تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۷۸۲۸۰

تقدیر شهردار یاسوج از استاندار

۷
۰
کبنا ؛

شهردار یاسوج از همکاری استاندار و رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص واگذاری شیب بلوار پاسداران به فضای سبز شهری تقدیر کرد.
محمد‌علی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از استاندار و رئیس کل دادگستری استان در خصوص همکاری جهت اختصاص شیب بلوار پاسداران به فضای سبز شهری اظهار داشت: بالغ بر ۶ هزار متر مربع زمین در حاشیه بلوار پاسداران قرار داشت که شهروندان یاسوجی خواستار تبدیل این زمین به فضای سبز شهری بودند.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته تشریفات واگذاری این زمین به دستگاه‌های دولتی جهت احداث ساختمان اداری انجام شده بود که پس از مخالفت شدید شهرداری یاسوج موضوع جهت تعیین تکلیف به استاندار محول شد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور قاطع استاندار در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز اداری در این فضای شهری افزود: دکتر خادمی در دستوری ویژه تبدیل این شیب به فضای سبز شهری را ظرف مدت یک ماه صادر کرد.

جاوید در ادامه به معارضات اجتماعی این ملک اشاره کرد و گفت: این ملک دارای معارضات اجتماعی بود که با ارائه مستندات قانونی رئیس‌کل دادگستری و دادستان دستورات لازم را برای اجرای این پروژه صادر و عملیات اجرایی با حضور عوامل اجرایی شهرداری از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد که انتظار می‌رود ظرف مدت یک ماه تکمیل شود.

شهردار یاسوج در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری این ملک و همکاری خوب نیروی انتظامی اظهار داشت: ساختمان دفتر مرکزی دانشگاه یاسوج در امتداد این فضای سبز قرار دارد که برای تخریب و تبدیل این قسمت از شیب بلوار پاسداران به فضای سبز با دانشگاه یاسوج وارد مذاکره خواهیم شد.

وی در پایان با اشاره به همت و همکاری مسئولان شهری و استانی برای اجرای این پروژه شهری ابراز داشت: امیدواریم با تلاش و همکاری بیش از پیش مسئولان استانی و شهرستانی شاهد رشد و پیشرفت روزافزون فضای شهری مرکز استان باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

ارتش
Iran, Islamic Republic of
بابا یه نگاه هم به شرف اباد وکوی آزادگان بنداز ، گناه داریم ما بخدا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
الا خودتون از خودتون تقدیر کنید
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
۲۵ سال ساکن شهر یاسوج و دهها شهردار دیده ام . متاسفانه متاسفانه جناب اقای جاوید و اعضای محترم شورای شهر در این دوره از ضعیف ترین و بیخیال ترین بوده اند و وضعییت شهر کلا بی صاحب و به امان خدا واگذار شده است .

بلوار کشاورز حد فاصل یاسوران دقیقا یکسال هست که اسفالت ان جهت لوله اب خراب شده و علی رغم پایان کار لوله گذاری متاسفانه هنوز اسفالت ان انجام نشده که همین امر باعث تصادفات عدیده ای شده است .
بلوار شهید قرنی حدفاصل مرکز بهداشت دوماه است که اسفالت ان کنده شده جهت انتقال لوله ولی بازهم علی رغم انجام لوله کاری بازهم اسفالت ان انجام نشده و تمام روز در این محدوده شاهد تصادف خودروها هستیم .

خلاصه ما شاهد بد ترین دوره زمامداری شهردای هستیم .
حامیان دولت
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Europe
واقعا"چه شهردار بی خیاله ی نگاهی به اوضاع شهر و اطرفش بنداز حال ادم به هم میخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهردار فعلی در حد دهیار هم نیست
ا هالی بلکو
Iran, Islamic Republic of
آقایان محترم شورای شهر و آقای شهر دار قول آسفالت بلکو جه شد؟
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1