تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۱۹۰۲۴۵

نگرانی در مورد کمبود مرغ در بازار استان وجود ندارد

۵
۰
کبنا ؛ 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد علت کمبود مرغ در بازار استان در روزهای گذشته را مقابله با سودجویی برخی عاملان کشتار روز عنوان کرد و گفت: در نهایت با قیمت درخواستی عاملان موافقت شده و هم اکنون مرغ به وفور در بازار استان یافت می‌شود.


جعفر گوهرگانی در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به هجوم گردشگران به این استان در ایام تابستان و اقامت آنها به‌ویژه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار داشت: از دو روز قبل از عید فطر تاکنون حداقل ۲٫۵ برابر ظرفیت عادی استان مرغ کشتار روز وارد بازار شد.
وی با اشاره به کمبود مرغ کشتار روز در روزهای گذشته افزود: به علت افزایش قیمت مرغ کشتار روز در سراسر کشور، عاملین کشتار روز استان تحصن کرده و خواستار افزایش قیمت مرغ از ۷ هزار و ۵۰۰ تومان به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان شدند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این درخواست عاملان کشتار روز در حالی بود که فصل جوجه‌ریزی زمانی بود که قیمت‌ها افزایش چندانی نداشت و در صورتیکه مرغ با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسید به تولیدکننده ضرر و زیانی وارد نمی‌شد.
گوهرگانی با بیان اینکه برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی برخی افراد در مقابل این درخواست عاملان کشتار روز مقاومت شد اظهار کرد: اما با درخواست مکرر مردم و با پیگیری استاندار و دیگر مسئولان استان تصمیم گرفته شد با این درخواست عاملین کشتار روز موافقت شده و دیروز قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای مرغ کشتار روز و ۵ هزار و ۴۰۰ برای مرغ منجمد اعلام شود.
وی عنوان کرد: در همین راستا امروز ۳۰ تن مرغ منجمد وارد بازار شد و حدود ۴۰۰ تن مرغ کشتار روز نیز قرار است عرضه شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در حال حاضر هیچ نگرانی در مورد کمبود مرغ در بازار وجود ندارد.
گوهرگانی به مشکل کمبود کشتارگاه در استان اشاره داشت و بیان کرد: با توجه به اینکه تنها یک کشتارگاه در استان فعال است در صورتی که این کشتارگاه به هر دلیلی تعطیل شده یا فعالیت خود را ادامه ندهد با مشکل بزرگی مواجه می‌شویم.
وی فعالیت تنها یک کشتارگاه در استان را زنگ خطری برای تنظیم بازار استان دانست و ابراز کرد: باید تلاش کنیم کشتارگاه غیرفعال استان از طریق بخش خصوصی یا به روش‌های دیگر وارد چرخه فعالیت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مندنی
Iran, Islamic Republic of
برای شماها نظر مردم اهمیتی ندارد چرا یک هفته وجود نداشت انبارش کردید گران بشود
محمدا
Iran, Islamic Republic of
از رمانی که تو مدیر شدی هرروزنوسان مرغ داریم باباجمعش کن این کاسه کوزه را
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این مدیر کل خبر از وضعیت مرغ در بازار ندارن که چند روز هست که ۸۵۰۰تومان فروش نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر . کمبود مرغ مال هفته پیش بود که اطلاع رسانی نکردین. تغییر قیمت مرغ این هفته اتفاق افتاده که درمورد قیمت چیزی نگفتین
ارادتمند
Iran, Islamic Republic of
ماشااله به این تصمیم تاریخی ، در یک چشم به هم زدن ۱۰۰۰ تومان به هر کیلو مرغ اضافه شد! اخه چه مدیری توانای یه همچه کار به این بزرگی را دارد؟ مواظب باش چشم نخوری مرد. البته در ابن تصمیم مهم مردم فداکار هم شربکند چون خودشان در خواست کردند!!!
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1