تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۹۰۴۴۸

چرا پیشرفتی در سیمای یاسوج دیده نمی‌شود؟

۱
۰
کبنا ؛علی عزیزی

یاد گذشته ها، داستان های پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها از گذشته های دور بویراحمد تمامی سلول های بدنمان را به هیجان وا می دارد و چنان احساس غروری به ما دست می دهد که دوست داریم فریاد بزنیم و با افتخار از لر بودن و بویراحمدی بودن خود یاد کنیم. گذشته ای که تا ابد به آن افتخار خواهیم کرد...
ولی ما پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های آینده از چه چیز دوران خود برای فرزندمان تعریف کنیم و به کدام افتخارات زمانمان ببالیم...؟ دلم می سوزد و ناله می کشد برای شهرم که گرفتار بازی های سیاسی شده و گاهاً کورکورانه از جریانات سیاسی حمایت می کنند و نا خواسته و ندانسته گرفتار جریان های سیاسی اصلاح طلبی و اصول گرایی شدند، جریاناتی که از شهرها و کلان شهرهای بزرگ کشور به شهر و استان ما تحمیل شدند، جریاناتی که انتخابات ما را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهند و مردم ما فقط و فقط بخاطر مخالفت با جریان مقابل به جریان مد نظر خود رای می دهند. مردمی که اگر لحظه ای با خود و وجدان خود خلوت می کردند و منافع شهر و استان را در اولویت و مقدم بر منافع شخصی خود می دانستند، از جریان مستقلی حمایت می کردند  که آرزو و هدفش پیشرفت و تعالی شهر و استان بوده است.
انتخابات مجلس با همه ی حرف و حدیث هایش به اتمام رسید و نماینده شهرمان به هرشکلی که بود انتخاب شد ولی از نماینده محترم و حامیان ایشان تقاضا دارم به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از مردم بویراحمد به شما رای ندادند و انتخابشان شما نبودین، اما حال که شما به عنوان نماینده انتخاب شده اید در واقع مخالفان شما نیز از موکلان شما هستند پس به ما حق دهید که رفتار و فعالیت های شما را در مجلس مورد ارزیابی و نقد قرار دهیم و اگر نقد می کنیم به ما انگ جیره خواری نزنید. به ما حق دهید که انتظار داشته باشیم نماینده بویراحمد پر افتخار زیر سایه نمایندگان شهرستان های اطراف نباشد.
چرا باید در دوره نمایندگی شما... عرصه بر نیروهای توانمند بومی شهر یاسوج تنگ شود؟ یعنی در شهر یاسوج راننده بیکار نداریم که حتی برای شغل رانندگی، بعضی از ادارت از نیروهای غیر بومی استفاده می کنند؟
چرا جوانان این شهر در دانشگاه های معتبر کشور سرآمد هستند اما به شهر خود که باز می گردند برای خدمت به این شهر با بی عدالتی هایی مواجهه می شوند که یا دچار افسرگی می شوند ویا دچار خود تبعیدی...؟
برای یک بار هم که شده روند پیشرفت شهر یاسوج را فقط از نظر سیما و منظر شهری با سایر مراکز استان مقایسه کنید، چرا پیشرفتی در این شهر نیست؟ هیچ می دانید گوگل ارث برای نمایش عکس هوایی از شهر یاسوج سال هاست که نیاز به آپدیت ندارد...؟
حرف آخر اینکه، جناب آقای نماینده شما با شعار یا زهرا در انتخابات شرکت کردید و خیلی از مردان و زنان پا به سن گذاشته با دیدن نام مقدس یا زهرا شما را انتخاب کردند، پس مراقب باشید که شرمنده زهرای مرضیه نشوید...
این چه نفرین شده ملک است وچه نفرین شده قوم / که همه عمر برقصند و به آهنگ دیگر
هیچ کس نیست که از بهر وطن کار کند / همه در تاریخ کشور شده اند ننگ دیگر
زپی قدرت و ثروت همه سرگردانند / روز یک رنگ بخود گیرند و شب رنگ دیگر

نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » چرا پیشرفتی در سیمای یاسوج دیده نمی‌شود؟
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1