تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۹۲۵۹۶

دهبانی‌پور: رسانه‌ها مطالبات مردم را به مسئولان گوشزد کنند

۰
کبنا ؛


صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

سرهنگ مهدی انصاری در این نشست با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی گفت: رسانه‌ها رسالت خطیری بر دوش دارند و باید با انعکاس واقعیت‌ها این رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به تعامل رسانه‌های استان و نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی و رسانه‌ها تعامل خوبی با هم دارند که این تعامل و همکاری نیز ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با انعکاس اخبار صحیح و دقیق و همچنین نگارش واقعیت‌ها امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کنند و نیروی انتظامی را در این خصوص یاری کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها مطالبات مردم را به درستی به مسئولان گوشزد کنند.DSCF4952

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا دهبانی‌پور صبح امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران که در نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه امروز توانایی دانش و اطلاعات، امتیاز برتری یک نظام سیاسی است. اظهار کرد: در عصر اطلاعات، رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در تحولات اخیر خاورمیانه قدرت رسانه‌ها را شاهد بودیم، قدرت رسانه قابل انکار نیست.

دهبانی‌پور با بیان اینکه قدرت رسانه اثرگذارترین قدرت است، اضافه کرد: اگر مسئولان و رسانه‌ها در کنار همدیگر حرکت نکنند برای توسعه و آبادانی به تعامل نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه رسانه باید آرامش و امنیت خاطر را برای جامعه به ارمغان بیاورد، افزود: رسانه‌ها آرامش روحی و جسمی را بر کالبد جامعه حاکم کنند.

این مسئول با بیان اینکه این دولت، دولت پاسخگو است، اضافه کرد: رسانه‌ها به درستی باید مطالبات مردم را به مسئولان گوشزد کنند.

دهبانی‌پور با بیان اینکه تشخیص حق از باطل سخت شده است، گفت: یکی از اهداف دشمنان از بین بردن دین اسلام است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های هم دارند، وظیفه رسانه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه امروزی ادغام حق و باطل است که می‌طلبد رسانه تلاش وافری در تشخیص حق و باطل داشته باشند
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1