تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۷۸۵۰۱

اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان مشخص شدند

۴
۰
کبنا ؛سومین اجلاس هیئت امنای مجمع خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، استاندار این استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار می‌رود مجمع خیرین تا جایی که ممکن است، اعضای  و فضای فیزیکی آن مستقل از دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های اجرایی در مجمع خیرین فراهم کردن زمینه‌های مشارکت خیرین و رسیدگی به نیازهای آن‌ها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های اجرایی توجه به تجمیع خیرین و همراهی آنها برای رفع مشکلات استان است.
وی با بیان اینکه یک نظام سطر بندی در سیستم کاری دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، عنوان کرد: خیرین را باید به شکل اصولی و بدون هیچگونه انتظاری جذب کرد.
چمن با بیان اینکه خلوص نیت افراد در انجام این کار بسیار مهم است، عنوان کرد: برگزاری همایش در سال گذشته سبب فرهنگ‌سازی در جهت جذب خیرین عرصه سلامت در استان شد.
وی با بیان اینکه در بخش حفاظت مالی از مردم گام‌های بسیاری در طرح تحول سلامت برداشته شد، عنوان کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل روش‌هایی برای دریافت تسهیلات مالی به بیماران خاص ایجاد کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت فضای فیزیکی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، اظهار داشت: تامین و تجهیز امکانات و نیروی انسانی هزینه بیشتری از تامین فضای فیزیکی را شامل می‌شود.
وی تصریح کرد: از مشارکت خیرین در عرصه سلامت استقبال می‌کنیم.
چمن با بیان اینکه می‌توان طیف گوناگونی از خدمات ارائه داد، گفت: این خدمات باید بر اثر ساختار سازمانی وزارت بهداشت ارائه شود.
وی با اشاره به قانون ۴۰ به ۶۰ وزارت بهداشت، عنوان کرد: در صورت مشارکت ۴۰ درصدی خیرین در پروژه‌های  حوزه سلامت می‌توان ۶۰ درصد دیگر اعتبار را از سازمان برنامه و بودجه کشور تامین کرد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد خیری که در حوزه سلامت کار کردند اجر و پاداش خود را از خداوند منان دریافت می‌کنند.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این اجلاس اظهار کرد: قطعا افراد خیری که در حوزه سلامت کار کردند اجر و پاداش خود را از خداوند منان دریافت می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تلاش شود تا اهتمام کامل بین مجمع و خیرین بیشتر شود، گفت: ظرفیت‌های استان کم نیست و باید به خدمت گرفته شوند در عرصه سلامت، آموزش و مدرسه و در آینده اقتصاد مقاومتی نیازمند خیر در بخش صنعت است و در آینده باید در کشور مجمع خیرین صنعت داشته باشیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی اهداف اقتصاد مقاومتی در این معنا خلاصه شود دولتی لاغر و جامعه‌ای قدرتمند و این قدرتمندی جامعه حاصل نمی‌شود مگر ظرفیت‌های موجود در دست انسان‌های پاک در جهت خدمت به جامعه به کار گرفته شود که نیازمند اهتمام و تلاش است که به کار گرفته شود.
وی با تأکید بر اینکه در انجام کار خیر باید نیاز مخدوم مدنظر گرفته شود نه نیاز خادم، گفت: در صورتی که میل خادم بر نیاز مخدوم ترجیح داده شود شاید امروز آن فرد را تحسین ولی قطعا در آینده نگرانی‌هایی خواهیم داشت.
آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه خدمت به مفهوم مطلق نیست بلکه به مفهوم شناور است و اگر از نقطه‌ای شروع می‌شود به سمت آینده حرکت کند، گفت: شناخت مصلحت مخدوم نه میل مخدوم حرکت شود و سرمایه‌هایی که جذب می‌شود بهینه انجام گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کارگروه سلامت استان فارس فعال شد و قرار شد نخبگان استان در هر نقطه‌ای که حضور دارند ظرفیت بالایی برای استان محسوب می‌شوند و کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگی، فرهنگی و ..طراحی شود تا استان فارس به عنوان مجمع معین باشد تا در موقعیت مناسبی مجمع خیرین سلامت کار خود را جداگانه انجام دهد.
ملک‌حسینی بیان کرد: تا انسان شخصیت شکل یافته‌ای پیدا نکند و نداند در چه موقعیت اجتماعی قرار دارد نمی‌توان از این افراد انتظار داشت.
وی ادامه داد: بی‌شک کسانی می‌توانند به مجمع خیرین سلامت کمک کنند که بدانند انسان، انسانیت و درد و مرض یعنی چه.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت مدیریت کار خیر تاکید کرد و گفت: افرادی هستند که کار خیر انجام می‌دهند ولی مدیریت لازم بر این کار خیر ندارند.
وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت یعنی گروهی که می‌توانند ثروت‌هایی که باید برای سلامت جامعه مصرف شود را مدیریت کنند و نیازمند ترکیبی منسجم به لحاظ تخصصی است.
اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند
اعضای هیات مدیره و بازرس مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری انتخابات مشخص شدند.
در این انتخابات هفت نفر به عنوان عضو اصلی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، دو نفر به عنوان علی البدل اعضای اصلی، یک نفر به عنوان بازرس و دو نیز به عنوان علی البدل بازرس مجمع معرفی شدند.
قادر‌زاده باقری و سالار جوکار هر کدام با ۳۴ رای، فاضل عباسی‌زاده و محمدرضا نیکبخت هر کدام با ۳۰ رای، کیان دهراب‌پور با ۲۹ رای، محمد ذوالعدل با ۲۵ رای و بهرام باقری نیز با ۲۳ رای به عنوان هفت عضو اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزیده شدند.
زینت اسکندری با ۲۱ رای و سید عطاءالله تقوی اصل نیز با ۲۰ رای به عنوان دو عضو علی البدل اعضای اصلی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
سید حسین کاظمی با ۲۸ رای به عنوان بازرس مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد و سیمین نگین تاجی با ۲۴ رای و سید علیرضا موسوی با ۲۳ رای نیز به عنوان علی البدل بازرس این مجمع معرفی شدند.
مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در سال ۸۹ تاسیس و آغاز به کار کرد.
رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در این استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار استان نیز از اعضای هیات امنای این مجمع هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
نیک بخت اینجا باز چهارم پنجم شد!!!!!
دستان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
تلاش دکتر چمن عزیز در تمام صحنه ها و عرصه ها ستودنیست.
منصف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر علوم پزشکی استان که از این ظرفیت هم نهایت استفاده برده است باید به مجموعه علوم پزشکی خداقوت و خسته نباشید گفت.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1