تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۷۹۷۶۴

عدم استقبال مردم از اتوبوس‌های یاسوج

۱
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج بر خصوصی‌سازی حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری در این شهر تأکید شد.
اولین نشست شورای سازمان حمل و نقل بار و مسافر پیش از ظهر امروز در ساختمان معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد.
در ابتدای این نشست سجاد بهرامی مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار به مشکلات این سازمان تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: این سازمان در ابتدای راه است و برای پیشرفت و توسعه نیازمند همکاری مجموعه فرمانداری و شهرداری است.
وی بر لزوم تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج تأکید و اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل شهری در شهر یاسوج نیازمند نوسازی و تجهیز است که امیدواریم این امر با همکاری و کمک مسؤولان محقق شود.
* خصوصی‌سازی حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری یاسوج
در ادامه نشست شهردار یاسوج با بیان اینکه معاون امور عمرانی رئیس شورای حمل و نقل مسافر و بار است، افزود: تشکیل سازمان حمل و نقل مسافر و بار نیازمند تدوین سیاست‌های جدید است و باید سیاست‌های جدیدی در این زمینه تدوین شود.
محمدعلی جاوید تصریح کرد: با تدوین سیاست‌های این سازمان انتظار می‌رود در بازده زمانی ۶ ماه آینده شاهد تغییر و تحول اساسی در جابه‌جایی مسافران باشیم.
وی بر خصوصی‌سازی حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری در یاسوج تأکید کرد و افزود: حمل و نقل اتوبوسرانی از حالت اجرایی خارج و به سمت نظارتی و کارشناسی سوق داده شود و به همین منظور شرح وظایف به بخش خصوصی ابلاغ و برای پیشبرد اهداف و وضعیت جابه‌جایی مسافران اقدام شود.
این مسوول با اشاره به عدم استقبال مردم از سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری گفت: فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها از جمله دلایل استقبال ضعیف مردم از سیستم حمل و نقل درون شهری است که باید در این خصوص فرهنگ‌سازی انجام شود.
* عدم استقبال مردم از سیستم اتوبوسرانی درون شهری ریشه‌یابی شود
فرماندار بویراحمد همچنین بر لزوم ارائه برنامه‌های مناسب توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر تأکید کرد و گفت: مردم از سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری استقبال نمی‌کنند که عدم استقبال مردم بررسی و ریشه‌یابی شود.
سید محمدکاظم نظری بیان کرد: برای سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری در یاسوج چند مسیر خوب و متناسب با شرایط شهر ایجاد شود.
وی با اشاره خصوصی‌سازی سیستم حمل و نقل درون شهری در یاسوج افزود: خصوصی‌سازی این سیستم با رعایت شرایط خاص نظارتی انجام شود.
در ادامه پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید برای سازمان حمل و نقل بار و مسافر برنامه جامع ارائه شود.
وی با بیان اینکه برنامه جامع بلند مدت و کوتاه مدت برای این سازمان تعریف شود، گفت: باید برای این سازمان کار تحلیلی صورت گیرد.
این مسؤول اضافه کرد: تعهد این سازمان در وهله اول اختصاص اتوبوس برای جابه‌جایی مردم است و در وهله دوم تأمین نیاز دانشگاه‌ها به سیستم اتوبوسرانی است.
وی بر تعریف خط اصلی اتوبوسرانی در یاسوج تأکید کرد و خواستار احداث و احیاء ایستگاه‌های اتوبوسرانی و تاکسی شد و افزود: سازمان حمل و نقل مسافر و بار در ابتدا وضعیت نیروهای استخدامی خود را مشخص سپس بامردم خدمات ارائه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Saeid
Iran, Islamic Republic of
حالا که اینا استفاده نمیکنن بدن گچساران
گچساران یکی داره اونم تو خط ۵٠٠
برنامه نامنظمی داره حتما
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1