تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۹۵۹۷۷

جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان کشور در یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و ششمین جشنواره کشوری سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
خسرو نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره کشوری سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به عنوان یکی از مهمترین رخدادهای علمی منحصر به فرد استان در سال ۹۵، ۱۲ تا ۲۱ شهریورماه در یاسوج برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: جشنواره سالانه سرود و تئاتر دانشگاه فرهنگیان دارای عقبه شکوهمندی بوده که در مراکز تربیت معلم سابق شکل گرفت و در دانشگاه فرهنگیان فعلی با قوت و جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.
نظری با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی، علمی و ادبی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در تبریز ابراز کرد: در این جشنواره دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در بخش تولید فیلم کوتاه حائز رتبه اول و وبلاگ نویسی رتبه سوم را کسب کرد.
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جشنواره سرود و تئاتر برای اولین بار به صورت مستقل در کشور اجرا می‎شود عنوان کرد: با توجه به سند تحول بنیادین این دانشگاه در زمینه ایجاد فرصت‎سازی برای دانشجو معلمان در رشته‌ها و جنسیت مختلف با هدف شکوفایی استعدادها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.
نظری با تاکید بر اینکه بیست و ششمین جشنواره سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی یاسوج به بهترین نحو ممکن برگزار می‌شود تصریح کرد: در این جشنواره گروه‌های سرود ۱۶ استان کشور در گروه‌های ۱۵ نفره، تئاتر نیز ۸ استان کشور در قالب ۹ گروه حداقل ۸ نفر و حداکثر ۱۰ نفر و در بخش تئاتر عروسکی نیز در بخش دختران ۸ استان و پسران ۶ استان با هم رقابت می‌کنند.
وی اظهار داشت: در مجموع در بیست و ششمین جشنواره سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور ۳۰۰ پسر و ۴۰۰ دختر و ۵۰ نفر نیز سایر عوامل شرکت می‌کنند که به طور حتم فرصت مناسبی برای معرفی استان و جاذبه‌های گردشگری آن است.
نظری تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر و شهرداری یاسوج در زمینه برگزاری باشکوه بیست و ششمین جشنواره سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور همکاری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1