریز شود چها که نمیکنید ولی به فکر این پرسنل و کارکنان و کارگران بیچاره ایی که با حقوق یک دهم شما گذران زندگی میکنند نیستین. شما چون از امکانات شرکت نفت ،خانه و اب و گاز و برق و تلفن رایگان استفاده میکنید فکر این را نمیکنی که این کارگران زحمتکش باید این مخارج را هر ماه پرداخت کنند؟!
فکر این را نمیکنید که چند روز دیگر اول مهر است و چشم بچه های این اداره به همین حقوق ناچیزی است که لوازم التحریر و لباس و... برای اول مهر فرزندانشان تهیه کنند، خدا وکیلی بچه های خودت تا الان برای اول مهر چند مدل از وسایل مورد نیاز را اماده کرده اند و منتظر بازگشایی مدارسشان هستند؟!
شما رو به خدا قسم رها کنید وقتی قدرت مدیریت ندارید
تا حالا شده به این فکر کنید که کرایه نشینی که در منزل اجاره ایی که مستاجر است زندگی میکند از کجا کرایه خانه را بپردازد؟! به خدا قسم اگر در این دنیا حق این کارگران پیمانی بیچاره که دو ماه است حقوق نگرفته اند شما را زمین گیر نکند در فردای قیامت گریبان شما را خواهد گرفت،
اقای حبیبی ناراحت نشوید ولی مطمئنا" خود شما هم خوب میدانی که لیاقت این پست را ندارید
تنها اداره ایی که هنوز پرسنلش حقوق نگرفته اند اداره ی شماست و تنها دلیلش سؤ مدیریت است
بیاد ندارم در سالهای مدیریت مدیران قبلی این اداره حتی یک روز از زمان پرداخت حقوق نیروها گذشته باشد چون میز در دست اهلش بود،
جمله اخر را میگویم و زحمت کم میکنم
خداییم اون بالا هست
ما هم خدایی داریم
خدای ما هم کریمه و انشالله و بحق امام عصر هرچه زودتر این پست بدست اهلش بیوفتد تا زندگیه ما هم بعد از چند سال به روالی معمولی برگردد
کبنا جان این جزئی از درد دل ١٧٠ کارگر بیچاره است که گرفتار مدیرانی شده که باند و جناح پستشان را تعین میکند نه سوابق و تخصص، کبنا جان تمنا دارم این یکی رو حذف نکن تا شاید دری باز شد تا تو روی فرزندانمان در این مهر ماه و بازگشایی مدارس شرمنده نباشیم
التماس دعا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1