تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۹۱

دستگاه‌های نظارتی بر تخلفات شهرداری یاسوج نظارت کنند

۲۵
۰
کبنا ؛
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، وزارت کشور و سازمان بازرسی در زمینه عملکرد شهرداری یاسوج و جذب غیرقانونی نیرو ورود پیدا کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.


، سرافراز اردشیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چیزی به اسم شورای شهر در یاسوج وجود ندارد، اظهار داشت: متاسفانه ما جز اقلیت هستیم و اکثریت شورای شهر به عنوان مدافع از عملکرد شهردار تبعیت می‌کنند.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به جذب غیرقانونی نیرو در شهرداری یاسوج، تصریح کرد: معاون شهرسازی کارمند شهرداری نیست و به واسطه باندبازی این سمت را بر عهده گرفته است.
وی با بیان اینکه زهرا زمانی، علی علیپور، سعید پایدار، خدابخش امیری و خودم جز اقلیت شورای شهر یاسوج هستیم، بیان کرد: ما همگی در ابتدا با انتخاب محمدعلی جاوید به عنوان شهردار یاسوج مخالفت کردیم ولی پس از مدتی برای ایجاد تعامل در شورا  و جلوگیری از باندبازی به وی رای دادیم.
اردشیری تاکید کرد: متاسفانه شهردار به وعده‌های خود عمل نکرد و حتی استخدام غیرقانونی افراد در چارت‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری را به صورت سهم خواهی در اختیار طیف اکثریت شورا قرار داد.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج علت سکوت چندماهه خود را سهم خواهی طیف اکثریت از شهردار پس از هرگونه انتقاد یا رسانه‌ای کردن مطلبی از سوی طیف اقلیت عنوان کرد و افزود: براساس قانون به کارگیری هرگونه نیرو در شهرداری ممنوع  است و تنها با مجوز از امور اداری و استخدامی ورازت کشور این عمل امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه ۱۲۸۰ نفر در شهرداری یاسوج مشغول به کار هستند، اظهار داشت: متاسفانه شهردار بدون مجوز از شورا نیروهایی را از سایر شهرستان‌ها به مرکز استان منتقل کرده است.
اردشیری افزود: در صورتی که خیلی از نیروهای شهرداری دارای سابقه ۱۰ ساله هستند هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند و علی رغم این مسائل شهردار به صورت غیرقانونی نیرو جذب می‌کند.
وی با ابراز گلایه از برخی از سایت و رسانه‌های استان، تاکید کرد: معتقدیم شهرداری برخی از  خبرنگاران سایت‌ها و رسانه های استان را خریداری کرده و آنها واقعیت را انعکاس نمی‌دهند.
اردشیری با بیان اینکه رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند، بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه ها به کمک توسعه شهری بیایند و با انعکاس واقعیت و با بی‌طرفی به رسالت واقعی خود عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه عوارض ورودی پارک مهروزی یاسوج ۱۰۰۰ تومان است، افزود: به ازای هر ساعت مازاد بر ۲ ساعت این مبلغ ۱۵۰ تومان است.
اردشیری عوارض ورودی پارک آبشار شهر یاسوج را ۲۰۰۰ تومان دانست و گفت: عوارض پارکینگ خودروها ۱۵۰۰ تومان است و به ازای هر ۲ ساعت مازاد ۱۵۰ تومان هزینه دارد.
وی تصریح کرد: دریافت هرگونه مبلغ اضافی از مردم و مسافران جرم است و وجاهت قانونی ندارد و امکانات و خدمات با میزان وردوی ها به مسافران ارائه نمی‌شود.
اردشیری بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، وزارت کشور و سازمان بازرسی در این مسئله ورود پیدا کنند و نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری یاسوج داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
پارتی بازی پارتی بازی تا کی.اخسی آدن بی پارتی
حرف حق جرم نیست.
Iran, Islamic Republic of
درود ب جناب اردشیری ک درد مردم را میفهمد و همیشه با انعکاس واقعیت و با بی طرفی رسالت اصلی خود را در شورای شهر ب اثبات رسانده کما اینکه خاری است در چشم رقیبان ولی بدانند ک مردم اگاهانه همه چیز را میدانند.متاسفانه استان ما و خصوصا مرکز استان بیش از اندازه قوم گرایی و پارتی بازی دارد....ما ک راضی نیستیم خدا هم راضی نباشدانشالله...
123
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم یکی دوتا هم ازنیروهای این بنده خدا بکار بگیر تا .. بسته شود
Iran, Islamic Republic of
توکه اولین وظیفه ات نظارت بر شهرداری هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اردشیری دربین ما تامرادی ها جایگاهی نداره. فقط مهندس فروغ فر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است معاون شهر سازی نیروی شهرداری نیست اقای راد نیروی شهرداری نیست .د ومعون دیگر هم ازنورچشماهی اقان هستند بااین چهار انتخاب ببینید چه بلای سر شهرداری دربیاد
سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فروغ فر
جناب اردشیری شما خودتان بودید که نزاشتید پارسیان نژاد شهردار شود
یادت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دود از کنده بلند میشه .......
اولا کسی که خودت رو به اسم سفلی معرفی کردی خدا روشکر خودم تو جلسه بزرگان بویراحمد سفلی که خونه آقای اردشیری برگذار شد بودم ..
همه هم شاهد این جریان بودن که پنج نفر از نخبگان سفلی رو آقای اردشیری معرفی کرد برا شهردار و به رای فروغ فرد برا این انتخاب احتیاج داشتن که متاسفانه مستقیمأ فروغ فرد مخالفت کردن .و اصل جمله اش هم این بود که من با تیمم نشستم و قسم خوردم نمیتونم نظرم رو عوض کنم ....
تا ساعت ۴ شب این جلسه ادامه داشت و فروغ فرد راضی نشد ِِ..همه این جریان رو میدونن پس لطفا اراجیف ننویسید
کهلی کریم
Iran, Islamic Republic of
... این طایفه دیگه نداره فکر نکن یک رای میاری ....
انشالا این دور همه به جناب آقای احمدی کیش رای میدیم ....
در ضمن آقای اردشیری از بزرگان بویراحمد هستن و هیچ وقت بزرگیشان در بین ایلش کم نمیشود
اکبر آباد
Iran, Islamic Republic of
کاش شورا افرادی مثل شجاعی دهراب پور اردشیری عبدالی باقری امیری پناهی رو داشت ...شورای ..ی یعنی شورای الان ...
شورای که هر کی .ه وارد شده و نظر میده و تصمیم گیری میکنه ......
Hbs
Iran, Islamic Republic of
دوستان اینجا جای تخلیه خصومت های شخصی نیست. این شهردار باید کارگردان سینما بشه تا اینکه شهردار.
البته ..
ممدو
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر زیان ایل تامرادی جناب اردشیری پاک دست ترین مسول در استان درود وصد درود
Iran, Islamic Republic of
باید هم بگویید .. مگر کم برایتان گذاشته ..... ضمنا کل بویراحمد تامرادی را با اسم اردشیری میشناسند.این ..ه هیچگاه جای مرد بزرگی چون اردشیری را نمیگیرند....شما اگر .. داشتید و همینطور .. درست و حسابی ب جای تصویه حسابهای شخصی در این کامنتها از کار شهردار شکایت میکردید..حالا ک یک نفر پیداشده حرف حق را بزند خودش را محکوم میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عضوکوچکی از ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر جناب اردشیری کور شود هر آنکه نتواند صلابت وشجاعت ومردمداری وقانونمداری ...شما را ببیند ایل بزرگ تامرادی به شما افتخار میکنند
Iran, Islamic Republic of
خدمت این بنده خدایی که خودشو جای همه ی تامرادیها جا زده باید بگم(زهی خیال باطل) بهتر بود فقط جای خودت حرف میزدی.فروغ فرد کیه عایا؟؟؟؟؟
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دود از کنده بلند میشه .......
اولا کسی که خودت رو به اسم سفلی معرفی کردی خدا روشکر خودم تو جلسه بزرگان بویراحمد سفلی که خونه آقای اردشیری برگذار شد بودم ..
همه هم شاهد این جریان بودن که پنج نفر از نخبگان سفلی رو آقای اردشیری معرفی کرد برا شهردار و به رای فروغ فرد برا این انتخاب احتیاج داشتن که متاسفانه مستقیمأ فروغ فرد مخالفت کردن .و اصل جمله اش هم این بود که من با تیمم نشستم و قسم خوردم نمیتونم نظرم رو عوض کنم ....
تا ساعت ۴ شب این جلسه ادامه داشت و فروغ فرد راضی نشد ِِ..همه این جریان رو میدونن پس لطفا اراجیف ننویس
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری بزرگ مرد ایل تامرادی که همیشه باعث افتخارمون بوده.
44
Iran, Islamic Republic of
بجز واقعیت هیچ چیزی ننوشته .آفرین بر شما که به فکر این شهر هستید ....
آقای فروغی الان که پنج نفر ی تیم هستن چرا باهاشون همکاری نمیکنی ....
.. که از روز اول مخالفت خودتو با سفلی اعلام کردی .مطمعن باش رای نمیاری دیگه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اینجانب ۲۰ساله که ازدور آقای اردشیری رومیشناسم ؛ آدمی دلسوزتر ازایشون مردم دارترازایشون و حلال زندگی کردن ترازایشون تا ب حال ندیدم و نخواهند دید.
قبلأ هم جلو خبرنگارای مطبوعات نیز برعلیه باندبازی های شهردار صحبت کرده بودند و همچنان پیگیربودند وهستند.
درودبر اردشیری نترس وشجاع?
شهروند
Iran, Islamic Republic of
.. دراغاز کار شهرداری در جواب سئوال اردشیری مبنی بر اینکه تیم کاری ایشان مخفلی و فامیلی است اذعان کردکه این در کشور یه رویه است وحرف اردشیری را تایید .. دارد نه قانونمندی و شایسته سالاری از طرفی وقتی با معاونان مخفلی وفامیلی دچار .. شدند با تخریک مع.. استانداری استانداری را وادار به .. مبنی بر .. قانون بودن بکارگیری نیروهای قراردادی در معاونت شهرداری کرد و با ...از این نامه تمام معاونان را برکنار و پست های معاونت را نیز به صورت سلیقه ای حذف کرد تا سال گذشته دوباره این معاونت ها را اخیا و تماما از نیروهای قراردادی در این سمت هعا استفاده کرد ایشان به سمت معاونت ها بسنده نکرد و بیشتر نیروهای رسمی و مستقل را نیز حتی از سمت های کارشناسی طرد و از نیزوهای شرکتی و قراردادی وابسته به ایشان به لحاظ .. استفاده کرد. معاونت .. سازمان عمران تاکسی رانی اتوبوس رانی را به دلایل .. حذف یا دغام یا دوباره اخیا میکند. چارت سازمانی مطابق .. طراحی و حکم برای افراد صادرکرده است دم از ناتوانی در پرداخت حقوق نیروها میزند از طرفی شاهد گرفتن نیرو یا موافقت با انتقال نیرو از شهرها و استانهای دیگر به دلایل. میزند.
مهر
Iran, Islamic Republic of
باسلام نظرات دوستان رو خوندم وچنتا برداشت میشه از مطالب داشت:
۱-اینکه برخی ها از قوم گرایی ناراحت بودند که زیاده بعد در آخر شرع کردن به بردن نام طایفه وایل خودشون به نظر شما این قوم گرایی نیست که خود شما دارید از اون انتقاد می کنید؟
۲- ماها یاد گرفتیم مقلد باشیم وهرکسی هر حرفی زد دانسته یا نادانسته و براساس تعصبات احساسی قضاوت کنیم ونظر بدیم؟
۳- شما که دارین از نظرات ایشون حمایت می کنید یک بار از ایشون عملکردش رو در شورای شهر خواستین؟مسلماًخیر
۴- ایشون گزارش بدن که چند نظریه و طرح رو به جلو جهت بهبود وپیشرفت شهر شهرداری دادن؟
۵-ایشون با این اظهاراتشون مشخصه که به اهدافشون در شهرداری نرسیدن چرا که در صحبت برخی از کاربران هم این موضوع مشهود ومشخص بودکه ایشون حتی قصد معرفی شهردار از طایفه خاصی رو داشتن واین امر محقق نشده پس میشه گفت برخی از این حرفا به شعار نزدیک تره تاعمل
۶- مشخصه برخی از نقدهای ایشون ونام بردن ها چیزی به جز تشویش اذهان عمومی وغرض ورزی نیست وحتی نگاهی هم به سابقه ورزومه کاری افراد نداشته وچشم بسته اظهار نظر کردن
۷- نکته دیگری که میشه به اون اشاره کرد اینه که با هر تغییری که درشهرداری میشه فقط معترض هستن و رسانه ای میشن ولی آیا گزارش عملکردی دادن از حضور خودشون در شورای شهر؟آیا این کار همین ذهنیت رو که به مقاصدشون نرسیدن وحالا معترضن رو تقویت نمیکنه؟
۸- مطرح کردن موضوعی چون اقلیت واکثریت در شورای شهر یاسوج چیزی جز پاک کردن صورت مساله وانحراف اذهان نیست واین گریز از پاسخگویی عملکرد به مردم خواهد بود. شما اگر طرح ونظری مثبت وارزنده ودرجهت پیشرفت داشتید وانجام نشده اون وقت معترض بشین وحتی رسانه ای اعلام کنید.
۹- باید بدانیم که مردم عوام نبوده وافراد متفکرو صاحب نظری نیز تمامی رفتارها وصحبت های شما را دائماً رصد کرده ومی دانند پشت پرده این رفتار و صحبت ها چه تفکراتی وجود دارد.
۱۰- به جای پرداختن به حاشیه دنبال متنی باشید که می تواند بهترین سرنوشت ها را برای شهر وشهروند رقم بزند.
۱۱- تاریخ ثابت خواهد کرد کسانی که چیزی به جز غرض ورزی وتخریب وتشویش اذهان عمومی در سر نداشته پاسخگوی رفتار واعمالشان خواهند بود.
۱۲- انتقادهای نابه جا را حذف وبه دنبال تقویت نیروها وکمک باشید نه به دنبال تضعیف آنها

در پایان باید اشاره کرد که بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم.
دوست
Iran, Islamic Republic of
اقای ..مردم خوب فرق دوغ و دوشاب را می فهمند. دوباره مثل اونبار که اخر شورای دور اول.. نوشتی که هدایت امیری و ... کردن شروع به..کردی خدا را در نظر بگیر که.. یکی برا همه رو شده
Iran, Islamic Republic of
بعد از اعضای شورای شهر هیچگونه دانش جغرافیایی و شهری وعمرانی ویا معماری ندارند نمیدانم چرا؟؟؟
بابا
Iran, Islamic Republic of
به قران فقط شعار و.. ندارید جنجال راه می اندازید که شهردار پور سانتتان را بدهد .شکل .. مردم می کشید برای.. کاری مردم بیچاره...............
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1