تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۸۵۴۸۲

رفتارنجیبانه دولت دستمایه تخریب‌های نانجیبانه شده است / پنج شنبه تعطیل می‌شود / فرهنگ زشت نامه از نماینده در ادارات

۱۴
۰
کبنا ؛
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد دولت یازدهم را مظلوم ترین و در عین حال نجیب ترین دولت در دوران پس از انقلاب دانست و تاکید کرد: رفتار نجیبانه دولت دستمایه رفتارها، انتقادها و تخریب های نانجیبانه برخی افراطیون علیه عملکرد و دستاوردهای این دولت شده است.



سید موسی خادمی در شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: برخی جریان های تندرو و افراط گرا به جای آنکه خود را با معیار و جریان اصیل اعتدال تطبیق دهند مرتب به دنبال تخریب و بحران سازی علیه دستاوردها و عملکرد این دولت آن هم به شکل سازماندهی شده هستند.
خادمی یادآور شد: برخی ها به گونه ای طلبکارانه جریان سازی و پروژه تخریب علیه این دولت راه انداخته اند که انگار کشور تا پیش از شروع این دولت در یک جاده اتوبان با شتاب و سرعت بالا درحرکت بود و اکنون متوقف شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: البته نباید اجازه طلبکاری به برخی ها که بر اثر رفتارهای غیرکارشناسی و غیرمعقول و ناتوانی مدیریتی خود انبوهی از مشکلات را بر مردم تحمیل کردند، نیز داده شود.
وی افزود: ضعف حوزه اطلاع رسانی در کنار رفتارهای نجیبانه از سوی دولت یازدهم تا حدودی راه را برای پروژه تخریب علیه دستاوردهای این دولت باز کرده است که باید این مهم در حدود یک سال باقی مانده سامان یابد.
خادمی موضوع فیش های حقوقی به عنوان دستمایه جدید مخالفان دولت را یادآور شد وگفت: این موضوع بیش از آنکه به دولت ربط داشته باشد ریشه در یک ساختار معیوب و آیین نامه ها و اساسنامه های برخی شرکت ها، بانک ها و نهادهای عمومی و یا غیردولتی دارد.
وی نسبت دادن موضوع فیش های نجومی بر بدنه دولت یازدهم را ظلم و اجحافی آشکار به بدنه اصیل این دولت دانست و گفت: به گفته مقام معظم رهبری موضوع فیش های حقوقی سنخیتی با شاکله این دولت ندارد.
خادمی با مقایسه برخی شاخص ها از سال ۹۰ تا ۹۲ در دولت قبل و نسبت آن با عمر سه ساله دولت یازدهم ، گفت: درآمد نفتی ایران در سال ۹۰ افزون بر ۱۱۳ میلیارد دلار بود.
وی تصریح کرد: میزان درآمد نفتی ایران در سال ۹۱ به ۵۰ و در سال ۹۲ نیز به حدود ۴۱ میلیارد دلار رسید.
خادمی افزود: این در حالی است که میزان درامدهای نفتی ایران در سال های ۹۳ و ۹۴ نیز به ترتیب ۳۰ و ۲۳ میلیارد دلار بود.
وی تصریح کرد: البته مقایسه عملکرد مثبت و افتخارآمیز این دولت با این میزان درآمد نفتی اندک با دولت سابق به آن میزان درآمدهای میلیاردی گرچه به هیچ وجه منصفانه نیست، اما برخی ها فراتر از این مهم، عملکرد این دولت را با سطح توقعات و ایده آل های خود می سنجند.
وی ابراز داشت: برخی ها به جای تخریب های نانجیبانه و غرض ورزانه باید ببینند که کشور در زمان روی کارآمدن این دولت از لحاظ اقتصادی در چه شرایط وحشتناکی قرار داشت.
خادمی اظهار کرد: قبل از شروع فعالیت دولت تدبیروامید کشور در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی دچار نابسامانی ها، رکود شدید اقتصادی و بی نظمی های مالی قرار داشت.
مقام عالی دولت در کهگیلویه وبویراحمد گفت: تورم بالای ۴۰درصد و نرخ رشد اقتصادی منفی هفت درصد به عقیده بسیاری از کارشناسان به مثابه یک کشور ورشکسته و به تعبیری سرزمین سوخته ای بود که دولت یازدهم تحویل گرفت.
وی تصریح کرد:بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی های فاحش فعالیت های اقتصادی در کشور شده بود، وجود تحریم های ظالمانه، دوقطبی شدید در جامعه و کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی ودامن زدن به اختلاف های عمیق از دیگر معضلات و مشکلات تحمیلی در زمان شروع بکار دولت یازدهم بود.
خادمی یادآور شد: تک رقمی شدن تورم و رساندن رقم نجومی و حیرات آور ۴۰ درصد به زیر ۱۰ درصد امروزه یکی از بزرگترین دستاورد این دولت محسوب می شود.
وی تاکید کرد: زدودن روح بی اعتمادی و ایجاد نشاط و امید در جامعه از دیگر دستاوردها در رفتارهای اعتدالی ،عقلایی و برنامه محور دولت یازدهم بوده است.
خادمی به سفر زودهنگام هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات باید برای استقبال باشکوه از دولتمردان به این استان بسیج شود.
وی تصریح کرد: هیچ بهانه ای نیز برای کم کاری در این زمینه وجود ندارد و هر مدیر و مسئول اجرایی در بخش های مختلف باید این موضوع را به عنوان مهمترین اولویت در دستور برنامه کاری خود قرار دهد.

فرهنگ غلط سفارش در ادارات کهگیلویه و بویراحمد حذف شود
خادمی گفت: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم تورم بالای ۴۰ درصد و رشد اقتصادی منفی ۷ درصد بر کشور حاکم بود که با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون نرخ تورم تک رقمی شده است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم دنبال تخریب دیگران نیست، تصریح کرد: دولت از طرفی منتقدان خوب و دلسوزی دارد اما از طرفی مخالفان دارد که نانجیبانه رفتار می‌کنند و بدون در نظر گرفتن شرایط قبلی و شرایط جدید رفتار می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: دریافت حقوق‌های نجومی در بانک‌ها و برخی شرکت‌ها به علت قوانین داخلی آنها در قدیم بوده است.
وی به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری عمده مدیران دولت در این بحث قرار نگرفتند، ضمن اینکه موضوع دریافت حقوق‌های نجومی تخلف است و انتظار داریم به شدت با این موضوع برخورد شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: علی‌رغم اینکه مدیران دولت در موضوع دریافت حقوق‌های نجومی قرار ندارند اما عده‌ای آن را به عنوان موضوع بزرگ مطرح می‌کنند و موجب شده موضوع مهم تک رقمی شدن تورم، حل موضوع سیاست خارجی و دیگر اقدامات نادیده گرفته شود.
خادمی تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات مالی و اعتباری که در استان با آن مواجه بودیم پروژه‌های عمرانی تعطیل نشد و بهره‌برداری از پروژه‌های پمپاژآبلش، مختار،دشت‌روم و چندین طرح دیگر موجب رونق بخش کشاورزی استان شد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دولتی در استان مطلوب است، گفت: عده‌ای مدیران دولتی را با عناوینی مانند ناتوان خطاب می‌کنند که این کار درستی نیست و اگر مدیران عملکرد سه سال خود را اطلاع‌رسانی کنند مردم و منتقدان مشاهده می‌کنند که کارهای خوبی انجام شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرهنگ غلط سفارش در ادارات استان گفت: اینکه هر کسی که می‌خواهد در اداره‌ای پیگیر کارش شود باید از طرف نماینده‌، مدیر و یا از جایی نامه داشته باشد تا به کارش رسیدگی شود فرهنگ زشت و غلطی است و از اخلاق اسلامی به دور بوده و مانع توسعه می‌شود و این رفتارها باید حذف شوند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سفر هیأت دولت به استان افزود: تاریخ سفر هیأت دولت به استان مشخص نیست اما استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک شاهد حضور اعضای هیأت دولت خواهد بود.
این مسؤول ارشد دولتی در استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها از اختلاف‌های کوچک و مسدود کردن حساب ادارات و دستگاه‌های خودداری کنند.
وی عنوان کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها موضوعی است که در ستاد بحران بررسی و در صورت صلاحدید، ادارات دولتی روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شوند.
khadmi-ostan (12) khadmi-ostan (11) khadmi-ostan (10) khadmi-ostan (9) khadmi-ostan (8) khadmi-ostan (7) khadmi-ostan (6) khadmi-ostan (5) khadmi-ostan (4) khadmi-ostan (3) khadmi-ostan (2) khadmi-ostan (1)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تعطیلی پنج شنبه در این استان هنر نیست چون کاری کاملا اشتباه می باشد

زمان ورود وخروج واقعی در سازمانها خیلی از حقایق را آشکار خواهد نمود
خداترس
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید جلوی نماینده ای را را بگیره که هر روز سفارشات آمرانه می فرسته تازه مدعی هم هست که نباید با سفارش و تبعیض کاری انجام بشه. مگر اینکه مدیران شجاع از این به بعد دست به افشاگری بزنند.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار بنظر شما چرا وقتی دکتر اوباما می رسد یه شهر دیگه آمریکا مردم به استقبالش نمیاین ولی در کشور ایران از چند ماه پیش آماده باشه؟آیا این هزینه ای که برای استقبال می شود اگه صرف مشکل دیگری شود بهتر نیست؟ تازه اسراف هم نیست.
دلخون
Iran, Islamic Republic of
خداوند اول لعنت کند سفارش دهنده و یادداشت دهنده را و بعدش لعنت کند سفارش پذیرنده را.
خسروخان
Iran, Islamic Republic of
آره جان خودت که ضعیف ترین استاندارش هستی
Iran, Islamic Republic of
نجیبانه!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ریس جمهورت هر توهینی خواست به منتقدین کرد کجاش نجیبانه است
امین
Iran, Islamic Republic of
خادمی معنای سرزمین سوخته رامیدانی
صفایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.جناب تاجگردون اگر ک بیکاری ک چ عرض کنم .ازفامیلهای دور کسی رو پستی بهش ندادی انجام بدین ک فک نکنم دیگه ازقلم افتاده باشن .و بعد ب مردم لبخند بزنید و هرکی هم ازاین مردم رو ببینید فقط میخندید و چشم و بعدم نامه مینویسید ک عدالت رعایت بشه و اما خود شما زیرکانه فقط ب فکر .. خانوادگیتان هستین و نشان ب این نشان ک استان ما بیکارترین استان کشور شده.و در طول ما ک نماینده ای کارامد نداشتیم و شما هم ب واسطه زیرکیتان ک پیشینه نشان داده .. خود وخانواده رو ترجیح داده اید. دلم برای مردم شهرم وحتی استانم میسوزه . کاش شمام کمی از درامد و فیش حقوقیتان تا نشر پیدانکرده چیزی میگفتین....
باتشکر از کبنا
Iran, Islamic Republic of
طرح تعطیلی پنجشنبه ها خیلی طرح موفقی بود امیدواریم امسال نیز اجرا بشه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
با سلام این همه مسولین استان دم از دلسوزی میزنند و همه چیز را توی سر مردم می کوبند کمی هم منصفانه وبا عقلانیت عمل نمایند وهمه تقصیرها را بر سر مردم نکوبند . متجمله بحث توریستی شهر که خدادادی است جه کار کرده اند؟مورد اب این همه ابی که ماداریم خجالت نمی کشند که حرف از بی ابی می زنند سعی کنند یک کم فکر و یک کم تخصص داشته باشند ؟وجلوی چشمه های خیابانی را بگیرنندو............
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار اگر به زمین بر خورد کردی باز هم بگو مقصر دولت قبلی است دستت درد نکند؟ سخنرانی اسان است عملکرد مهم است مگر درهمه کارها اخر نیستیم مر م همه چیز رافهمیده اند
حسین
Iran, Islamic Republic of
شماکه توچهارسال مدیریتتون نتونستی ماه رمضان ۱ساعت تغیربدهیدچه فایده پنچشبه هاواسه چی تعطیل بشه دادش جون.....
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره ترین کاری که ممکن هست انجام بدین همین تعطیلی پنج شنبه ها برای دو ماه هست که ی کار بی برنامه و کاملا بی فایده ای هست. فقط سیستم فکری و کاری کارمند و ملت رو به هم میریزید. یا اصلا تعطیل نشه یا کل سال باشه که ملت تکلیف خودشون رو بدونن . تابستون داره تموم میشه تازه یادتون اومده در مورد پنج شنبه تصمیم بگیرید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1