تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۱۹۱۱۷۴

بازدید سرزده مدیرکل سیاسی از بیمارستان دهدشت

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی دهدشت، از نزدیک وضعیت این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سید کرامت اله کریمی مدیرکل سیاسی استانداری استان در راستای بررسی توانمندیها وآشنایی با مشکلات درمان در این شهرستان به همراه دکتر پوزش فرماندار کهگیلویه و سید شرمت الله حسینی پرور بخشدار مرکزی در روز جمعه ۸ مرداد از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به طور سرزده بازدید کردند.
بر پایه این گزارش ، مدیرکل سیاسی استانداری از بخش های مختلف اعم از جراحی،داخلی،زنان،زایشگاه،اعصاب وروان و اورژانس بازدید کرد وضمن عیادت ودلجویی از بیماران بستری، نحوه رسیدگی به آنان را مورد بررسی قرار داد وبرای آنان بهبودی وشفای عاجل آرزو کرد.
سید کرامت الله کریمی همچنین ار بخش های در حال بازسازی بیمارستان ،نظیر اورژانس ،بخش مغز واعصاب وام آر آی بر لزوم تسریع در روند ساخت وتکمیل آنها تأکید کرد.
مدیرکل سیاسی استانداری در ادامه بازدید ومشاهدۀ نحوه ارائه خدمات ، از نزدیک با پزشکان،پرستاران وپرسنل این بیمارستان به گفتگو پرداخت وضمن قدردانی از زحمات آنان توضیحات  ورهنمودهای لازم را ارائه داد.
کریمی در پایان این بازدید در گفتگو با کبنا نیوز از عملکرد دکتر شفاهی و مجموعه تحت مدیریت ایشان تقدیر نمود و اظهار کرد: در این بازدیدی که داشتیم نظارت خوب ومسمری بر نیروهای اجرایی وکارکنان این حوزه داشتند و هم اینکه نظم بهداشتی روانی خوبی حاکم بود و ضمن اینکه در زمان بازدید میزان تکریم ارباب رجوع ومیزان رضایت مندی مردم خوب بود.
وی بابیان اینکه اشکالاتی در بعضی از بخش ها وجود داشت،ابراز کرد:در بخش  جراحی وضعیت سرمایشی مطلوبی نبود و اشکالات زیر ساختی ومشکلات تأسیسات وجود داشت که امیدوارم با همکاری وهمیاری آقای فرماندار این مشکلات در کمترین زمان برطرف گردند.
مدیرکل سیاسی استانداری استان، اجرای طرح تحول نظام سلامت را پیشانی موفقیت دولت تدبیر وامید خواند و افزود:
در شهرستان کهگیلویه اجرای این طرح با جدیت وقدرت صورت گرفته وقدم های مثبتی برداشته شده است.
کریمی از برگزاری یک نشست با حضور مدیر ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان ومدیران شهرستانی جهت مطالبات وخواستهایشان در دفتر سیاسی استانداری بعد از سفر ریاست جمهوری خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه در رابطه با نارضایتی بیماران وهمراهان در بخش جراحی وبخش های دیگر در بحث مشکلات سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بابیان اینکه در حال حاضر تمام سیستم خنک کننده ما با تمام قدرت دارد کار می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم خنک کننده ما از نوع سیستم چیلری است و با توجه به شرایط شرجی هوا، این سیستم کششی بیش از این در این شرایط ندارد.
شفاهی با بیان اینکه در جاهایی که از کولر های دوتکه استفاده کردیم هوای خنک در بخش هایمان داریم ، ادامه داد:با توجه به اینکه ظرفیت برق بیمارستان در یک حد خاصی است و توانایی اضافه کردن کولرهای بیشتر در بیمارستان رانداریم .
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت: پیگیر افزایش ظرفیت برق بیمارستان هستیم تا بتوانیم مشکل موجود را در شرایط بدی وشرجی هوا برطرف نماییم.
۲۰۱۶۰۷۲۹_۱۲۱۸۳۷ ۲۰۱۶۰۷۲۹_۱۲۲۱۰۰ ۲۰۱۶۰۷۲۹_۱۲۳۲۳۴ ۲۰۱۶۰۷۲۹_۱۲۳۸۲۹ ۲۰۱۶۰۷۲۹_۱۲۴۴۰۴ IMG_1156 IMG_1159 IMG_1173 IMG_1181 IMG_1202 IMG_1207 IMG_1211 IMG_1219 IMG_1223
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
در خصوص بهداشت و درمان این بتده خدا چه اطلاعاتی دارند آیا بر مسائل تخصصی درمان اشراف دارند یا اینکه همینطوری در بیمارستان دور زدند اینگونه موارد باید به اهلش سپرده شود که دانای و توانایی تخصصی داشته باشند .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ابه به سرزده بهمراه فرماندار بخشدار و... چقدر خوب سرزده سر میزنند
روشن
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل سیاسی حاج فتا محمدی است چه ربطی داره
شایان
Iran, Islamic Republic of
خدایی خمونیم مدیرکل سیاسی چه ارتباطی وبیمارستان داره
یاسر
Iran, Islamic Republic of
جدای از ارتباط موضوع و محل بازدید با بازدید کننده محترم، آقای برخه همراه ایشان چکار میکند. آیا از عوامل بهداشت و درمان است ؟ آیا از عوامل فرمانداری به عنوان مسٔول شهرستانی است؟ و آیا ارتباطی با حوزه کاری و مدیریتی آقای کریمی دارد؟ حضور همین گونه افراد در کنار آقای کریمی بود که مانع باقی ماندن او در کهگیلویه شدند و به ایشان ضربه زدند .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1