تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۹۵۸۸۳

به دلیل دفاع از «خادمی»از بزرگان اصلاحات عذرخواهی می‌کنم

۷۰
۰
کبنا ؛ایمان محمدپور فتح
khadmi (5)
دکتر حسن روحانی در حالی کلید پاستور را در ۱۲ مرداد ۹۲ تحویل گرفت که ارثیه باقی مانده از دولت قبل، علیرغم درآمدهای افسانه ای حاصل از فروش نفت، متاسفانه در یک کلام چیزی جز انزوای سیاسی و رکود شدید اقتصادی در کنار پرونده ای قطور در شورای امنیت، نبود. بحث فسادها هم بماند که هنوز بعد از سه سال پرونده های فساد اقتصادی اطرافیان رییس دولت قبل، که خود را پاکترین دولت تاریخ می نامید یکی پس از دیگری در قوه قضائیه رونمایی می شود و ظاهرا حالا حالاها تمامی ندارد..
بگذریم...
با این شرایطی که حسن روحانی کلید پاستور رو به دست گرفت، باید تیمی قوی از هر نظر هم در حوزه وزیران، هم استانداران و مدیران ستادی رو انتخاب می کرد که در ادامه راه به مشکل بر نخورد..
اما متاسفانه در همان ابتدای کار با سپردن وزارت خانه های کلیدی به افراد بدون هویت سیاسی و بعضا سالخورده که در دولت های قبل امتحان خود را پس داده بودند، خشت اول را کج نهاد.
بدتر از این انتخاب ها،بحث تعامل وزرا مخصوصا وزیر کشور در بحث انتخاب استانداران، با نماینده گان مجلس نهم بود که اکثر قریب به اتفاق از طیف اصولگرایان تندرو و هواداران سینه چاک دولت نهم و دهم بودند.
به قول صائب تبریزی؛
خشت اول چون نهد معمار کج
تا ثریا میرود دیوار کج
طبیعتا وقتی بحث تعامل وزرا با نماینده گان مجلس پیش می اید، در مرحله اول اصل ۵۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی که به مبحث تفکیک قوا شارل دو مونتسکیو فیلسوف سیاسی قرن ۱۸ پرداخته است، زیر سوال می رود و در مرحله بعد استانی مثل استان ما هم که دو اصولگرا و یک اصلاح طلب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودند، نظر اکثریت در اولویت قرار می گرفت. و همین عامل باعث شد علیرغم ناراحتی به حق برخی از بزرگان هزینه داده جریان اصلاحات در بحث انتخاب استاندار از غلامرضا تاجگردون به عنوان تنها نماینده اصلاح طلب استان در مجلس نهم، تاجگردون تعامل با دو نماینده اصولگرای استان، را به راضی نگه داشتن دوستان همفکرش ترجیح بدهد و موسی خادمی را به عنوان شخصی که در دولت اصلاحات معاون استانداران کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بوده را به وزیر کشور معرفی کنند.
موسی خادمی که پیشینه مدیریتی اش به یک دهه قبل و دولت اصلاحات برمی گشت و بعد از روی کار امدن دولت نهم، عزلت گزینی در تهران و سکوت مطلق را به ماندن در دیار خود و زندگی در کنار مردمان پاکش، ترجیح داده بود، انسانی خوب و نجیب بود اما گذر زمان بار دیگر ثابت کرد هر انسان خوبی لزوما مدیر خوبی نیست. ودر همان ابتدای راه با انتخاب مشاوران و مدیران حوزه ستادی استانداری و معامله بر سر تغییر بعضی از مدیران کل، خیلی زود ماهیت واقعی خود را نشان داد.
موسی خادمی که متهم بود حتی در سال ۷۶ هم در ستاد حجه الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری فعالیت داشته و با لابی برخی از بزرگان اصلاحات در دولت اصلاحات به معاونت استانداری رسیده است، نه تنها تلاش نکرد خود را مبرا از اتهامات کند، بلکه در عمل شایعات را به واقعیت تبدیل کرد و نشان داد دکترتاجگردون که علیرغم احترام خاصی که برای شخصیتش قائل بوده و هستم، در دو راهی تعامل با دو نماینده اصولگرا یا همراهی بزرگان جریان اصلاحات دچار اشتباه شده است .( البته در زمینه دفاع از خادمی، حقیر هم در همان ابتدای معرفی ایشان، دچار اشتباه شده و چند یادداشت در جراید در دفاع از ایشان منتشر کردم ، که ضمن اعتراف به اشتباه از همه مردم استان مخصوصا بزرگان فکری جریان اصلاحات عذرخواهی و طلب حلالیت می کنم)
خادمی که قرار بود با برنامه ریزی و همکاری مدیرانش زمینه پیشرفت و توسعه استان زرخیز اما محروم کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کند که نتیجه ان منجر به محبوبیت هر چه بیشتر دکتر روحانی در استان شود، در عمل نشان داد که تیم مدیریتی اش به غیر از چند مدیر، نه تنها ناهماهنگ و سردرگم هستند  بلکه تاکتیک خاصی هم برای پیروزی بر غول محرومیت ندارند. در کنار این عوامل متاسفانه ارتباط کانالیزه برخی افراد با جناب استاندار و تاثیرگذاری این افراد در انتصاب مدیران، در بسیاری از شهرها خود به یک معضل و دل نگرانی برای بدنه پیکره مردمی حامی دولت روحانی تبدیل شده است.
متاسفانه دکتر خادمی با توجیه نگاه فرا جناحی، عافیت اندیشی کرده و در معامله گفته و ناگفته با جریان تندرو، به زعم باطل خویش خود را و مسئولیت خود را برای روزهای مبادا بیمه می کند و شایسته سالاری را کنار گذاشته و نسبت به بکارگیری نیروهایی که تمام هم آنها به زمین زدن دولت روحانی است اهتمام داشته و دارد..
جالب اینجاست قسمت اعظم این نیروها که با نام اعتدال و با لابی و معامله با نماینده گان مجلس یا دیگر چهره های ذی نفوذ استان، تکیه بر صندلی زده اند یا صندلی خود را از دولت قبل حفظ کرده اند، نه متعلق به جریان اصلاح طلبی هستند و نه در جریان اصولگرایی نامی دارند و شاید بهترین نشانی که می توان برای آنها انتخاب نمود جریان فرصت طلبی است که با غفلت و یا یکه تازی برخی لابی گرها فرصت ظهور پیدا کرده اند.
اما ایشان نه تنها به اشتباه در معامله بر سر انتخاب مدیران اعتراف نکرد، بلکه برای ساکت کردن مخالفانش باز هم دچار اشتباه شد و حفظ صندلی استانداری را به توسعه و پیشرفت استان ترجیح داد. و البته با جایگزینی فامیل سالاری، به جای اندیشه سالاری و لابی گری به جای شایسته سالاری و قانون مداری، نشان داد که تمام هم و غم اش به زمین زدن دولت روحانی است و بس. و در این راه نه تنها به دفاع از دولت روحانی در مقابل اتش حملات جریان رقیب نمی پردازد، بلکه فرصتی هم پیش بیاید برای حفظ صندلی گل به خودی هم می زند..( در مسابقات فوتبال معمولا این شایعه است که بازیکنی که در مقابل یک تیم گل به خودی می زند، این احتمال وجود دارد که فصل اینده در تیم رقیب توپ بزند!!!)
این یادداشت نه در جهت تخریب شخص خاصی، بلکه صرفا در جهت تنویر افکار عمومی استان و روشن شدن زوایای تاریک مدیریتی استان و ضعف جناب استاندار به رشته تحریر درامده و یک هشدار به مدیران کم کار استان از طرف یکی از فرزندان کوچک این دیار زرخیز اما محروم بود که بدانند ضمن تقدیر از زحمات دولت تدبیر و امید و حمایت قاطعانه از دولت مذکور، در برابر خطاهای اینچنینی که اقتدار دولت برای خدمات رسانی به مردم را زیر سئوال می برد بدون تردید سکوت نخواهیم کرد...
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر جناب محمدپور... واقعا راست گفتن باجناغ قوم نمیشه..
نمیدونی. بدون
Iran, Islamic Republic of
باباجان
میگم ها
اینکه فرمودی خادمی در سال ۷۶ در ستاد ناطق بوده، مگه نمیدونی خود آقای روحانی تو اون دوره دست راست ناطق بود!
با این حساب..........
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت


خادمی قبیله گراست و ۱۶ نفر از نیروهای طایفه و ایلش را در مناسب مهم و کلیدی منصوب کرد

۱ موحد پور مدیر کل حوزه استاندار
۲ علی وفایی مدیر کل مدیریت بحران استان
۳ علیپور مدیر کل حراست استانداری
۴ کرامت کریمی مدیر کل سیاسی استانداری
۵ تقوی مدیر کل ثبت احوال استان
۶ آرامش ریس آموزشکده فنی
۷ جهانبین مدیر کل هلال احمر
۸ غفاری ریس مرکز بهداشت استان
۹ فرماندار دنا (داماد ساداتی ها)
۱۰ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ( عروس ساداتی ها)
۱۱ رضایی ریس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان
۱۳ موسوی امجد مدیر کل بهزیستی استان
۱۴ شاکری معاون تربیت بدنی استان
۱۵ کشاورز مدیرکل اقتصاد و دارایی استان
۱۶ درخشان مشاور اجرایی استاندار
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت


خادمی قبیله گراست و ۱۶ نفر از نیروهای طایفه و ایلش را در مناسب مهم و کلیدی منصوب کرد

۱ موحد پور مدیر کل حوزه استاندار
۲ علی وفایی مدیر کل مدیریت بحران استان
۳ علیپور مدیر کل حراست استانداری
۴ کرامت کریمی مدیر کل سیاسی استانداری
۵ تقوی مدیر کل ثبت احوال استان
۶ آرامش ریس آموزشکده فنی
۷ جهانبین مدیر کل هلال احمر
۸ غفاری ریس مرکز بهداشت استان
۹ فرماندار دنا (داماد ساداتی ها)
۱۰ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ( عروس ساداتی ها)
۱۱ رضایی ریس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان
۱۳ موسوی امجد مدیر کل بهزیستی استان
۱۴ شاکری معاون تربیت بدنی استان
۱۵ کشاورز مدیرکل اقتصاد و دارایی استان
۱۶ درخشان مشاور اجرایی استاندار
سجاد.سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب به اصطلاح محمد پور تاکنون بیشتر اتهامات برعلیه دولت قبل با بررسی قوه قضائیه ادعاهای واهی بوده .پس لطفا تاچیزی ثابت نشه اتهام و اکاذیب رو نشر ندهید
بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » به دلیل دفاع از «خادمی»از بزرگان اصلاحات عذرخواهی می‌کنم
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب محمدپور. خادمی میدونه یکی مثل تاجگردون خودش را براش هزینه کرده و الان هم سال پایانی دولته که دیگه امکان تغییرش وجود نداره اومده با وجودی که تاجگردون براش سنگ تمام گذاشت، ولی به تاجگردون خیانت کرده تا عدل و زارع را راضی کنه.
البته ما لرهاذوقتی خرمان از پل گذشت دیگه پشت پا میزنیم به همه چیز. ولی خادمی جایی تنها خواهد ماند و هیچ کس رو به ایشان هم نخواهد کرد.
گچساران و باشت در انتخابات آتی به خادمی نشان خواهند داد که دنیا دست کیه
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
انصافا قلمت قابل تحسینه
سلمان
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا نوشتی.. ولی باید میگفتی به خاطر استفاده از مدیران اصلاح طلب فرصت طلب..
یعنی مدیرانی که فقط پست را میشناسند و با هر دولتی رنگ اصولگرا و اصلاح طلب آنها هم عوض می شود.
حالا بماند که به نظر این حقیر بزرگترین ایراد خادمی دامن زدن به طایفه گرایی در استان بوده
سروش
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدپور خوب گفتی
بله چی ی معادله ۱۶مدیر کل بدون معاونین از اقوام نزدیک استاندار هست
باشت
Iran, Islamic Republic of
این پیام ها و حمله ها هم نقشه دار و دسته .....
اشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا میشه در مورد خودت چند سطر بنویسی که بدونیم جنابعالی در کدام منطقه کشور کار مدیریتی داشتین و درچه کاری صاحب نظر هستین که اینجوری خودتون روتحویل میگیری و کلیه فرایندهای انتخاب یک استاندار رو زیر سوْال بردی و داری جای مجلس و ریس جمهور و وزیر إظهار نظر میکنی و از مردم بابت تعریف و تمجید از دکتر خادمی عذر خواهی میکنی و جوری نشان دادی مث اینکه جنابعالی دبیر کل برطرف کردن مشکلات آستان هستین .
سرور
Iran, Islamic Republic of
که وری ویچو....دز لته سال ده وخو ایگره...اشتبا کردوم...بچه ای هنی
مجید
United Kingdom
دست شما درد نکنه واقعا ما چیزی جز ویتارا سواری از استاندار محترم ندیدیم . شاید قبر از دیر شدن به خودش بیاید.
Iran, Islamic Republic of
تازه مدیر کل های که گذاشته دوباره دارن فامیلای استاندارو رییس شهرستانها می کنن مثل عموزاده خادمی داره رییس کتابخونه های چرام میشه ....
ناشناس
Romania
طوری مقاله نوشتی انگار وزیر کشوری به توچه ارتباطی داره که تعریف کنی یا تخریب کنی فکر نان کن که خربزه آب است
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سلام آفرین دقیقا درسته اما توجه کردید قشقایی ها در این بین مظلومترین قوم استان هست حتی یک مدیر کل قشقایی در این دستگاه عریض و طویل نیست جناب استاندار اگر این اسمش آپارتاید قومی نیست پس چیست !!!
امیدوارم انشالله حداقل دکتر تاجگردون به اعتماد این مردم مظلوم پاسخ مثبت بدهد که قشقایی ها خوشبین هستند اما زمان ثابت خواهد کرد
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب محمد پور عزیز با قلم شیوا و رسا،مطالب را به نحو احسن بیان نمودی،بیشتر مدیران استان بر اساس قوم گرایی و عدم شایستگی انتخاب شدند و به همین خاطر استان ما سالهاست که از مدار توسعه خارج شده و هزینه آن را هم قشر جوان و تحصیلکرده باید بپردازد،متاسفانه تو برهه کنونی فرصت طلبان نقش اصلی را در استان بازی میکنند.
استانداری
Iran, Islamic Republic of
پسرخالشو هم از لنده اورده گذاشته معاونت فناوری اطلاعات استانداری
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
این خانه از پای بست ویران است بعد ما میخایم به کیا شکایت کنیم فامیل گری و قوم گرایی امان مردم را بریده
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه قوم سالاری را محکوم و مضموم می کنم،ولی خدایی اینکه دیگه کارنامه طرف را بررسی نکنی بگویی این داماد تیر و تبار و آن عروس ایل و اون پسرخاله بابای فلان و....خیلی مسخره است.
Iran, Islamic Republic of
.... وامثال ....کوجولو که می گویند زنده باد مخالق من چرا این همه برطبل غازی می کوبند اگر خادمی یک قدم میک برداشته همین که هر چه... بگوید نمی پذیرد .... خودش فروخت با اصول گراهای که حتی قصد داشتند ....انقلابی را اعدام کنند معامله ککرد از پشت به اصلاح طلبها خنجر زد ..... خرش از پل گذشته بچه تو هنوز باید بستانک در دستت باشد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر قوم گرایی
دانیال آریایی جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
کاش آن روز که بحث استانداری سید باقر موسوی جهان آباد مطرح بود تاجگردون نگاه منطقه ای را کنار میگذاشت و به استان فکر میکرد نه ضدیت با بویراحمدی ها
محمد
Iran, Islamic Republic of
کامنت آشنا.استاندار چه گلی به سر استان زده که از آقای محمد پور طلب مدیریت می کنی. مطمئن باش تمام نیروهای گچساران یک سر و گردن بالاتر از استان هستند. اصلا نیرو های گچساران به خاطر رک بودن و صداقت و عدم چاپلوسی در استان جایگاهی ندارند . حتی حاضر نیستند با اینها سر یک سفره بنشینند. به خاطر همین است که همه از این استان کوچ می کنند. ودر جاهای دیگر در جایگاههای مدیریتی کار می کنند. هیچ وقت حاضر به چاپلوسی نبو ده اند.به اطراف خودتان نگاه کنید می بینید.تشکر می کنم از آقای محمد پور و قلم شیوایش
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد پور باسلام لطفا ازپیشینه خودتان بنویسید که چه کسی هستی واهل کدام دیار هستید که اینطور تخریب واز خود تعریف می کنی واین را بدان که دکتر خادمی با تعریف وتمجید شما به این پست نرسیده که این جوری قلم فرسایی می کنی واز مردم عذر خواهی میکنی .
محسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام . اگر عاقلانه و به دقت به همه کامنتها توجه کنیم می بینیم که همه آنها حول محور قوم گرایی نگاشته و گذاشته شده اند لذا معلوم است نویسنده ناشی که ابتدا از استاندار تعریف میکند به امید آنکه در کابینه وی پستی بدست آورد و وقتی متوجه می شود خادمی به چاپلوسهای آفتابگردونی اهمیتی نمیدهد برعلیه وی مطلب مینگارد همه آنها را خودش و دوستانش طبق نظر خودش گذاشته اند . طایفه سادات طایفه بزرگی است که از دیرباز در این استان همواره در همه دولتها دارای بیشترین تعداد مدیران بوده است . اگر دلسوز استان هستید که البته نیستید و فقط از روی عقده و حقارت مطلب می نویسید دست از تخریب بردارید و حمایت و همراهی کنید تا استان آباد شود
اطلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بخدا استاندار با انتصاب تعدادی از فرمانداران بویژه فرماندار چرام که همه می دانند در دولت گذشته مدیردفتر روستایی به مدت ۶ ماه بود و به ستاد دکترجلیلی کمک مالی نمود بزرگترین ضربه را به دولت دکتر روحانی زد و اگر در این مدت باقی مانده نسبت به عزل چنین مدیرانی اقدام نکند دولت اصلاحات تدبیر و امید تنها دولت چهارساله خواهد بود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سادات امامزاده علی بزرگترین طایفه استان .ودارای نخبگان زیادی است که اتفاقا تو دولت های قبلی بیشتر از اینا مدیر کل شد.
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدپور عزیز که داعیه اصلاح طلبی داری و به خودت هم اجازه میدهی در تصمیم هیئت دولت هم دخالت کنی مگر خودت در ابتدای مطلبت ننوشتی « دکتر حسن روحانی در حالی کلید پاستور را در ۱۲ مرداد ۹۲ تحویل گرفت که ارثیه باقی مانده از دولت قبل، علیرغم درآمدهای افسانه ای حاصل از فروش نفت، متاسفانه در یک کلام چیزی جز انزوای سیاسی و رکود شدید اقتصادی در کنار پرونده ای قطور در شورای امنیت، نبود ... » با این وضعیت انتظار داری استان محروم و کوهستانی و عقب افتاده ما که میراث استانداران و دولت قبلی در بهترین شرایط فروش نفت که خودت هم اشاره کرده ای می باشد در دو سال تبدیل شود به تهران و بشود پایتخت ایران ؟!!!! وامصیبتا از این قوم متعصب که چشم دیدن یک استاندار بومی را ندارند .... افسوس














م
علی
Iran, Islamic Republic of
کامنت محسن. با این استدلال شما ،ما نتیجه می گیریم که دارید از طایفه ای خاص دفاع می کنید پس این هم قوم گرایی است. مطمئن باش بهترین با تقوا ترین است. آقای محمد پور شجاعت این را داشته که از اشتباهش عذر خواهی کند. این نشان از تقوای ایشان است نه قوم گرایی ویا چاپلوسی در زمان خاص برای پست گرفتن بوده است و مطمئن باش چاپلوس همیشه چاپلوس است..کدام مدیر استان است که در کار خود اشتباهی دارد از مردم عذرخواهی کند این را شما سراغ دارید.ما گچسارانیها حاضریم از این استان جدا بشویم .اما شماها نمی گذارید.چون گچساران برای این استان طلا می باشد.شما نفتش را می خواهید اما مردمش را نمی خواهید.ما که حاضریم که یک روز هم جزء این استان نباشیم.چه سودی برایمان دارد .بچه های تحصیل کرده مان که جایگاهی در این استان ندارند .بالطبع کوچ می کنند.ودر استان های دیگر احترام دارند.متاسفم برای این قوم گرایی.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷-پاکنژادی مدیر امور اداری استانداری
تنگ سرخی
Iran, Islamic Republic of
هم استانیهای عزیز استاندار انسان شایسته ای است هم توان مدیریتی بالا دارند هم اخلاق مدار و صداقت محور هستند این وصله ها را بدون از رضایت خداوند به ایشان نچسبانید . از عذاب آخرت بترسید
لنده
مگه اصلاحاتی هم هست که تو دم از اصلاحات میزنی بی حاشیه ترین استاندار تاریخ ک وب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای موحدپور من به عنوان یک فرد بی طرف برداشتی که از نوشته جنابعالی میکنم اینه که جنابعالی مغرضانه نوشتی بنا به دلایل زیادی از جمله : برخی از این افرادی که نام بردی قبل از اینکه آقای خادمی استاندار شوند سمت داشتند نه اینکه خادمی به ایشان سمت داده باشد مثل مهندس غفاری یا یکی مثل کریمی نه بخاطر طایفه اش بلکه بخاطر اینکه رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه بود آنهم زمانی که کسی جرأت نداشت این مسولیت را قبول کنه من شخصا یک بار اونجا بودم که عده‌ای اومدند با لباس شخصی ایشان را گرفتند و بردند آقای کریمی در این راه هزینه داد و حقش هم بیشتر از اینها بود و.....
خواهشا اگه قلم به دست میگیرید دراه رضای خدا و رفع محرومیت از استان باشه نه در راه هوای نفس
رجب
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد پور خودت کی اصلاح طلب بودی حالا برا استاندار اظهار نظر میکنی.روز استقبال از روحانی ثابت شد که مردم از استاندار راضی هستند.
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدپور..........
مسئولین استانی هیچ کدام شایستگی ندارند.
تاکید میکنم هیچ کدام
نه اصول گرا نه اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای موحدپور اگر شما خیلی روی قبیله گرایی حساسی چرا زمانی که آقای تاجگردون تمام نیروهای خودش را در استان گذاشت دست به قلم نبردی؟؟؟؟؟
چرا زمانی که آقای موحد حتی سرایداران مدارس و ادارات را عوض کرد و نیروهای خودش را گذاشت اعتراض نکردی لابد خودت ذینفع بودی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی هم توانمند و هم اندیشه محور الحق که در راستای اهداف دولت تدببر و امید خوش درخشید . چه خوب است حرمت قلم را حفظ کنیم و بر مدار انصاف و واقعیات سخن برانیم.
دادگر
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور چون معروف نیستی و چاپلوس هستی و مشخص نیست اهل کجایی جوابت را نمیدهم
بینا
Iran, Islamic Republic of
ساداتی هاقومی بزرگ وفرهنگی وسیاستمدارهستنددردوره های قبل هم پستهای کلیدی داشتند.کاکاسیاه نظرنده
زارع
Iran, Islamic Republic of
د نگتیم بگیت ساداتی ها فلان و بهمان، همه طوایف بیراحمد افراد شایسته دارن. استاندار فقط با ی عینک و ی ویتارا به فکر ژست خودشه.
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان
اولا نگارنده متن فردی کاملا ناشناخته ای است که به نظر می رسد عقده های در دل دارد
ثانیا : دکتر خادمی از استانداران توانمند می باشد که برای هیات دولت کاملا مشخص است .
ثالثا : کسانی که مسایل قومی و قبیله ای را طرح می کنند همواره ضد توسعه استان می باشند که جایگاهی در بین مردم ندارند امیدوارم اصلاح شوند .
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
نه استاندارش مالی هست

نه تاجگردونش
حمید
Iran, Islamic Republic of
ما به دکتر خادمی افتخار می کنیم بدین لحاظ که توانمندی های خودش را برای مردم استان به نمایش گذاشت و ضمن محکومیت طرح موضوع فامیل گرایی از سوی نگارنده متن لازم به آگاهی در دوره های گذشته طایفه برگ سادات به دلیل جمعیت بالا و تحصیل کرده هموراه بیشترین نیروها را در سمت مدیریتی داشته که اکنون دکتر خادمی به دلیل ترس از چنین مسایلی از استفاده از آنها در سکان مدیریتی بی بهره بوده که امیدواریم بر اساس نظام شایسته سالاری از بقیه نیز استفاده شود .
سادات
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای خادمی ضعیف ترین بی هویت ترین ساداتی ها که معمولا فصولگرا هستند را بهشون پست داده در حالی در طایفه ساداتی ها قوی ترین نیرو ها وجود دارند.
البته شخص موحد پور عامل نابودی استاندار خواهد بود
مومن
Iran, Islamic Republic of
موحد پور بالای ....ه دم کل در شکمش هست
خدا میدونه چقد ار موقیعیت استاندار سو استفاده میکنه
احسان
Iran, Islamic Republic of
تقوب ثبت احوال آدم ....و ....و..... هست
خدا میدونه خانم قربانی زن برادرش که مدیرکل کتابخانه هاست صد شرف روش داره
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدپور:این دولت به روز روشن حقوق های نجومی گزفته اند وحق مردم را خوردند وای برسد به ان روزی که این دولت تمام شود ودزدی ها مشخص شود .عجله نکن
Iran, Islamic Republic of
شما چقد آی کیو هستین که هنوز نفهمیدید غلامرضا تاجگردون اصولگراست.اون بهرام تاجگردون بود که اصلاحطلب است.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم شیر مادرت حلالت پسر عالی نوشتی
ولی خیلی دیر نوشتی حیف باید از اون روزی که استاندار شروع به یکه تازی میکرد چند نفر این موارد را گوشزد میکردن حیف از فرصت هایی که از دست رفت
ساداتی های مقیم محل اقامت
Iran, Islamic Republic of
مه درو ایکنه؟؟؟ ایمان محمدپور فتح از اعضای اصلی ستاد تاجگردونه
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نویسنده مطلب از استاندار هم معروفتره و حرفشما متینه
علی
جناب محمد پور کسی منتظر شما ننشسته که یک روز از استاندار تعریف کنی و به دیگران خط بدهی و روزی دیگر بد اون را بگویی .معمولا افراد نان به نرخ روز خور وقتی قلم به دست میگیرند و مدح کسی را میگویند انتظاراتی دارند اگر براورده نشود رنگ عوض میکنند و در صدد ضربه زدن بر می ایند نتیجتا در یک مورد دروغ نوشته ای و بدنبال منفعت بوده ای
درود ایمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت ایمان. خوب نوشتی. ولی سر موضع ات بمون. کوتاه نیا نه با تطمیع و نه با تهدید. چرا که واقعیت را نوشتی هم در مورد استاندار و هم در مورد تاجگردون. ولی استاندار در ستاد هیچکس نبود کاش در ستاد ناطق بود. استاندار آدم سیاسی نبود. زمان دانشجویی هم هیچ فعالیتی نداشت یعنی خنثی بود. استاندار فکر نمی کرد یه روز در چنین مسندی بشینه. استاندار هم و غمش گرفتن لیسانس و مشغول شدن در یک اداره جهت گذران روزگار بود. که بعد از لیسانس در جهادسازندگی مشغول شد ولی بواسطه قومگرایی آقای منطقیان که ارادت خاصی به ساداتی ها داره بعنوان معاونت برنامه ریزی استانداری زمان آقای اولیا معرفی شد.استاندار فقط دانشجوی زرنگ و با استعدادی بود. بدرد مدیریت نمیخوره باید توی آزمایشگاه یا مراکز تحقیقاتی مشغول بشه و استعدادش را چنین جاهایی نشون بده.
رحيمي سيسخت
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده به ناحق قضاوت میکنید دیگه نیروی بومی عملگرا مانند دکتر خادمی پیدا نمیشود شاید قاطعیت ان زیر سئوال باشه ولی مردم داری پاکدستی وتعادل در برقراری بین نمایندگان که همیشه مشکلات مدیریت کلان استان بود در زمان ایشان به حداقل رسید همان رجا ونوذدی خوب بود که محل به هیچکس نمیگذاشت ونظامی برخورد میکردند
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیران اصولگرای دولت قبل وحال حاضر مدیر کل مخابرات اقای افتخاری است که با حمایت استاندار هم اکنون نیز همه کاره است همه مدیرانش نیز اصولگرایی هستند عرضه برداشتنش را هم ندارد
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
دولت قبلو متهم کردی استاندارو هم متهم کردی نماینده های اصولگرای استان را هم به همین شکل اونوقت از دولت تدبیر امید با این همه دروغ ها و وعده های پوچ تایید و تمجید میکنی!!!!!!
کسی که از دفاع دو سال پیش خودش از استاندار پشیمانه و حالا اونو نالایق میدونه چطور معلومه که ۲ سال آینده از این انتقادش دوباره برنگرده و بیاد عذر خواهی کنه.!!!!!!!!!
پس خواهشا بیخود نه از هر کسی دفاع بکن نه اینکه بیای کسی را متهم کنی.....
بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » پاسخی به مطلب « نقد اصلاح‌طلبی بر خادمی»
France
[…] یکی از مخاطبین سایت کبنانیوز در مورد مطلبی با عنوان «نقد جوان اصلاح طلب از دکتر خادمی(استاندار)»[کلیک کنید] که در روز دوشنبه ، هشتم شهریور ماه ۹۵ در سایت خبری […]
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدپور لطفا در حدو اندازه خودت صحبت کن
رحمت
Iran, Islamic Republic of
این اقای که سنگ استاندارو به سینه میزنه.حتما از منصوبینش هست. اقا بسه چند تا کامنت به طرفداری گذاشتی.یکبار میشی سید ساداتی یکبار میشی دنایی.یکبارمیشی یاسوجی.چقدر نقش عوض میکنی.
حسن
Iran, Islamic Republic of
تو کی باشی که راجع به سادات نظر میدی؟ ساداتی ها همیشه بیشترین پست ها را داشتند. ساداتی ها در زمان سید باقر ۹ تا مدیر کل داشتند.
سادات
Iran, Islamic Republic of
من خودم ساداتیم ولى مردونه خادمى فامیل گراست خیلى از فامیلهاى نزدیکش رابه ادارت تحمیل کرده بیش از.۵۰نفراین حقیقت داره حقیقت تلخه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سپاس ایمان جان
رضوانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود وسپاس خدمت ،جناب محمدپور ،تحلیل بسیار زیبا همراه با واقعیت بود ،
خطاب به کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
سلام.لطفا نظرسنجی در مورد کلیه مدیران استان مخصوصا استاندار ترتیب دهید.ودر سایت های دیگر نیز اطلاع رسانی کنید تا مردم به خدمت گذارانشان رای دهند. تا مشخص شود چه کسانی کار می کنند و چه کسانی کارایی ندارند.البته کارایی به تنهایی موثر نخواهد بود باید اثربخش باشند.زیرا خروس هم به وقت بانگ می زند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام استاندار بومی جواب نمیده استاندار باید غیره بومی باشه تا مدیران ازاون حساب ببرند درود بر نیکزاد و نظمش
رضا
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام استاندار بومی تواستان جواب نمیده چون مدیران از او حساب نمیبرند استاندار باید غیره بومی باشه مثل نیکزاد که نظم داشت
کارافرین
Iran, Islamic Republic of
دختر برادر ش را بدون هیچگونه امتحان در اداره امور مالیاتی دهدشت استخدام کرد
عدالت
Iran, Islamic Republic of
نه در مسجد گزارندم که مستی نه در میخانه که آن خمار خام هست خیلی جالب هست از یک طرف سادات به خاطر وجود نیروی انسانی بالا و تحصیل کردگان و نخبگانش از دست خادمی ناراحت و نگران هستند و بر این عقیده هستند که در این دولت جایگاه حقیقی و واقعیشان را از دست داده اند و یا از دست داده اند و از یک طرف او رارمتهم میکنند به قوم گرایی و طایفه گرایی . چکار باید کرد . میان مسجد و میخانه راهیست دیوانه ام سر گشته ام ان ره کدام است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1