تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۱۷۵۲۳۰

دستگاه قضایی استان به هیچ طیف سیاسی گرایش ندارد

۳
۰
کبنا ؛


حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار نماینده مردم بویراحمد و دنا و منتخب مردم کهگیلویه بزرگ، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یکی از سالم‌ترین انتخابات در استان بود و از آنجایی که دستگاه قضایی به هیچ جناح و گروهی گرایش سیاسی ندارد با نظارت بر سلامت انتخابات تمام تلاش خود را از طریق ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به کار برد.

 گفت: همه نامزدهای انتخابات امسال دنبال توسعه استان و برون بردن از وضعیت محرومیت کنونی هستند اما از آنجایی که هر عرصه رقابتی برنده و بازنده دارد حاشیه‌ها و اعتراضاتی وجود دارد اما از همه مهم‌تر سلامت انتخابات است که بحمداله به دست آمد.

رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات استان با برگزاری جلسات دو هفته یکبار قبل و بعد از انتخابات از بسیاری از استان‌ها و حتی مرکز نیز پیشرو‌تر بود، زیرا این انتخابات از نظر دستگاه قضایی استان بسیار مهم و سازنده تلقی می‌شد.

حجت الاسلام مزارعی بیان کرد: استان محروم ما نیاز به تلاش دو چندان نمایندگان مجلس دهم دارد و می‌بایست برای زدودن چهره فقر از استان و نیز حمایت از دستگاه قضایی در جهت جذب اعتبارات همکاری لازم را انجام دهند.

وی تأکید کرد: چندین سال است که مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی قوه قضائیه در یاسوج که از مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه در سال ۱۳۸۹ به استان است، به علت نبود اعتبار هیج گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است در حالی که این مجموعه با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری‌اش می‌تواند به مکانی تفریحی و اقامتی برای استان‌های جنوبی کشور تبدیل شود به همین دلیل از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که جهت جذب اعتبار برای این مجموعه همکاری کنند.

در ادامه این نشست غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و منتخب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب به خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی استان گفت: با هوشمندی و قرار گرفتن اصل عدالت، انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با درایت و در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.

وی گفت: سوابق و تجارب ارزشمند رییس دستگاه قضایی استان و همچنین به دلیل ملبس بودن قاضی القضات استان به لباس روحانیت این اطمینان خاطر را به وجودآورد که حقوق مردم و سلامت انتخابات به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

زارعی هدف از تجمع هوادارانش را تشکر از مسئولان و همه کسانی که در اجرای درست انتخابات نقش مؤثری داشتند و همچنین برای ایجاد نشاط در بین مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی برپاشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا اظهار کرد: همین مردم در فتنه ۸۸ به فرمان رهبری عمل کردند و اجازه ندادند سرمایه‌های مملکت به خطر بیفتد و در حمایت از نظام و مسئولین و باورهای ما همراه شدند.

 زارعی در پایان این دیدار اظهار کرد: خود را خدمتگزار و نماینده همه مردم می‌دانم و بر این باورم بایستی رفاقت‌ها به وجود بیاید و با همکاری همدیگر قطار توسعه استان را با سرعت به جلو برانیم./ دادگستری

zar-adal-mazaraa (1) zar-adal-mazaraa (2) zar-adal-mazaraa (3) zar-adal-mazaraa (4) zar-adal-mazaraa (5) zar-adal-mazaraa (6) zar-adal-mazaraa (7)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
البته چون شما میفرمایید حتما راست گفته بی کم وزیاد..........
جوان بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی داری ..!!!!!!!
.کی وقتی حرف از.. بشه باید سرتو پایین بگیری .
اکبر
Iran, Islamic Republic of
یازهرا درود بر حاج زارع عزیزززز
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1