تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۱۹۵۳۱۳

روز سیاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۲۶
۰
کبنا ؛یاسوج در بحث ترافیک با مشکل جدی روبرو است که شورای اداری تصمیم بر تخریب اورژانس اجتماعی و ورزشگاه تختی یاسوج جهت رفع این مشکل گرفت که این موضوع با واکنش جدی روبرو شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شهرداری یاسوج به دلیل رفع مشکل ترافیک این شهر اقدام به تخریب ورزشگاه تختی یاسوج کرد که جمعی از ورزشکاران به این موضوع واکنش نشان دادند.
خداداد افشاریان داور بین‌المللی فوتبال ایران و نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: بدترین روز در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه سیاهی بود که بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج را تخریب کردند.
افشاریان پس از تخریب بخشی از ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج، اظهار کرد: باید امروز را در تقویم به نام چهارشنبه سیاه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری کنند.
داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: امروز روز عزای ورزش استان و روز سیاه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد لقب می‌گیرد، زیرا حرمت ورزش و فوتبال شکسته شد.
وی با انتقاد از مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته قبل از هر چیز باید بگویم که سفر رئیس‌جمهور برای فوتبال نه تنها دستاوردی نداشت بلکه ضرر نیز برای فوتبال به همراه داشت.
نایب رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان برای ایجاد جایگاه سخنرانی رئیس‌جمهور هر کاری که خواستند با ورزشگاه تختی و VIP آن کردند و همه زحمات ما را در چند سال اخیر بر باد دادند.
افشاریان گفت: جوشکاری‌های نامناسب و غیر اصولی که در VIP انجام دادند این بخش از استادیوم را از بین برده است بدون از اینکه از ما نظر و مشورتی بخواهند.
وی این کار را مقدمه‌ای برای تخریب بخشی از ورزشگاه تختی برای ایجاد پارکینگ دانست و گفت: مسؤولانی که خود هیچ علاقه‌ای به ورزش ندارند و نمی‌دانند که ورزش چه جایگاهی در حوزه فرهنگی دارد دست به چنین اقدامات سیاهی می‌زنند.
افشاریان با انتقاد شدید از مسؤولان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آقایان ایستاده و این فجایع را تماشا می‌کنند چرا که نقشی در ورزش استان ندارند و اصولا هیچ کاره‌اند.
وی ادامه داد: شور و نشاط را از مردم استان گرفته‌اند زیرا نه خود به ورزش اعتقادی دارند و نه برای مردم و جوانان ورزش‌دوست اهمیتی قائل هستند.
افشاریان ورزش را در اولویت‌ از ایجاد پارکینگ در شهر یاسوج دانست و گفت: مسؤولان به فکر مردم باشند چرا که در چند وقت اخیر خبرهای بسیار ناگواری از معضلات اجتماعی که نامی از آن نمی‌بریم در این شهر و دیگر نقاط استان اتفاق افتاده است.
شهرداری یاسوج کمر به نابودی فوتبال بسته است
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج کمر به نابودی فوتبال این شهر بسته است.
سید پرویز موسوی نیز بعد از تخریب بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این هدیه مسؤولان در سفر ریاست جمهوری به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بود که بخشی از ورزشگاه تختی شهر یاسوج را که نماد ورزش استان است تخریب کنند.
وی گفت: البته بعد از این که هیأت دولت برای سفر به استان از ورزشگاه تختی برای برگزاری برنامه سخنرانی رئیس‌جمهور استفاده کرد قول پرداخت هرگونه خسارتی را داده بودند که تخریب ورزشگاه هدیه به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بود.
موسوی با انتقاد شدید از مجموعه شهرداری و شهردار یاسوج گفت: ابتدا تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نابود کردند و اکنون هم برای درآمدزایی خودشان نماد ورزش استان را تخریب می‌کنند.
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کار را زمانی انجام دادند که ۱۰ روز دیگر نماینده فوتبال یاسوج باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابد.
موسوی افزود: با هزاران زحمت و مشقت پس از این که آقای شهردار تیم فوتبال شهرداری را منحل و نابود کرد مجوز تیمی را برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور اخذ کرده بودیم.
این مسؤول افزود: بی‌شک جامعه ورزش استان و ورزش‌دوستان و فوتبال‌دوستان چنین اقدامی را فراموش نکرده و ما نیز تا حصول نتیجه به همراه فوتبال دوستان یاسوجی پیگیر قضیه خواهیم بود.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آن‌ها خواست تا در اسرع وقت پیگیر چنین موضوعی باشند و اجازه ندهند که با سرنوشت فوتبال استان به بهانه درآمدزایی یک مجموعه دیگر بازی شود.
موسوی تصریح کرد: آقایان کمی هم به رخدادهای چند وقت اخیر در شهر یاسوج فکر کنند که به دلیل معضلات اجتماعی چندین و چند خانواده داغدار شده‌اند چرا که در حوزه فرهنگ و ورزش برنامه‌ای برای جوانان نداریم.
وی در خاتمه با بیان اینکه لیگ دسته دوم فوتبال کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود از شهرداری یاسوج خواست تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن نسبت به ترمیم بخش‌های تخریب شده ورزشگاه اقدام کند.

اورژانس اجتماعی ورزشگاه تختی یاسوج به پارکینگ تبدیل می‌شود

 مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر کاربری اورژانس اجتماعی و بخشی از ورزشگاه تختی یاسوج به پارکینگ وسایط نقلیه خبرداد.


سیدحسین کاظمی افزود: متاسفانه وضعیت نگران‌کننده‌ای در بحث ترافیک شهر یاسوج وجود دارد که شورای اداری تصمیم گرفت با همکاری شهرداری این شهر، اورژانس اجتماعی بهزیستی در مرکز شهر را به فضای پارکینگی تبدیل کند.
وی با بیان اینکه تغییر کاربری این ملک که متعلق به اداره اوقاف و امورخیریه بوده با رضایت این نهاد و تصمیم استانی گرفته شده است، اظهار داشت: شهرداری یاسوج قول داده است که ساختمانی برای بهزیستی اجاره کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر کاربری بخشی از بدنه استادیوم تختی یاسوج برای فضای پارکینگی هم خبرداد.

کاظمی گفت: بخشی از ورزشگاه تختی که حدود سه هزارمتر مربع است به فضای پارکینگی تغییر کاربری داده می شود.

وی افزود: صورتجلسه‌های مرتبط در این زمینه نیز به امضای مسئولان استانی از جمله استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه و شهرداری یاسوج رسیده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشستی که توسط مسولان استانی در این ارتباط برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچگونه مخالفتی در این زمینه نکردند.

کاظمی افزود: متاسفانه درحین شروع فعالیت تخریبی بخشی از مجموعه تختی یاسوج، برخی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و تعدادی از ورزشکاران با این اقدام مخالفت کردند و مانع ادامه کار شدند.

وی تاکید کرد که فعالیت تخریبی در روزهای آینده در این ارتباط آغاز و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان نمی‌توانند با این تصمیم مخالفتی بکنند.

vrzsh-yasuj (1) vrzsh-yasuj (2) vrzsh-yasuj (3) vrzsh-yasuj (4) vrzsh-yasuj (5) vrzsh-yasuj (6) vrzsh-yasuj (7)

نام شما

آدرس ايميل شما

جوان کهگیلویه
Romania
اقای استاندارتاکی میخواهید حمایت از ایز دپورکنیدچه باید بشه که نشد به خدابدتراز این مدیرنبوده توکشور
جوان اصلاح طلب
Romania
اقای استاندارتاکی میخواهید حمایت از ایز دپورکنید همه را از سوابق شمامردم میدانند
جوان کهگیلویه وبویراحمد
Romania
دولت تمام شد ورزش نابود شد واستاندارای دریغا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جاوید مرحبا جاوید زند باد جاوید که تنها جای فرهنگی ورزشی این شهر رو با دستان توانمندت .ی
روز سیاه مبارک
Iran, Islamic Republic of
روز سیاه با همت جناب شهردار درود بر هدایت اکبری درود بر شورای شهر درود تبریک میگم شک نکنید این روز سیاه همیشه جاودان خواهد ماند
پوریا رستمی
Iran, Islamic Republic of
ای وای بر حال ما که شورای شهر بی لیاقت و بی تدبیر و کم سواد که نتیجه طایفه گری در انتخابات است به سر یک ملت چه. کارا که در میارن...وای بر ما که سکوت کردیم ....افسوس و صد افسوس برای ورزش و ورزشگاه خاطرات خوب...
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچگونه مخالفتی در این زمینه نکردند.ریشه این مکافات وبدبختی ...له
Iran, Islamic Republic of
.. روز سیاه ورزش تبریک
Iran, Islamic Republic of
با عاملین این کار باید برخورد بشه
Iran, Islamic Republic of
.. هم به این شکل نیست جاوید داره افکار عمومی ر.. کنه دستت برتی همه رو شده ورزش رو ..
Iran, Islamic Republic of
اه همه ما بدنبالته جناب ...
ملا
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این شهر متاسفم این ..بدرد یک ... هم نمیخوره
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این شهر متاسفم این .. بدرد یک ..هم نمخوره
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
واقع مرحبا دست مریزاد کمربندتو محکم ببند که شهر رو و.. کنی جاوید جان
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
بازهم جاوید یا کارگران رو اخراج میکنی یاعوارض از مهمانها میگیری یا ورزش رو تعطیل میکنی هدایت اکبری مچکریم
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
.. ندارید زیر گذر روگذر بزنید ..ندارید از چشمه نباتی تا فلکه جهاد پارکینگ بزنید چکار ورزشگاه دارید جمع کنید
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار مگه تا حالا خدمتی انجام دادی جناب کاظمی خودتو قاطی این کار نکن
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
یک وجب اسفالت سالم تو شهرمون پیدا نمیکنی حالا بفکر شهر افتادی امام زمان باید ظهور کنه شاید هم بفکر .. هستید
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
اینم از کارهای عجیب غریبی که میشه با وقف کرد
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان ورزشکار عزیز - این موضوع هیچ ربطی به مسولین استانی و هیچ ربطی به شهردار محترم ندارد ، دوستان عزیز خیلی زود قضاوت نکنید - رییس جمهور ۲ روز به یاسوج سفر کرد ، که طی این دو روز هیچ جلسه ای با شهرداری یاسوج نداشت ، بعدشم این استقبالی گرمی که مردم در استادیوم تختی از رییس جمهور کردن باید بدونن که این فاجعه مال این سفر بود ، چرا قبل از این که رییس جمهور به این استان سفر که هیچ اتفاقی نیفتاد ولی بلافاصله که رییس جمهور اومد این اتفاق افتاد.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این شهر روزی روزگارش سیاه شد که شورای فعلی منتخب مردم شدند و بزرگانی مثل حاج دهرابپور رو فقط بخاطر مردانگی و تعهد و زیر بارنرفتن رو حذف کردند .این شهر وقتی روزگارش سیاه شد که تیم شهرداری رو حذف کردند ،این شهر وقتی روزگارش سیاه شد که منتخبین شورایش با رانت ،التماس ،سیم کارت ،آب میوه و سیاسی کاری وارد شورا شدند
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به ایزدپور نامتخصص
استعداد سوخته
Iran, Islamic Republic of
اگر ما فوتبالی هستیم بزار خراب کنن وقتی مسیولان فوتبالیمون به فکرنیستن چه برسه به شهردار که چیزی از فوتبال نمیدونه
پوریا رستمی
Iran, Islamic Republic of
افسوس و صد افسوس اول برای نماینده شهر که اصلا نمیدونه تو این شهر چه خرابکاری هایی میشه...بعد از اون باید تاسف خورد خدمت استاندار و مدیر کل وزارت ورزش استان و شهردار و شورای شهر نالایق و بیسواد ...تا کی ما باید افسوس نابودی داشته هامون را بخوریم که توسط یه عده آدم بی تدبیر و بیسواد؛ سمت به سوی نابودی رو پیش گرفتند...ورزشگاه زیبا و پر از خاطره یاسوج چرا و به چه دلیل و چه منطقی باید تخریب بشه...بازم افسوس میخورم...!!!!
Iran, Islamic Republic of
پارکینگ بهتره ورزشگاه داریم دستت دردنکنه بخدافکرخوبیه برویدخیابان تختی بزنیدزیرتوپ
حمیدزمانی
Iran, Islamic Republic of
وای برملت ما که که این چنین افرادی میخواهند آینده مملکت مارا بسازند به خدا قسم باحالی که خودم گچساران زندگی میکنم وقتی خبرراخواندم اشک درچشمانم حلقه زد ورزشگاه یاسوج واقعا نماد استان ماست حیع نیست برای پارک ماشین خراب شود به درک که جای پارک نبود مگه میشه مثلا برای پارکینگ مسجد یا امامزاده راخراب کرد یا بیمارستان رانابود کرد این همه جا درگوشه وکنارشهرهست آنجا پارکینگ احداث بشه خدایی خودتان خجل نشده اید بت این کار نسنجیده اتان
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1