تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۱۹۲۸۶۸

آیا علوم پزشکی گل سرسبد ادارات کهگیلویه و بویراحمد است؟

۷۷
۰
کبنا ؛متن ارسالی
دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ۳ سالی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد، دستاوردهای مهمی را برای مردم این استان به ارمغان آورده است.
بیش از سه سال از آغاز به کار دولت تدبیر و امید و مسئولیت دکتر چمن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌گذرد، و شاید بخش عمده‌ای از سوژه‌های خبری که سال‌ها در مطبوعات و رسانه‌های استان مطرح می‌شدند هم‌اینک بعد از گذشت این سه سال رنگ باخته و از ادبیات خبرهای انتقادی حذف شده است.
از مهم‌ترین این موارد می‌توان به سی.تی.اسکن شهر یاسوج اشاره کرد که با راه‌اندازی دومین دستگاه در بیمارستان امام سجاد(ع) بخش عمده‌ای از مشکلات مردم این شهر مرتفع شد.
در سفر دولت تدبیر و امید به استان شاهد یک دستاورد مهم دیگر یعنی راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود که یکی دیگر از نیازهای اساسی مردم را در حوزه سلامت مرتفع می‌کند.
این طرح با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان مهم‌ترین پروژه افتتاحی حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر هیئت دولت خواهد بود.
اما نگاهی گذرا به سایر فعالیت‌های حوزه سلامت استان نشان می‌دهد که پیگیری‌های دکتر چمن در سه سال اخیر دستاوردهای بسیار دیگری را نیز برای استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه داشته است.
هرچند که این مقام مسئول و شخص اول حوزه سلامت استان معتقد است از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر بهبود شاخص‌های سلامت از جمله کاهش مرگ و میر مادران و کودکان زیر ۵ سال است که در مقایسه با سال‌های گذشته و همچنین در مقایسه با متوسط کشور پیشرفت قابل توجهی حاصل شده است.
شهرستان کهگیلویه با راه‌اندازی ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سفر هیئت دولت و قبل از آن آغاز فعالیت متخصص مغز و اعصاب، از قافله عقب‌افتاده سلامت خود را به جلو انداخته تا شاید با رفع مشکل جاده‌های ارتباطی، مهاجرت معکوس به سامان رسیده و فرجی حاصل شود.
از گچساران نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، چرا که راه‌اندازی بیمارستان‌های جدید و بخش تخت‌های ویژه به خصوص ام.آر.آی و سی.تی.اسکن رشد و شکوفایی حوزه سلامت در این شهرستان را نوید می‌دهد.
اما در سه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت تدبیر و امید و فعالیت‌های شبانه‌روزی دکتر چمن و مجموعه همکارانشان چه حاصلی داشته است که عده‌ای بر این باورند که گل سرسبد ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات انجام گرفته برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در سه سال اخیر، گفت: احداث ۸۰ واحد خانه بهداشت در مناطق روستایی و محروم استان و تصویب و آغاز عملیات احداث کلینیک‌های تخصصی دهدشت و گچساران از مهم‌ترین این اقدامات بود.
رضا چمن به نصب دو دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان‌های یاسوج و گچساران اشاره داشت و افزود: این دستگاه‌ها با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خریداری و راه‌اندازی شدند.
چمن بیان کرد: علاوه بر این، دو دستگاه ام.آر.آی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال برای نصب و راه‌اندازی در بیمارستان‌های دهدشت و گچساران خریداری شد.
وی از آغاز عملیات احداث دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی خبر داد و گفت: این دانشکده در ۵ طبقه با احتساب زیرزمین در مساحت ۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع  کلنگ‌زنی و تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات اجرایی مرکز پزشکی هسته‌ای استان سال گذشته آغاز شد تصریح کرد: اعتبار موردنیاز برای احداث این مرکز توسط خیرین بانک پارسیان تأمین می‌شود.
دکتر چمن به تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی استان اشاره داشت و گفت: این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی شد.
وی اظهار کرد: آغاز عملیات احداث مرکز غربالگری و درمان سرطان استان از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی بخش ICU و CCU جدید بیمارستان امام سجاد(ع) و راه‌اندازی بخش ICU نوزادان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را از مهم‌ترین عملکردهای اینن دانشگاه در سال‌های اخیر عنوان کرد.
دکتر چمن گفت: در سه سال اخیر بیش از ۸۰ درصد بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان تعمیر، مرمت و بازسازی شد.
وی عنوان کرد: با توجه به نیاز شهرستان کهگیلویه به بخش جراحی مغز و اعصاب، این بخش در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت راه‌ندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه‎اندازی کلینیک فوق تخصصی شماره۴ یاسوج، فعال‌سازی بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج و برگزاری کنگره بین‌المللی خون با شرکت مهمانانی از ۱۵ کشور خارجی در یاسوج را از دیگر اقداماتی دانست که در ۳ سال اخیر انجام شد.
دکتر چمن گفت: در طی این ۳ سال ۷ پایگاه جدید فوریت‌های پزشکی در سطح استان افتتاح و ۳۵ دستگاه آمبولانس برای مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی استان تأمین شد.
وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در مقطع تخصصی رشته جراحی عمومی و مقطع تخصصی رشته زنان و زایمان از طرح‌هایی بود که با پیگیری‌های انجام شده تصویب و اجرایی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعال‌سازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در شهرهای بزرگ غیردانشگاهی استان شامل دهدشت و گچساران گفت: در سال‌های اخیر بیش از ۷۰ درصد مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی استان تعمیر، تجهیز و بازسازی شد.
در ۳ سال اخیر چه اقداماتی برای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان انجام شد؟
چمن: تصویب و آغاز عملیات احداث کلینیک‌های تخصصی دهدشت و گچساران، خرید و راه‌اندزای دو دستگاه سی.تی.اسکن در شهرهای یاسوج و گچساران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، خرید و راه‌اندازی دو دستگاه ام.آر.آی در شهرهای دهدشت و گچساران به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات احداث مرکز پزشکی هسته‌ای استان، آغاز عملیات احداث مرکز غربالگری و درمان سرطان استان، راه‌اندازی بخش ICU و CCU جدید بیمارستان امام سجاد(ع) و راه‌اندازی بخش ICU نوزادان بیمارستان امام خمینی(ره)  دهدشت، تعمیر، مرمت و بازسازی بیش از ۸۰ درصد بخش‌های بیمارستان‎های استان، راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، راه‌اندزای کلینیک فوق تخصصی شماره ۴ یاسوج، فعال‌سازی بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج، افتتاح ۷ پایگاه جدید فوریت‌های پزشکی در سطح استان، تأمین ۳۵ دستگاه آمبولانس برای مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی استان و فعال‌سازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در شهرهای دهدشت و گچساران از مهم‌ترین اقدامت انجام شده در بخش درمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی///
صداقت
Iran, Islamic Republic of
بدون تردید علوم پزشکی با مدیریت علمی و مقتدرانه دکتر چمن گل سرسبد ادارات استان ماست.
Iran, Islamic Republic of
تمامی مواردمربوط به گچساران براثرچانه زنیهای تاجگردون درتهران بوده
هاشم پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم توانا انصافا جناب استاد دکتر چمن لایق وزارت است انشاالله که نمایندگان هوشیار باشند و سهم استان ما در دولت بعد وزیر بهداشت شدن دکتر چمن باشد.
عزیزی
United Kingdom
عملکرد خوب دکتر چمن تنها مربوط به این سه سال نیست همیشه دکتر چمن در هر جا که مدیر بوده از صادقترین و باکلاسترین مدیران بوده که منطق مدیریتی داشته و نتیجه هم گرفته. خیلی گزارش خوبی دادید از یکی از حوزه های بسیار مهم ممنون از سایتتون.
ایل آقا
Iran, Islamic Republic of
آنژیوگرافی را بندرعباس تو روز روشن جلوتون درسال۸۶ بردن حالا آوردن نصب کنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن
ان شاء الله زودتر سلامتیش رو به دست بیاره
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیز، اول از همه باید از تمام پرسنل زحمت کش پرستاری تشکر کرد که تمام زحمتها بردوش دارند، ولی متاسفانه بیمارستان یاسوج از هر نظر نگاه بکنیم این حرف جدی میگم پر از اشکال هستش بیمارستان امام سجاد توی مسیر پارک ساحلی هستش و شب در بدترین لحظات ترافیک قرار داره و از همه مهمتر محیط و تمیز نبودن بیمارستان یاسوج هستش که خودش یک نوع بحث هستش که در حال حاضر از نظر من از لحاظ رقابت به پای بیمارستان شهید رجایی گچساران نمیرسه که میشه اینطور مقایسه کرد شهید رجایی گچساران در نوع خودش هزار ستاره هستش و امام سجاد بدترین بیمارستان در نوع خودش گیر نمیاد از هر نظر نمیشه مقایسه کرد مثلاً بحث تمیز نبودن، سیستم خنک کاری و......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا افتخار آفریدند خیلی اقدامات اساسی و مورد نیاز را به نحو احسن انجام دادند باید گفت شاگرد اول دولت تدبیر و امید در کشور وزیر محترم بهداشت و درمان هست و در استان هم مدیر کل علوم پزشکی استان است . خداوند به همه این عزیزان توفیق دهد.
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
در مدت همین سه سال به اندازه بیست سال توفیق حاصل شده است و نیازهای اصلی خدمات بهداشتی و درمانی استان تامین شده است
حقگو
Iran, Islamic Republic of
با اینهمه کارهای علمی و تخصصی و تجهیزات بیمارستانی و تامین نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص و راه اندازی تجهیزات پزشکی در همه شهرستانها برای اولین بار و تحولاتی که در بهداشت و درمان استان رخ داده است باید گل سر سبد ادارات استان باشد . کدام اداره کل اینهمه تجهیزات و ساخت و ساز را در استان دارد ؟
ا
Iran, Islamic Republic of
بجزتغییرات در تجهیزات و فضاهای بیمارستانی وجود مدیریت همراه با عدالت فضای اداری بسیارمناسبی را فراهم کرده که کارکنان میتوانند بااطمینان کارکنند
پرستار
Iran, Islamic Republic of
الحق با این کاهای انجام شده و این تحولات دانشگاه علوم پزشکی گل سر سبد ادارات استان است البته بقیه ادارات هم کارهای خیلی خوبی انجام دادند ولی کستردگی کار علوم پزشکی بسیار زیاد هست و یک دستگاه عریض و طویل است .
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
در کل استان اگرسه اداره مثل علوم پزشکی داشتیم استان گلستان میشد ، گل سر سبد استانهای دیگرهم میشدیم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یقینا همینگونه است بخش بهداشت ودرمان گل سر سبد هستند،بیش از ۲۵ سال کارمنددولت هستم برای هر پروژه‌ ای در استان از امکانات علوم پزشکی استفاده میشود ، هم دریاسوج وهم در سایر شهرستانها، معلوم است مدیریت منابع در این سازمان خوب انجام میشود
Iran, Islamic Republic of
احسنت بررسانه،گزارش زیباوامیدوارکننده ای بود
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
همه ادارات کل خدمات شایسته ای برای مردم محروم استان انجام دادند ولی علوم پزشکی هم به دلیل گستردگی و هم با توجه به نیازهای ضروری و اساسی مردم اقدامات ماندگاری انجام دادند و جای تشکر و قدردانی دارد و نسبت به بقیه ادارات خدمات مهم تری را انجام دادند.
سینا
Iran, Islamic Republic of
موضوع جالبی پرداخته شد خدمات کیفی و کمی بسیارزیادی دراین مدت درعلوم پزشکی صورت گرفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو بگو حقوق چقدر میگیری اگه راست میگی حکمت را منتشر کن
دکتر س....
Germany
بنظر من رمز موفقیت دکترچمن چند عامل است:
۱، سواد
۲، استعداد
۳، صداقت
۴، شهامت کارهای بزرگ
همراه بیمار
Iran, Islamic Republic of
خداوند توفیق بدهد به متولیان سلامت استان که پدیده شوم زیر میزی را از دوش مردم محروم منطقه برداشتند دعای خیر مردم بدرقه راهتان باد از مسئول محترم سایت کبنا نیوز هم به خاطر اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی سپاسگزاریم
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
به خاطر راه اندازی ام ار ای دهدشت دست مریزاد و خسته نباشید میگوییم به جناب آقای دکتر چمن و معاونین و مجموعه همکارانشان و همچنین بهداشت و ریئس بیمارستان امام خمینی (ره)و همه کسانی که در راه اندازی این دستگاه همکاری نمودند
مسعود
Iran, Islamic Republic of
قابل پیش بینی بود که شاهد دوران طلایی در دانشگاه باشیم ،حضوریک مدیر متخصص به معنای واقعی در راس یک سازمان باعث پیشرفت خواهدشد
فیروزی دهدشت
Germany
شاهکار دکتر چمن در راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان دهدشت بود.
Iran, Islamic Republic of
همه افتخارات با بهداشت و درمان استان
سپاسگزاریم
کبنا احسنت مدیران پرتلاش احسنت عالیست خداپشت وپناهتان
محمد
Iran, Islamic Republic of
بله گل سرسبد علوم پزشکی است
ایزدپناه
Germany
به وجود دکتر ملک حسینی ها دکتر چمن ها و دکتر نیک اقال ها همه باید افتخار کنیم که هرکدوم در یک زمینه ای افتخار آفرینند.
دکتر چمن با مدیریتش و سوادش و بیانش همینکه در این استان محروم ماندگار شده باعث خشنودی همه ماست. درود فراوان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فقط علوم پزشکی حرف برای زدن دارد و کارهای خوبی انجام داده است خداقوت می گویم به مسئولین علوم پزشکی و معاونین و مجموعه همکارانشان.
همکار پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن که همه قبول دارند گل سرسبد ماست کاشکی بقیه همکاراش هم در حد خودش بودند.
از پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
چندتا اداره مثل بهداشت و درمان در استان داشتیم این استان وضعش صدبرابربهتربود
رحمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر چمن ومجموعه همکارانشان مخصوصا رییس دفتر ایشان جناب آقای خیبر
خدا قوت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حذف دکتر رستمی کاری بس زشت و غیره کارشناسی بود بدتر از اون اوردن حافظ قران در سمت مدیر شبکه جای تاسف که قحتارجال در گچساران شدهر
بندی خدا
Iran, Islamic Republic of
اره جون خودت با اون پارتی بازی که خودت و معاونانت انجام دادن واون حقوقهای مفت وزیادی که میگیریت برو به فکر قیامت باش دکی
مهمان
Iran, Islamic Republic of
استان های در حال توسعه نیاز به مدیرانی سختکوش و خلاق و خستگی ناپذیر دارند. درود بر دکتر چمن
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه مرد بودی خودتو معرفی میکردی تا جوابای خرب بت میدادم. خیلی دارین واسه دکتر چمن شانتاژ خبری میکنید. بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران چیشد؟
محروم
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی در عملکرد الحق والانصاف گل سر سبد ادارات استان است
محروم
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی در عملکرد الحق والانصاف گل سر سبد ادارات استان است
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ، بله گل سرسبد است
حرف حق زده اند
Iran, Islamic Republic of
اصلا چمن حرفی برای گفتن ندارد
مشاهده وضع بیمارستانها ی شهر یاسوج خود گویای همه جیزاست
حرف حق زده اند
Iran, Islamic Republic of
چمن فقط خوب حرف میزند وسخنرانی میکند
وجامعه ما به کسی که سخنران خوبی باشد میگویند مدیرخوب!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سخنران خوبی هستند فقط!!!
ماشالله
Iran, Islamic Republic of
///////سر /
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بلا...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حتما توهم پیدا کردی
India
دکتر چمن یک آدم منطقی است وهمه از ایشان راضی هستند
محمود
Iran, Islamic Republic of
فقط بهداشت و درمان خدماتشان رایگان شده و در برخی موارد به حد اقل ممکن رسیده است همین که زیر میزی را در استان حذف نمودند جای تشکر و قدردانی دارد ولی شاهد و ناظر هستیم که تجهیزات روز دنیا در استان راه اندازی شد و این خدمات رضایتمندی عمومی را در پی دارد
مولوی
Iran, Islamic Republic of
افتخار دولت تدبیر و امید در استان محروم ما فقط بهداشت و درمان است الحق که کارهای بزرگی انجام دادند و در بهداشت و درمان در این سه سال انقلاب شده است اجرکم عندالله
Iran, Islamic Republic of
خودش خوبه ولی چندتا از معاوناش واقعن....نمیدونم چطور زیر بار قبول رفته اینا بشن معاونش،به خصوص معاون...این دو باید عوض بشن به خصوص ..ان(.ه)
كارمند
Romania
توان علمی إجرائی و سواد و تخصص رییس دانشگاه کمک بسیاربزرگی است که میتواند به زحمات کارکنانش جهت بدهد سایرادارات اگر کارکنان شبانه روز کارکنیم چون مثل علوم پزشکی مدیر توانمند که علمی وتخصصی کارکند نداریم به پیشرفت استان و مردم کمکی نمیشود
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شبکه بهداشت ودرمان گچساران در عرض کمتر ۲۰ ساعت از سمت خود برکنار وعزل شدند ، گویای مدیریت ضعیف دکتر چمن وممعاون بهداشتی وی است بخصوص از وقتی که ۳ از بنگاه داران از ۳ ضلع وارد حریم بهداشت شدند و بهداشت را مرکز معامله های خود کردند!! باید فاتحه این بهداشت را خواند !!!
رضوانی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد درخشان دکتر چمن به گونه ای هست که هیچ آدم حسودی نمی تواند منکر شود. آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است.
فرهنگی چرام
Iran, Islamic Republic of
تلاش و پیگیری وجدیت رییس دانشگاه وهمراهی کارکنان در پیشرفت خدمات بسیار موثر بوده آرزوی موفقیت برایشان دارم
ضمنا برای آن بندگانی که دربرخی کامنتهای بالا به سخنوری و قدرت بالای تاثیرگذاری کلام دکتر چمن به ناروا سخن راندند آرزوی صبردارم
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر چمن در توسعه زیر ساخت ها و کارهای عمرانی و تجهیزاتی موفقیتش از تمام دستگاههای اجرایی بیشتر بوده است برخی فقط حسن استعداد و سواد و بیان دکتر چمن را که جای تحسین دارد می بینند و حالا یکبار این گزارش را با چشم دل ببینند و بخونند تا بفهمند که دکتر چمن چه گوهر ارزنده ای هست.
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
خدمات علوم پزشکی صادقانه برای مردم و سلامتشان است ، من هم با همشهری که آرزوی صبر کرده موافقم،بایدبرای سنگ اندازان درمسیر توسعه استان آرزوی صبر بکنیم ، ان شاالله برخی مشکلات هم که درهرسیستم خدمت رسان ممکن است دیده شود برطرف شوند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
از جزییات برنامه های بهداشتی درمانی اطلاع چندانی ندارم ولی همین که دراین دو سه سال مرکزهای روستایی ما مثلا در چین و مارگون و لوداب که بدلیل وضعیت شغلی درآن مکانهاتردددارم بدون پزشک نبوده اند نشانه ایجادتغییرات در سیستم خدمت دهی است بیمارستانها هم بسیار تجهیزاتشان نوشده فقط برخی پرسنل باید رفتارشان را اصلاح کنند
تیم توانمند سلامت استان و دکتر چمن پاینده باشید
ایزدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن شایستگی دانشگاههای بزرگ کشور را دارد چه حیف که اینجا گرفتارش کردند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا اول وضعیت اسفناک بیمارستانها را ببینید بعد گزارش تهیه کنید ...طرح تحول را نخورید زیرا این طرح کشوری است و ربطی به رییس ندارد .
همکار
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۳۴ ، البته امکان اینکه همه از یک مسوول راضی باشند وجودندارد چون سلیقه ها متفاوت است ، اما نکته قابل توجه این است که ریاست دکتر چمن دوره ی تاریخی و طلایی در دانشگاه فراهم کرده جای تقدیر دارد
Iran, Islamic Republic of
همشهری واقعا گل گفتی، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ، علوم پزشکی اوج دوران آرامش همراه باپیشرفت و توسعه را میگذارند. امید که ادامه یابد و موفق باشند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دوران کار و شکوفایی علوم پزشکی همین مدت سه سال بود گزارش فوق را دوباره بخوانید تا متوجه اقدامات مهم و اساسی در حوزه بهداشت و درمان شوید من که با دقت خواندم انصافا لذت بردم چرا تحمل افتخار و موفقیت استان را بعضیها ندارند و گاه گاهی غر می زنند.
دلسوز شهر
Iran, Islamic Republic of
لطفا اقای دکتر رستمی رو بذارید برای شبکه بهداشت گچساران
اولیای دانشجوی دانشکده
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله فرزندم که در دانشکده پزشکی دانشجوی ایشان هستند مثل دکترچمن یک فرد جامع در علم،سخنوری، فهم فرهنگی و عدالت منشی شوند، علاوه بر مدیر نمونه ایشان استادنمونه ای هستند
... مرد
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما آیا زمان آن نرسیده که ریاست فعلی مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه عوض بشه.
... مرد
Iran, Islamic Republic of
سلام. واقعا عملکرد دکتر چمن ستودنی ست.
مرال
Iran, Islamic Republic of
معاون درمان بر حسب روابط خویش و قومی یا سیاسی به هر که دوست داره مجوز ایجاد مرکز میده و به هر کی دوست نداره قانون قانون میکنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ضعیف تر ین رئیس دانشگاه دکتر چمن هست
Iran, Islamic Republic of
سیاست دولت تدبیر وامید باتوجه به شعارهای انتخاباتی اقای دکتر روحانی تحول درنظام سلامت است ودرراستای این تحول اعتبارات خاصی به استانها تخصیص داده شده ضمن احترام به دوستان درعلوم پزشکی استان هنرانچنانی صورت نگرفته واشفتگی اداری درشبکه های بهداشت ودرمان شهرستانها ومناطق وتنش هایی که وجود دارد وعدم پرداخت مطالبات ومعوقات موید این موضوع است
محمودی دانشجو
Iran, Islamic Republic of
پاسخ کامنت ۴۸ را عملکرد مقتدرانه دکتر چمن و همین گزارش وزین کوتاه و همین کامنت های بالا چنان داده اند که مثل روز روشن است که استاد دکتر چمن از شاخص ترین روسای دانشگاههای کشور است و یک گزینه مناسب برای وزیر شدن در دولت بعد برای وزیر شدن هست.
دانشكده
Iran, Islamic Republic of
ایشان از بهترین مدیران دانشگاه بوده اند ارزوی موفقیت برایشان داریم انصافاحقشان حضوردرجوامع علمی تخصصی بزرگتراست تا بتواندمنشاخیر و توسعه بیشتربرای استان شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
دوران عزت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فقط در زمان دکتر نیکبخت بود
همکارمنصف
Iran, Islamic Republic of
آنژیوگرافی رابندریها بردند نتونستید دفاع کنید حالا گل سرسبد شدین جمع کنید. و
همکارشما
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی ضعف مدیریتی دارد
نظر کارشناسی شده
Iran, Islamic Republic of
ملاک وزیر شدن استاد تمام هست که هرکسی نمیتونه باشه ۰بعضی از افراد رئیس دانشگاه از سرشون هم زیادهست ۰فقط باید کارمند باشند
باران
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله که هر چه سریع تر شاهد تغییر و تحولی شگرف در حوزه مدیریتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه باشیم.
همکار
Iran, Islamic Republic of
دفاع جانانه وزیر بهداشت از عملکرد شایسته دکتر چمن پاسخ برخی کج اندیشان را داد.
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین معاونان در دوره ایشون بوده،یه عده ادم عقده ای شدن معان
Iran, Islamic Republic of
وزیرتوانمندومردمی، رییس دانشگاه پرتلاش و توانمند ،احسنت بر همه تلاشهایتان خدا قوت. پیروزی باصابران است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1