تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۱۸۵۷۸۸

نامه به فرماندار کهگیلویه

۷
۰
کبنا ؛یکی از مخاطبان کبنا نیوز نامه‌ای به فرماندار کهگیلویه نوشته است که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ؛ خدا هرگز دوست ندارد کسى با گفتار خود بدیهاى دیگران را آشکار کند مگر کسى که ستم دیده است.»
جناب آقای دکتر پوزش فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه:
سلام علیکم:
ضمن احترام به شخص حضرتعالی و جایگاه‌تان به عنوان شخص اول شهرستان، از آنجایی که چندین بار شما را در محافل و جلسات از برخی تخلفات شهرداری شهر دهدشت مطلع کردند و حتی در تاریخ پانزدهم مردادماه نودچهار با اعتصاب کارمندان و مسئولین شهرداری نیز مواجه شدید و قول مساعدت داده‌اید اما عدم اقتدار حضرتعالی در منصبتان روز به روز آشکار‌تر می‌شود و متاسفانه به وضوح دیده می‌شود که شما از حق قانونی مردم در بیان برخی تخلفات واهمه دارید و ممانعت می‌کنید و اینکه حتی نمی‌توانید امنیت یک جلسه در حد یک مسجد محله را تامین کنید جای بسی تاسف دارد.
لذا شما برادر عزیز را ابتدا به اعتماد بنفس و عدم محافظه کاری که به حقوق شهروندان لطمه خواهد زد، دعوت می‌کنم و از آنجایی که رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت تمایلی به شفاف سازی برخی مسائل و تخلفات ندارد و از هر اقدامی جهت برگزار نشدن جلسات مردمی با شورای شهر فروگذار نیست از شما برادر بزرگوار خواهشمندم قبل از اتمام دوره چهارم شورای اسلامی شهر دهدشت رسیدگی به تخلفات شهرداری این شهر را اولویت کاری خود قرار دهید.
سید محسن موسویان معظم
مسئول جوانان حزب موتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه
(شهروند شهر دهدشت)
۱۳۹۵/۴/۳
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقتدار و قدرت تصمیم گیری مرده و مردم را هم می کشد!!!!!
دانشجوی دکتری تاریخ سیاسی هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
پوزش خیلی ضعیفه
حسيني
Iran, Islamic Republic of
دلیل برگزار نشدن جلسه مناظره چه بود؟

به راستی که عده ای از شفاف سازی و افشاگری می ترسند و درگیری و تنش طایفه ای را دستاویزی قرار دادند تا مسولین شهرستان حکم به لغو جلسه دادند
رضوی
Romania
کسی رو نمیتوان به اعتماد به نفس دعوت کرد،پس معلومه که بامباحث روانشناسی و کلا سواد لازم برای مسایل اجتماعی خیلی فاصله داری دوست عزیز!!!
راستگو
Iran, Islamic Republic of
سلام.امروزه هر که .. تر است پیش مسوولین عزیز تر است. آخ و بخت شهری که این ..ه ، اون ..ر و اون هم رییس .. که جز راست چیزی نمیگوید ههههههههه.
رحیم خضریان
Iran, Islamic Republic of
اگر مطلب رو یک موتلفه ای نمی نوشت جای جدی گرفتن داشت...ولی موتلفه ای باشی و فرماتدار پاکدست دولت رو به باد تخریب بگیری خیلی طبیعیه....بحث شهرداری و اتفاقاتش رو شما اطلاع نداری...بهانه بهتری برای تخریب پیدا میکردی دوست موتلفه ای
شهروند دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگه دقت کرده باشید ایشان نوشتند شهروند شهر دهدشت؛ همچنین تا جایی که بنده مطلع هستم و دورادور میشناسم یکی از افرادی هست که مصرانه پیگیر تخلفات شهرداری هست و گفته اند تمامی مستندات .. را هم دارند و از اینکه چند شب پیش با برگزاری مناظره که توسط دوستانشون در مسجد امام حسین (ع) تدارک دیده شد مخالفت کردند باعث شد به فرماندار نامه بنویسن، موسویان جوانیه که برای پیگیری دغدغه مردم شناخته شده است.... درضمن ایشان به محافظه کاری بزرگان موتلفه استان هم گله مندند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1