تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۷۵۱۵۰

انتخاب رئیس هندبال کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛ 

رئیس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون هندبال و اعضای مجمع این هیأت منصوب شد.
امروز چهلمین مجمع انتخاباتی هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون هندبال، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت‌های ورزشی و نمایندگان ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

هر مجمع انتخاباتی متشکل از مدیرکل اداره ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع، کسی که از طرف فدراسیون حضور دارد به عنوان دبیر مجمع و ۱۹ عضو است.

چهار کاندید جهت ریاست هیأت هندبال نام‌نویسی کردند که قبل از برگزاری انتخابات سه نفر از آنها انصراف و انتخابات با حضور علی ضامن آویش، تنها کاندیدای این مجمع برگزار شد.

در این مجمع که با حضور مدیرکل و رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد، دو نفر از اعضاء غایب و ۱۷ نفر حضور داشتند.

پس از برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آراء، از ۱۷ رای ماخوذه در مجمع ۵ رای سفید و ۱۷ رای به نام علی‌ضامن آویش بود.

علی‌ضامن آویش حدود یک سال است به عنوان سرپرست هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمتگزاری بوده است.

بر اساس برگزاری این انتخابات و بر اساس حکم رئیس فدراسیون هندبال، علی‌ضامن آویش از امروز، پنجم اردیبهشت به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

رئیس فدراسیون هیأت هندبال، مدیرکل و اعضای شرکت‌کننده، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مسئول قول دادند در حد توان همکاری و حمایت لازم را از ایشان داشته باشند.

شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی در استان تأکید کرد.
جهانبخش ایزدپور در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مجمع چهلمین مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان است.
وی بر ضرورت وجود رئیس هیئت ورزشی برای تمامی رشته‌ها تأکید کرد و افزود: رئیس هیئت‌های ورزشی در واقع نماینده فدراسیون در استان‌ها هستند که با رایزنی، همفکری و مشورت می‌توانند به پیشرفت ورزش در استان کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی در استان، جمع‌آوری ورزشکاران با استعداد در سراسر استان و ساماندهی آنها در یک تیم و شناسایی افراد نخبه و استفاده از آنها را مهم‌ترین آیتم‌های در دستور کار برای روسای هیئت‌های ورزشی عنوان کرد.
وی موفقیت را وابسته استفاده از امکانات موجود به نحو مطلوب و فراهم کردن شرایط و زمینه‌های مختلف برای ادامه فعالیت دانست و بیان کرد: می‌توان گفت کسانی موفق هستند که بتوانند حامی مالی و اسپانسرهای خوبی برای تیم بیاورند و به پیشرفت تیم‌ها کمک کنند.
ایزدپور با عنوان اینکه نباید برای تأمین هزینه‌های هیئت تنها منتظر اداره‌کل ورزش بود و چشم به اعتبار این اداره داشت، یادآور شد: باید با درخواست کمک از خیرین یا منابع دیگر هزینه‌های مورد نیاز هیئت را تأمین کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه تاکنون ۳۹ مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی در استان برگزار شده و رئیس این هیئت‌ها تعیین شده‌اند، اظهار کرد: حدود چهار هیئت ورزشی دیگر داریم که مجمع انتخاباتی آنها برگزار نشده ضمن اینکه از نظر برگزاری مجامع انتخاباتی ورزشی یکی از استان‌های برتر در سطح کشور هستیم.
این مسئول در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، این قشر فعال را عامل اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه عنوان کرد و از آنها خواست جهت آشنایی خانواده‌ها و اطلاع‌رسانی در زمینه معرفی ورزش هندبال همت بیشتری داشته تا بتوانند در ارتقاء و پیشرفت ورزش استان خود نقش داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

معتمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علی ضامن آویش . انتصاب بجا وشایسته جنابعالی که نشان از لیاقت شما دارد را تبریک گفته ه واز خداوند منان برای شما طول عمر با عزت خواستارم
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1