تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۹۱۱۷۵

صدور فله‌ای پروانه کسب املاک خودرو در یاسوج / برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان

۱
۰
کبنا ؛


دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی گفت: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.




مهرداد کرمی در بازدیدی سرزده از بنگاه‌های معاملاتی بلوار عدل یاسوج و خیابان‌های اطراف آن در جریان نحوه خرید و فروش این بنگاه‌ها و روند فعالیت آنها قرار گرفت.

 در این بازدید که قاضی ویژه رسیدگی پرونده های تخلفات بنگاههای معاملاتی و پلیس اماکن سرهنگ قیصرپور، مهرداد کرمی را همراهی می کردند، عملکرد بنگاه ها بررسی شد و دادستان حرف ها و مشکلات مردمی را از نزدیک جویا شد.

 

انتقاد از صدور فله ای پروانه کسب در یاسوج

کرمی با اشاره به حجم شکایت‌ از بنگاه‌ها از برخورد با بنگاه‌های متخلف معاملات املاک و خودرو در این استان و گفت: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.

صنفی که آبروی خود را از دست داده است

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از این بنگاه‌ها کار خود را به صورت قانونی انجام می‌دهند اما هنوز برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می کنند، بیان کرد:هر روزه تعدادی از شهروندان به  دستگاه قضا و ما مراجعه کرده و از تقلب‌هایی که در برخی بنگاه‌ها صورت می‌گیرد شکایت می‌کنند که متأسفانه عملکرد بسیار بد برخی از بنگاه‌ها موجب بدنام شدن این صنف شده است.

برخورد قاطع دستگاه قضا به متخلفان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  کهگیلویه وبویراحمد از عزم جدی برای برخورد با این دسته از بنگاه‌ها  خبر و افزود:دستگاه قضا به صورت ویژه این موضوع را در دستور کار قرار داد چرا که مردم شکایات بسیاری از عملکرد بنگاه‌ها به ویژه در شهریاسوج مرکز استان به عینه دیده شده و به دست این دستگاه قضا رسیده است.

 کرمی همچنین بخشی از مشکل را مربوط به خود شاکیان  این پرونده ها دانست و گفت: نباید مردم فریب برخی از افراد متقلب را خورده و مال و زندگی خود را به حراج بگذارند.

 وی با بیان اینکه قبل از این که افراد فریب متقلبان را بخورند بهتر است با افراد آگاه برای هر گونه معامله ملک و خودرو مشورت لازم را داشته باشند،تصریح کرد: شروط معامله و دانستن در مورد مال را باید خود شاکیان مد نظر داشته باشند تا فریب برخی دلالان را نخورند.




 

کرمی با اشاره به حجم شکایت‌ از بنگاه‌ها از برخورد با بنگاه‌های متخلف معاملات املاک و خودرو در این استان و گفت: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.

وی با نارضایتی از عملکرد برخی دستگاهها وصنف بنگاههای معاملاتی در استان گفت:روزانه بار زیادی از شکایات به دفتر قضا فرستاده می شود که بیشتر انها مربوط به بنگاههای معاملاتی است.



دادستان استان با بیان اینکه برخی از این بنگاه دارها با ادبیات و حرفه خود آشنا نیستند: ابراز کرد: به عینه این موضوع را از نزدیک دیده ایم و حجم بیشمار خودروها در بلوار عدلکه باعث دلخوری دمردم و شهروندان این منطقه شده است به این مسئله برمی گردد.

این اقدام دادستانی با واکنش های مثبت مردم و خوشحالی از رسیدگی به وضعیت بنگاه ها همراه بود و که شهروندان خواستار تدوام این روند و اقدام مقتدرانه دستگاه قضایی بودند و بسیاری از حاضران مراتب سپاس خود را از طریق رسانه ها از دادستان اعلام کردند.





















































نام شما

آدرس ايميل شما

الیم
Iran, Islamic Republic of
این عمل دادستان محترم قابل تقدیر است لازم است در مورد بنگا های املاک نیز پیگیری شود
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1