تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۸۴۶۷۸

کارخانه قند یاسوج حمایت شود

۰
کبنا ؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مهلت یک ساله برای پرداخت بدهی‌های کارخانه قند یاسوج به دستگاه‌های استانی از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد.

امروز یازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی با چند دستور کار و به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد که مهم‌ترین محور این نشست چاره‌اندیشی برای کمک به مالک و سرمایه‌گذار بومی این واحد برای راه‌اندازی آن پس از یک دوره تعطیلی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این واحد تولیدی قدیمی‌ترین واحد تولیدی استان و به عبارتی مادر صنایع استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: امروز هدف ما از برگزاری چنین نشستی کمک به یک فرد به نام باقری به عنوان مالک جدید این کارخانه نیست.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدماتی که برادران باقری در حوزه صنعت به استان کهگیلویه و بویراحمد کرده‌اند، افزود: امروز بحث ما حمایت از کارآفرین و سرمایه‌گذاری است که قصد دارد صدها نفر را در این واحد تولیدی مشغول به کار کند.

خادمی افزود: نخستین هدف ما کمک به اشتغال‌زایی است و ما در دومین هدف خود قصد داریم در سال اقتصاد مقاومتی کمک به رشد تولید استان کرده باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه‌اندازی کارخانه قند در شهر یاسوج تولید محصولات این واحد را خواهیم داشت و استان در مدار تولید هر چه بیشتر قرار می‌گیرد که موفقیتی برای کهگیلویه و بویراحمد در این حوزه است.

این مسؤول ارشد اجرایی در ادامه به هدف دیگر از کمک به راه‌اندازی این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: هدف دیگر این است که کشاورزان چغندرکار استان فعال می‌شوند و با کشت چغندر در فصول مختلف سال آن‌ها نیز وارد چرخه تولید هر چه بیشتر محصولات کشاورزی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نباید برخی از دستگاه‌ها پس از گذشت سال‌ها اکنون به فکر طلب خود از این کارخانه بیفتند، افزود: طبق برنامه‌ای که در اقتصاد مقاومتی تدوین شده همه باید برای کمک به رشد تولیدات داخلی کمک کرده و ضمن رعایت اصول قانونی تا آن جا که ممکن است برای رفع مشکلات سخت‌گیری نکنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1