تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۱۹۴۴۸۷

ثبت‌نام از متقاضیان مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن

۴
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی به عنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ به نشانی http://s95.sci.org.ir از تاریخ ۲۳ مردادماه تا ۲۵ شهریور قابل دسترسی است و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.pouzsh
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت؛ علی پوزش با بیان اینکه هشتمین مرحله سرشماری در مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کهگیلویه در دو مرحله همانند سراسر کشور به صورت اینترنتی و مراجعه حضوری آمارگیران برگزار می‌شود.
پوزش خاطرنشان کرد: در راستای اجرای عملیات سرشماری نفوس و مسکن امکان دسترسی و ثبت‌نام داوطلبان همکاری در اجرای عملیات میدانی سرشماری به سامانه اینترنتی مربوط به این کار وجود دارد.
وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن برای این منظور ابتدا در صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام، شرایط و ضوابط ثبت‌نام را به دقت مطالعه و در صورت داشتن شرایط عنوان شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
فرماندار کهگیلویه گفت: سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی به عنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ به نشانی http://s95.sci.org.ir از تاریخ ۲۳ مردادماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریور قابل دسترسی است و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.
علی پوزش با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی، ساماندهی، سیاستگذاری، هماهنگی و موضوع‌های مدیریتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: اساس و زیربنای سرشماری عمومی نفوس و مسکن، داده است.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه به هدایت تصمیم‌سازان براساس آمار و ارقام اشاره کرد و افزود: بدون آمار و داده نمی‌توانیم تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه آمار اهمیت بسیاری برای تصمیم‌گیران دارد، تصریح کرد: نفوس و مسکن بزرگ‌ترین آمارگیری محسوب می‌شود و بسیار مهم و حیاتی است.
فرماندار کهگیلویه بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری تأکید کرد و گفت: سرشماری امسال برای دولت بعدی به منظور برنامه‌ریزی بسیار موثر است که درباره مسکن و جمعیت و افزایش آن چگونه تصمیم‌گیری کند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پولم میدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشاله که ازنیروهای مومن استفاده بشه چون برای سامدریاست جمهوری عده ای ازاطلاعات مردم سوء استفاده کردندومیخواستندیارانه هایشان رابه جیب بزنند.
Norway
متن نظر شما
لطفا راهنمایی کنید چجوری باید ثبت نام کرد؟
الیاس اکبری
Iran, Islamic Republic of
برای عوامل اجرایی سرشماری آمادگی خود را اعلام می دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1