تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۱۷۴۳۹۴

علت تأخیر سفر هیئت دولت به استان

۵
۰
کبنا ؛ 
 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدت زمان زیادی از فراهم شدن مقدمات سفر رئیس‌جمهور به این استان می‌گذرد.
فتاح محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراض وارد شده بر نتیجه انتخابات بویراحمد و با بیان اینکه مبنای ما اصل حاکمیت قانونی است، اظهار کرد: طبیعتا انتخابات در یک فرآیند قانونی و سالم و دقیق برگزار شد، قانون هم اجازه داده که هر کدام از کاندیدهای محترم اگر اعتراضی دارند، برابر با تشریفات قانونی تقدیم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کار در استان به خوبی انجام گرفت، عنوان داشت: برابر قانون شورای محترم نگهبان و هیئت نظارت مرکزی از انتخابات و بازرسی به استان آمد و حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا را با ۵ تیم و گروه بازشماری کردند.

وی در ادامه با پاسخ بر سئوالی مبنی بر تأخیر در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: استان آمادگی کامل جهت استقبال از رئیس‌جمهور محترم را مدت زمان بسیاری است که تدبیر کرده و برنامه‌ها اعلام و مقدمات سفر فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: اخیرا نیز پیگیری‌هایی از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد سفر رئیس محترم و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

محمدی تصریح کرد: زمان معینی برای حضور رئیس جمهور در استان مشخص نشده است و تغییر در زمان سفر مربوط به دولت بوده چرا که بسیاری از استان‌های دیگر نیز هستند که هنوز هیئت دولت به آنها سفر نکرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به بسته شدن چند سایت استانی در زمان انتخابات، خاطرنشان کرد: ما رسانه‌ها و سایت‌ها را به عنوان یک ظرفیت مثبت و خوب و قوی برای استان می‌بینیم و باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها هم در طرح نقاط قوت و بیان عملکردهای دولت تاثیرگذار هستند و هم در طرح نقاط ضعف و جاهایی که دولت دارای ضعف است و مردم  مطالباتی دارند اثرگذار هستند و می‌توانند متعهدانه مشکلات را پیگیری کنند.

این مسئول متذکر شد: وجود اصحاب رسانه یک فرصت خوب برای مجموعه دولت بوده و از فعالیت آنها استقبال می‌کنیم.

محمدی تأکید کرد: اما اگر سایت‌های خبری به طرح مباحثی بپردازند که به نظم و اخلاق عمومی و شرایط وضعیت حاکم بر استان لطمه وارد کند، این مراجع قضایی است که به تخلفات آنها و تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی خواهد کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

از حسن
Iran, Islamic Republic of
به استانهایی سفر نکرده که قرار است تغییراتی در استانداری انها ایجاد شود
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
نه برادر شما می دانید اگر رییس جمهور آمد بر... می شود ودر حقیقت ما که .. نداریم غلام تاجگردون همه کاره این استان است وبه همین خاطر نمی گذارد که رییس جمهور به این استان بیاید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حاج محمدی
Iran, Islamic Republic of
این دولت چه طرحی در استان انجام داده که بیایند به استان
دوست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقارییس جمحورخاطرجمع است واز تلاشهای استاندار و معاونین راضی است بخصوص امنیتی که این دوره برقرار شده درود بر دکتر محمدی که الحق حقش استاندار خوزستان است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1