تاریخ انتشار
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۹۰۹۷۸

مردم به گدایان در شهر کمک نکنند

۵
۰
کبنا ؛

جلسه هم اندیشی برای ساماندهی متکدیان در سطح شهرستان بویراحمد صبح امروز در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
عبدالحمید پناهی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بویراحمد در این جلسه گفت: نیازمندی از ابتدای جوامع بشری وجود داشته است ودر این بین افرادی هم وجود داشته اند که به این نیازمندان کمک می کردند.
معاون فرماندار بویراحمد گفت: هرچه جوامع به سمت صنعتی شدن پیش رفتند،پدیده تکدی گری هم گسترش یافته است وبعنوان یک راه درآمد کاذب ظهور پیدا کرده است.
پناهی با اشاره به اینکه متکدیان با ترفندهای مختلفی اقدام به تکدی گری میکنند،گفت: آنها به تمام مقدسات قسم می خورند، از امامان گرفته تا مادر، از قرآن گرفته تا کوچکترین فرزند، گریه می کنند تا دلتان برایشان بسوزد و کمکی مالی به آن ها کنید که متاسفانه در سطح شهرستان بویراحمد روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود و باید چاره ای اندیشیده شود.
معاون سیاسی فرماندار تصریح کرد: از آنجائیکه تکدی گری حرفه ای در قانون جرم است وباید با آنها برخورد شود، مردم هم نباید به این افراد کمک مالی کنند؛چراکه کمک های مردمی باعث گسترش و انتقال این پدیده شوم اجتماعی از نسلی به نسل دیگر است.
وی با اشاره به اینکه برای کمک به افراد نیازمند در جامعه راهکار مناسبی نیز وجود دارد، ادامه داد: قطعا از طریق نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسات و بنیادهای خیریه مجاز با شناسایی افراد و نیازمندان واقعی جامعه، کمک های مردمی را به دست آنان می رسانند و در حقیقت با وجود مراکزی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیادهای خیریه مجاز، مردم به متکدیان در سطح شهر کمک نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسافر
Iran, Islamic Republic of
ما دیروز ابشار یاسوج بودیم به فاصله ۱۰ دقیقه سه تا گدا اومد. آدم که نمیتونه چشمشو رو بدبختی های مردم ببنده بعضی وا قعا فقیرند باید کاری کرد
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنیم از پارکها و فضای سبز جمشون کنید.مثلا میریم تفریح ولی با اعصاب خورد بر میگردیم.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب هست شما از مسئولیت خود ..می کنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تکدی گری در سطح شهر به خصوص متدکدیان بیگانه دارای مشکلات و معضلات اجتماعی هستند و تعدادی از آنها دچار بیماری هپاتیت هستند
باید در فکر بود و از سطح شهر جمع نمود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت را در نظر بگیری بیش از پنجاه درصد مردم ایران گدا هستند مردم دارند صورتشان را با سیلی سرخ می کنند فکر اساسی کنید نه این که به جمع اوری گداها بپردازید ایا با این کار مشکلات و فقر مردم بر طرف می شود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1