تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۹۰۲۴۸

ضرورت همکاری آموزش و پرورش و شورای شهر یاسوج در ایام بازگشایی مدارس

۱
۰
کبنا ؛رئیس شورای شهر یاسوج گفت: همکاری شورای شهر و آموزش و پرورش در ایام بازگشایی مدارس ضرورت دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هدایت‌ امیری قبل از ظهر امروز در جلسه شورای شهر یاسوج که با حضور رئیس آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی نماد مشارکت مردم است و در همین راستا شوراها نسبت به آموزش و پرورش مسئولیت دارند.
وی با بیان اینکه مسیر توسعه از آموزش و پرورش می‌گذرد، بیان کرد: شورای شهر یاسوج نباید در راستای خدمات‌دهی به آموزش و پرورش کوتاهی کرد و لازم است که مسئولان شهری نسبت به برنامه‌های بازگشایی مدارس حساسیت بیشتری نشان بدهند.
امیری در ادامه با بیان اینکه شوراهای اسلامی نمایندگان مردم هستند و باید در کنار مردم و مسئولان باشند، افزود: آموزش و پرورش زیرساخت‌های فرهنگی را در اختیار دارد و باید برای ترویج فرهنگ اسلامی در سطح جامعه همه آموزش و پرورش را همراهی کند.
رئیس شورای شهر یاسوج خواستار کارهای فرهنگی بیشتری در مدارس شد و افزود: با انجام کارهای فرهنگی می‌توان در ساخت شهر آباد گام‌های بیشتری برداشت.
امیری افزود: شهرداری ۱۴ درصد عوارض از مردم می‌گیرد که می‌تواند این عوارض را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
در ادامه این نشست علی‌اکبر هاشمی رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: امیدوارم شورای شهر و آموزش و پرورش در بحث بازگشایی مدارس همکاری و تعامل داشته باشند.
وی با قدردانی از شورای شهر یاسوج به جهت توجه به مسئله آموزش و پرورش، اظهار کرد: شورای شهر در بازگشایی مدارس به کمک آموزش و پرورش بیاید تا دانش آموزان و والدین شروع شادابی داشته باشند.
هاشمی بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود که شورای شهر در توسعه فضای سبز، سرویس دهی به دانش آموزان، نظارت و زیبایی مدارس، دیوارنویسی شهر و بحث ترافیک به کمک آموزش و پرورش بیاید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیر .. بویراحمد تمام وقت خود را صرف سیاست بازی و حذف نیروهای وابسته به گفتمان اعتدال میکند و دیگر وقتی برای تعامل با شهرداری ندارد.
..ر زدن میباشد
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1