تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۱۸۳۰۰۵

تیم کوهنوردی گچساران قله اشترانکوه را فتح کرد+تصاویر

۱۷
۱
کبنا ؛به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) تیم ۲۸ نفره کوهنوردی شهرستان گچساران موفق به فتح قله ۴۱۵۰ متری اشترانکوه در استان لرستان شد.
رئیس هیئت کوهنوردی گچساران در گفتگو با کبنااسپورت به جزئیات این صعود موفقیت آمیزاشاره کرد و اظهار داشت: مسیر قله اشترانکوه به اذعان تمامی کوهنوردان کشور دارای مسیرهای سخت گذر و کوهستانی می‌باشد.
داوود حبیبی افزود: گروه کوهنوردی گچساران با اعتماد به نفس مثال زدنی و توان و قدرت جسمانی بالا توانست با طی کردن بیش از ۱۷ کیلومتر مسافت سخت، آنهم در مدت یک روز قله ۴۱۵۰ متری اشترانکوه لرستان معروف به آلپ ایران را فتح کند.
حبیبی در پایان از تمامی کسانی که در امر اعزام و تدارکات گروه کوهنوردی شهرستان گچساران به استان لرستان همکاری نمودند به‌ویژه آقایان علی فتحی رئیس جمعیت هلال احمر گچسارن، مرتضی مرادی، بهرام کمال، محمدعلی مرادی، زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، عبد الخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و کرامت امیری رئیس هیئت کوهنوردی استان، تشکر و قدردانی کرد.
خبر: حبیب قلندری
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷
نام شما

آدرس ايميل شما

آآ
Iran, Islamic Republic of
کوهنوردی که نباید مختلط باشه.
شقایق
Iran, Islamic Republic of
با سپاس از سایت وزین و دوست داشتنی کبنا اسپورت و خسته نباشید خدمت آرش عزیز و قلندری پرتلاش
رضا
Iran, Islamic Republic of
آره منم موافقم. کوهنوردی که نباید مختلط باشه. همه چیز رو از اصول انداختن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید و خدا قوت تو این زمان قحطی ورزش این کار انجام گرفته جای شگفتی داره .
مجتبی شیخی
Iran, Islamic Republic of
با عرض خسته نباشید خدمت جناب حبیبی عزیز و همه همنوردان گرامی،همیشه پاینده و استوار باشید
M.KOHESTAN
Iran, Islamic Republic of
در یک صعود سخت به یاد می آوریم که چه هستیم و چه می توانیم باشیم و تا چه حد آماده دفاع از اعتقاداتمان هستیم ،خسته نباشی همنورد ...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید به تیم کوهنوردی و اقای حبیبی ،با پتانسیل که وجود داره در این تیم برنامه ریزی شود برای صعود های جهانی و بین المللی برنامه ریزی و حمایت مالی شود از طرف اداره کل ورزش و جوانان.
مهرداد از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه ی کوهنوردان بخصوص افراد صعود کننده به قله سفیدپوش اشتران کوه.خسته نباشید اگه تجهیزات استاندارد برای شب مانی در ارتفاع باشه خیلی بهتره که این همه مسافت را در یک روز مجبور نباشید طی کنید.اگر این امکانات از طریق هیات کوهنوردی استان حتی بصورت امانت هم در اختیار کوهنوردان قرار بگیره هم خوبه.سپاس از شماها به نمایندگی از شهرستان گچساران و استان
Asia/Pacific Region
با سلام وخسته نباشیدخدمت همه همنوردان عزیز...من مطمءن هستم کوهنوردی که قله ۴۱۰۰متری را به راحتی فتح نموده ،دیگر قلل به خصوص اورست را هم میتواند فتح نماید وجا دارد از برادر عزیزمان آقای حبیبی به خاطر تلاشهای خستگی ناپذیرشان تشکر کنم چرا که اگر ایشان ،همنوردان را از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار نمی نمودند به راحتی نمیشد چنین قله ای را فتح نمود...
Iran, Islamic Republic of
سلام.دیقه جان خسته نباشی عزیزم.به امید صعود های بعدی.
ورزشدوست
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به این دوستان به خاطر تلاش وهمت بلندشان چرا اینقدر بعضی ها بدبین هستند اتفاقا کوهنوردی ورزشی هست که هیچ مشکلی برای مختلط بودن نداردوورزشی خانوادگی است کمی خوش بین باشیم
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک خدمت ورزشکاران هم استانی قابل توجه آقا رضا و آآ دوستان عزیز و محترم اصل زندگی میگه انسانیت و نوع دوستی شما ها که هنوز تو مختلط و غیره مختلط موندی باید افکارتون رو تصحیح کنی و به فکر جوونای بیکار باشی که خوشبختانه با این روش ورزشکاری دارن تا حدودی با طبیعت اشنا میشن و در مئاقع بحرانی به داد مسئولین شهر میرسن میگید نه برید از فرماندار ،اداره محیط زیست ، اداره منابع طبیعی و هلال احمر بپرسید . در هر صورت تبریک میگیم به دوستان هم استانیمون . موفق باشید و امیدوارم شاد و پیروز باشید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام به عنوان یکی از اعضاء گروه کوهنوردی به همه اطمینان میدهم که در هنگام کوهنوردی ما فقط وفقط به عظمت کوه زیبایی طبیعت ورسیدن به قله وآفرینش خدا فکر میکنیم ولی اگر شک دارید ایک بار با گروه ما به کوه بیایید
Iran, Islamic Republic of
کاش این ذهن و افکار مختلط اصلاح میشد.خدا به دادمان برسد....
موحدی
Iran, Islamic Republic of
ایانمی شداین اردوجداازهم برگزارمی شدیکی ازانهانمی خواستن برن دستشوی
در جواب مهرداد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دروزارت ورزش وفدراسیونها چیزی به اسم لوازم ورزشی وجود ندارد.یعنی دیگر تهریفی ندارد.در قانون اساسی نوشته اموز ش وبهداشت وورزش رایگان است. ایا واقعا اموز ش وبهداشت رایگان هست.زمانی هاکی باز تمام وسایلش مجانی بود الان باید همه چیزش را خود بخرد. برادر و رزش باید اسپانسر داشته باشد تا پیشرفت کند .یه خیر ورزشی تو این شهر پیدا کنید. یه کارخانه دار پیدا کنید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت همنوردان عزیزم.این ایده ی مختلط و غیر مختلط نشات گرفته از ذهن های بیماری است که در فرهنگی بیمار رشد کرده اند.ما اگر یک فرد روبرو بودیم کار آسان بود.ولی ما متاسفانه با یک ایدیولوژی طرفیم که با نگاه جنسیتی به جامعه،این نگاه بیمار را به جامعه تزریق کرده.به امید روزی که همه ما با یک نگاه فراجنسیتی به جامعه نگاه کنیم.من واقعا در طول چندین صعودی که همراه این تیم بودم جز صمیمیت و دوستی و همدلی چیزی ندیدیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1