تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۷۵۴۳۰

جلوگیری از حفاری غیرمجاز در روستاها

۰
کبنا ؛صبح امروز نشست هم‌اندیشی امور آبفای بویراحمد و دهیاران روستاهای اقماری حوزه جنوب شهر یاسوج با حضور معاون فرماندار بویراحمد، رئیس بنیاد مسکن بویراحمد و معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست قاسم قلندری مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج با اشاره به حساسیت‌های کاری در حوزه آب و فاضلاب اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در روند تامین آب شرب شهروندان به وجود می‌آید تمامی دستگاه‌ها باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آبفای یاسوج در حال حاضر وظیفه تامین آب شرب بیش از ۶۰ هزار مشترک را در یاسوج و روستاهای اقماری اطراف آن بر عهده دارد، اظهار کرد: آبفای یاسوج با تمام توان و امکانات سعی دارد به بهترین شیوه کار خدمات‌رسانی به  شهروندان را انجام دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در روستاهای اقماری وجود دارد استفاده غیر اصولی و هدر رفت آب شرب است که این موضوع باعث بروز کم آبی و قطعی آب در این روستاها می‌شود.

وی با بیان اهمیت وظیفه دهیاران و اعضای شورای روستاها در تبیین اهمیت آب شرب و آگاهی‌بخشی به مردم در این زمینه تصریح کرد: توقع می‌رود که دهیاران در این رابطه همت بیشتری به خرج دهند و علاوه بر جلوگیری از سرقت آب از هدر رفت و استفاده نامطلوب از آب شرب در روستاها جلوگیری کنند.

در ادامه نیز کرامت‌الله فرج‌زاده معاون فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دهیاران باید از هرگونه حفاری غیرمجاز در روستاها جلوگیری کنند، تصریح کرد: هرگونه کنده‌کاری در آسفالت‌های روستایی باید با مجوز و با هماهنگی دهیاران صورت گیرد.

فرج‌زاده با اشاره به اهمیت تامین و توزیع آب شرب در روستاها عنوان کرد: دهیاران روستاهای اطراف یاسوج سعی کنند از سرقت و هدر رفت آب شرب به عنوان کالایی با ارزش جلوگیری کنند.

در ادامه این نشست، دهیاران روستاهای اقماری شهر یاسوج به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

IMG_3199

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1