تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۸۴۲۱۸

ریاست موسوی بر مسند هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛
با رأی اعضای مجمع جودو، فردین موسوی در هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس انتخاب شد.

 امروز و با حضور جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اعضای مجمع جودوی استان، انتخابات هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین فردین موسوی تنها کاندیدای ریاست هیأت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد با رأی اعضا به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

به گزارش فارس، فردین موسوی در این انتخابات با تعداد ۱۴ رأی اعضا بار دیگر به عنوان رئیس هیأت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.


شرط موفقیت رؤسای هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تزریق پول از تهران است


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی می‌تواند رئیس هیأت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد باشد و موفقیت به دست آورد که بتواند از مرکز به رشته ورزشی خود پول تزریق کند.
جهانبخش ایزدپور امروز در مجمع انتخابات هیأت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد که بدون حضور مسؤولانی از فدراسیون جودو برگزار شد، اظهار کرد: جودو یکی از رشته‌های مدال‌آور در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و بین‌المللی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان ما به دلیل محرومیت‌ها و برخی از مشکلات از جمله اینکه حامی مالی ورزش در استان نداریم باید رؤسای هیأت‌ها بتوانند اعتبارات را از طرق مختلف جذب کنند.

ایزدپور بیان کرد: در استان اگر کسی می‌خواهد در رأس مدیریت هیأت‌ها موفق باشد باید بتواند از تهران برای رشته ورزشی خود پول بیاورد.

وی افزود: با این وضعیت همه رؤسای هیأت‌های ورزشی باید به دنبال جذب اعتبارات از مرکز باشند و دل به اعتبارات استانی خوش نکنند.

ایزدپور با اشاره به موفقیت‌هایی که در طول دو سال اخیر ورزش استان کسب کرده است، بیان کرد: در زمینه افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان از ۸۰ سانتی‌مترمربع به ازای هر نفر در دو سال پیش به ۱٫۹ سانتی‌مترمربع رسیده‌ایم.

وی گفت: با به بهره‌برداری رسیدن تعداد ۲۹ پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا این سرانه افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از کارهای مهم دیگر این بوده که توانستیم ظرف دو سال گذشته هیأت‌های ورزشی استان را از بلاتکلیفی نجات دهیم و تنها دو هیأت ورزشی دیگر داریم که باید انتخابات آن‌ها را برگزار کنیم.

وی گفت: رتبه ورزش استان را از ۳۱ کشوری با ۶ پله صعود به رتبه ۲۵ ارتقا دادیم و در بسیاری از شاخص‌ها اکنون در کشور بهترین وضعیت را داریم.

ایزدپور گفت: اکنون در امور فرهنگی در کشور رتبه ۱۱، در ورزش همگانی رتبه چهار کشور، در قهرمانی رتبه ۲۵ کشور، در جوانان رتبه ۱۰ و در برخی موارد دیگر رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده‌ایم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حق موسوی بود برای جودو زحمت میکشد . ولی ای کاش مدیران عزیزکمی به فکر جوانها باشند وقتی ورزشکاری مصدوم میشه دیگه همه فراموشش میکنن واین خیلی بده چون دیگه انگیزه ندارن
توکلی
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک به جناب فردین موسوی عزیز که الحق والانصاف ارزش وجایگاه ایشان فراتر از صندلی رئیس هیات جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد میباشد
جودوکاران کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب شایسته را به جامعه جودوی استان وفدراسیون جودو و اداره کل ورزش وجوانان استان تبریک میگیم
..
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم ورزش استان نگاهی به عملکرد هیت شنا استان بیاندازید که ورزش شنا استان را به نابودی کشانده است.هیچ گونه فعالیت در عرصه شنا نداریم.پژمان بارانی زاده دشمن قسم خورده این ورزش است.لطفا رسیدگی کنید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1