تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۹۳۳۱۹

ستاد مرکزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یاسوج راه‌‌اندازی شد

۲
۰
کبنا ؛
ستاد مرکزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سی‌امین سفر کاروان تدبیر و امید در یاسوج راه‌‌اندازی شد.


سامانه ارتباط مردمی مردم و دولت از صبح امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد و تا ۲۴ ساعت بعد از سفر هیئت دولت نیز فعال است.samd
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند درخواست‎های خود را از طریق شماره تماس ۱۱۱ به گوش هیئت دولت برسانند و تعدادی از آن‌ها نیز در طول سفر با حضور وزرا بررسی می‌شود.
سالن ورزشی پوریای ولی یاسوج برای این سامانه اختصاص یافته و به صورت شبانه‌روزی در چهار شیفت و در هر شیفت ۲۰۰ اپراتور آماه ثبت و ذخیره  درخواست‌های مردمی است.
در صورتی مردم نیز به صورت کتبی درخواستی داشته باشند می‌توانند در مکان‌های مشخص شده در ورزشگاه تختی یاسوج در روز یکشنبه همزمان با سخنرانی عمومی رئیس جمهور تحویل دهند.

راه‌اندازی سیستم سامد با ۱۲۰۰ رایانه در کهگیلویه و بویراحمد

 
 سیدموسی خادمی در آیین افتتاحیه سامانه ۱۱۱ سامد اظهار کرد: یکی از مهمترین شعارهای دولت تکریم مردم بود و اینکه مردم خود را صاحب حکومت بدانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی راهکارهای اجرای این تکریم استفاده از سیستم سامد برای ارتباط با مردم است.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی سامانه سامد این بود که مردم برای رساندن سخنان خود به دولت و مسؤولان کشور تحقیر نشوند و بتواند به سهولت ارتباط برقرار کنند.

خادمی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای راه‌اندازی این سامانه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از گذشته تعداد ۱۴۰۰ نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۱۲۰۰ رایانه و ۲۰۰ دستگاه تلفن در سامانه سامد برای پاسخگویی به سؤالات مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است.

وی، افزود: در هر شیفت ۱۹۰ تا ۲۰۰ نفر آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مردم در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.


دولت نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد




معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و در سفر به این استان تصمیمات اساسی برای توسعه شتابان آن خواهد گرفت.
محمد شریعتمداری صبح امروز در آیین افتتاح سامانه سامد در کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسؤولان استان اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌های زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و در سفر به این استان تصمیمات اساسی برای توسعه شتابان آن خواهد گرفت.

وی بیان کرد: دولت خدمت خود را متوقف نکرده است، به گونه‌ای که قبل از سفر به کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات خوبی به این استان تخصیص داده است.

شریعتمداری افزود: رشد ۳۰۰ درصدی در کهگیلویه و بویراحمد به معنای توجه دولت قبل از سفر به این استان است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد همه مسائل و مشکلات مورد بررسی و با خرد جمعی و نخبگان این استان درصدد رفع این مشکلات هستیم.


نام شما

آدرس ايميل شما

خدایی
Iran, Islamic Republic of
خدایی به همین موضوع دقت کنید، بعد بگید بیایید به استقبال دولت. این دخترها بر اساس چه معیارهایی انتخاب شدن؟ نگاه به ظاهرشون بکنید تا بفهمید که از چه قشری هستند. ما به هیچ عنوان به این اسقبال نخواهیم آمد.
خدایی
Iran, Islamic Republic of
خدایی به همین موضوع دقت کنید، بعد بگید بیایید به استقبال دولت. این دخترها بر اساس چه معیارهایی انتخاب شدن؟ نگاه به ظاهرشون بکنید تا بفهمید که از چه قشری هستند. ما به هیچ عنوان به این اسقبال نخواهیم آمد.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1