تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۱۹۰۶۷۵

تاجگردون: مدیران اقتصادی کم‌کار کنار گذاشته شوند / ضعف در امور برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد / افرادی می‌خواهند هر طوری شده از فنس شرکت نفت عبور کنند

۳
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: توقع مردم از مدیران اقتصادی کار و تلاش جدی است.tajgardon
امروز نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
تاج‌گردون در این نشست هم‌اندیشی به دغدغه‌های دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار امسال دغدغه‌های دولت یازدهم در حمایت از تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار افزایش یافته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال جذب سرمایه‌گذاران و هیأت‌های تجاری هستیم.
وی با بیان اینکه بانک‌های کشور و استان به دلیل کاهش منابع مالی نمی‌توانند به طور مطلوب از واحدهای تولیدی و اقتصادی حمایت کنند، افزود: پرداخت نشدن اقساط تسهیلات توسط مردم یکی از دلائل محدودیت بانک‌ها در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.
تاج‌گردون خواستار رشد و ارتقاء مدیران اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار کرد: توقع مردم از مدیران اقتصادی استان کار و تلاش جدی است.
وی مدیران بخش اقتصادی را به انواع مدل‌های ماشین تشبیه کرد و گفت: انواع مدیران اقتصادی در سطح استان و کشور داریم که برخی از مدیران به دلیل فعالیت پایین مدیران پیکانی محسوب می‌شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اقتصادی استان هنوز به رشد و توانایی و فعال بودن مدیران اقتصادی سایر استان‌ها نرسیده‌اند.
وی به ضعف در امور اجرایی و برنامه‌ریزی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: ضعف در امور اجرایی و برنامه‌ریزی استان به ویژه در حوزه اقتصادی مخفی می‌شود و می‌خواهیم با دعوا و بحث و جدل حقمان را بگیریم و از این شیوه و روش اقتصاد استان را توسعه دهیم که این امکان‌پذیر نیست.
تاج‌گردون با مطلوب ارزیابی نکردن سطح اقتصادی استان گفت: مدیران اجرایی استان به ویژه مدیران اقتصادی خودشان را درگیر مسائل بی‌اهمیت و حاشیه‌ای می‌کنند و از پرداختن به مسائل کلان حوزه اقتصادی باز می‌مانند و نمی‌توانند طرح‌های بزرگ و کلان اقتصادی و اشتغالزائی ایجاد کنند.
وی از تمایل مردم برای حضور در مشاغل بخش صنعتی خصوصاً حوزه نفت و گاز به عنوان معضلی جدی و اساسی در استان یاد کرد و ادامه داد: افرادی می‌خواهند هر طوری شده از فنس شرکت نفت عبور کرده و در این شرکت به‌کار گرفته شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمایل مردم برای حضور در شرکت نفت و گاز گچساران یک معضل جدی و اساسی است در حالی که بخش‌های خدمات و کشاورزی و گردشگری اشتغالزایی خوبی می‌توانند داشته باشند که جویندگان کار به سمت این مشاغل بروند.
وی خواستار ایجاد ارزش افزوده در تمام بخش‌های اقتصادی استان به ویژه بخش صنعت شد و گفت: ایجاد ارزش افزوده به تولید اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه استان کمک می‌کند.
تاج‌گردون به مدیران اقتصادی ضعیف و کم‌کار استان اولتیماتوم داد و افزود: مدیران اقتصادی که توانایی و شایستگی کار کردن در استان را ندارند کنار گذاشته شوند.
وی بیان کرد: درآمد سرانه مردم استان بدون احتساب نفت و گاز حدود ۶۰ درصد میانگین کشوری است که با این درآمد اندک نمی‌توان ایجاد اشتغال کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد پارک علم و فناوری در سطح کشور است، گفت: پارک علم و فناوری می‌تواند به توسعه اقتصادی استان کمک کند.
وی با بیان مشکلات موجود برای ایجاد پارک علم و فناوری افزود: استان تاکنون هیچ مبلغی برای ایجاد پارک علم و فناوری دریافت نکرده، ضمن اینکه معارضات اجتماعی از دیگر علل تأخیر در ایجاد این پارک است.
تاج‌گردون عنوان کرد: با راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار آن ایجاد شده و منجر به توسعه اقتصادی و همه جانبه در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

لیسانس کشاورز
Romania
جناب آقای تاجگردون در حوزه انتخابیه جنابعالی کسانی هم هستند که نمیخواهند از فنس شرکت نفت بالا بروند زیرا نمیگذارند که آنها حتی به کنار فنس هم بیایند و آنجا مال از ما بهتران و جنیان است و میخواهند در اراضی آبا و اجدادیشان کشاورزی و باغداری را رونق دهند و اشتغال ایجاد کنند بدون اینکه چشمشان به جیب دولت باشد و بدون اینکه بخوان برای استخدام مزاحم شما بشوند اما مامورین منابع طبیعی اراضی کشاورزیمان را که مربوط به سال ۱۳۴۲میباشد را منابع ملی اعلام و روانه دادگاهمان میکند وشما را هم از چشم مردم می اندازند زیرا مدیران منتسب به شمایند اکنون باید جریمه هم بدهیم پس چطور در بخش کشاورزی سرمایه گذاری کنیم لطفا به مدیران مربوطه تذکر بده اگر حرف شنوی ازت دارن به خدا پول جریمه نداریم میگن اراضی شما تو نقشه ۵۰سال پیش رژیم طاغوت نیست دکتر خدایی کمکمان کن
سر اب
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.به کسانیکه القاب میرشکاری و معمار اقتصاد ایران و امیر کبیری را یدک میکشیدند بگویئد چه شد ؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از اینکه مدیران استان از نظر برنامه ریزی اقتصادی ضعیف اند شکی نیست ولی نمایندگان ما اگر قوی باشند ودر حوزه صنعت واقتصاد برای استان برنامه داشته باشند بسیاری از مشکلات حل میشوند ما از نمایندگان طرح اشتغال زا در حوزه صنعت نمیبینم فقط میگویند مدیران ضعیف اند خودتان جه برنامه عملیاتی اجرا کرده اید با این حرف ها مشکل حل نمیشود
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1