تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۸۵۰۵۵

روحانیت عوارض بد پوشیدن را به خانواده‌ها تذکر دهند / دهبانی‌پور: مساجد را محدود نکنیم / روحانیت در پارک‌ها حاضر شوند

۱
۰
کبنا ؛رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیت عوارض بد پوشیدن را به خانواده‌ها گوشزد کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز غلام‌رضا مزارعی در نشست هم‌اندیشی با مبلغان دینی و یاوران قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حاکمیت را با روحانیت می‌شناسند، اظهار کرد: تعلق خاطر مردم به روحانیت ریشه‌دار است و مردم روحانیت را دوست دارند.mazaree
رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای سطح فرهنگ اسلامی بین جوانان و اقشار مختلف جامعه، تبیین مسائل ارزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر از وظایف روحانیت است.
وی با بیان اینکه استفاده از اسلحه در جشن‌ها و مراسمات عزدارای یک رسم بسیار غلط است، بیان کرد: این مسئله توسط روحانیت فرهنگ سازی شود تا دیگر شاهد کمرنگ شدن استفاده از اسلحه در عروسی‌ها و دیگر مراسمات باشیم چرا که بعضی وقت‌ها به دلیل استفاده از اسلحه مشکلاتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بوجود آمده است
حجت‌الاسلام مزارعی تصریح کرد: روحانیت خانواده‌ها را با عوارض بدپوشیدن و استفاده غلط از شبکه‌های مجازی که دنیای از فسار را در پی دارد، آشنا کنند.
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از عوامل عدم پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد تخریب است و پرونده‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه فرهنگ زیرساخت ترویج مبانی ارزش‌ها و سنت پیامبر اسلام(ص) است، اظهار کرد: بدون شک فرهنگ ناب اسلام و منش پیامبر بزرگوار اسلام(ص) باکمک گرفتن از امر فرهنگ سازی محقق می‌شود.
وی تاکید کرد: فرهنگ زیر ساختی است که برای رسیدن به توسعه و قطعاً با توفیقاتی حاصل می‌شود بنابراین اگر فرهنگ را بالا بردن نتیجه خواهیم گرفت.
دهبانی‌پور افزود: همواره از فضای مجازی ناله کردیم و این در حالی است که می‌توانیم از فضا در کنار تبلیغ سنتی بهره کافی ببریم.
وی از روحانیت خواست تا تولید محتوا کنند و دست به قلم شوند و با تولید مجموعه‌های زیبا و جذاب به دنبال جایگزین کردن سایر مطالب و تولیدات در فضای مجازی باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده‌ها تربیت را به جامعه واگذار کردند، اظهار داشت: خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان پای کار باشند و از طرفی مساجد را نباید محدود کنیم و باید با تبیین مسائل مذهبی همراه با در نظر گرفتن مسائل روانشناسی به ترویج و تاثیرگذاری مسائل دینی کمک کنیم.
دهبانی‌پور با بیان اینکه باید تبلیغ را به فضای عمومی برد، گفت: مردم دین را باور دارند ولی عوامل اثرگذار مهم‌تر است. زبان هنر می‌تواند اثر گذاری مسائل دینی را بیشتر کند و وسیله تبلیغ خوبی برای دین باشد.
وی از علما خواست تا در پارک‌ها و مکان‌های عمومی حاضر شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
دروغ خیلی خیلی خیلی بدتر از بدحجابی است.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1