تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۸۷۳۸۱

تیم فوتسال عمران صنعت قهرمان شد/ تصاویر

۵
۰
کبنا ؛مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات کهگیلویه با قهرمانی تیم عمران صنعت به پایان رسید.
IMG_0331
به گزارش کبنااسپورت از کهگیلویه،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در حاشیه فینال مسابقات جام رمضان ادارات کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه چهار تیمی آغاز شد که در دور مقدماتی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند.
سید مسعود تقوی نژاد افزود:در این مرحله ۸ تیم راه یافته به صورت حذفی به هم به رقابت پرداختند وچهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
تقوی نژاد ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی تیم های عمران صنعت و بیمارستان امام خمینی (ره) ودر طرف دیگر تیم های نماسازان پویا ومرکز بهداشت کهگیلویه با هم به رقابت پرداختند که تیم های عمران صنعت ومرکز بهداشت موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به فینال برسند.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه گفت :امشب در فینال این مسابقات ضمن تماشای یک بازی خوب وجذاب ،تیم خوب عمران صنعت موفق شد با نتیجه ۳بر ۲ مرکز بهداشت کهگیلویه را شکست دهد وبه عنوان قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات کهگیلویه برسد.
تقوی نژاد از همه عوامل اجرایی تقدیر کرد و گفت: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم های نماسازان پویا و بانک کشاورزی رسید.
گفتنی است، در فینال این مسابقات بخشدار مرکزی کهگیلویه وتعدادی از مدیران شهرستان حضورداشتند و در پایان مسابقه جوایز ورزشکاران را اهداء کردند.
IMG_0323 IMG_0326  IMG_0337 IMG_0343 IMG_0349 IMG_0362 IMG_0364 IMG_0367 IMG_0372 IMG_0379 IMG_0388 IMG_0391 IMG_0394 IMG_0399 IMG_0401 IMG_0405 IMG_0408 IMG_0424 IMG_0432 IMG_0439 IMG_0442 IMG_0452
نام شما

آدرس ايميل شما

Asia/Pacific Region
متن نظر شماعجب تیمی بی واقعا حقش بی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کارمند که نیستن اینا...
دنا
Iran, Islamic Republic of
تبریک به تیم قهرمان تیم سلطلی
بدبختی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اخ و بختمون . سی لباس فینال داورل . نگاه پیراهن و شورت و جوراب بازیکنان . نگاه لباس دروازه بانل . از همه مهمتر !!!!! کجاست پیشکسوت فوتبال و فوتسال استان استاد دانشفر عزیز رو ؟؟؟
بی وفا
تیم مشترک نیروی انتظامی و عمران صنعت بود ؟ چون نیروی انتظامی هم جایزه میگرفتند
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1