تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۱۷۳۶۴۸

کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری کشور است

۰
کبنا ؛همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل امروز با حضور معاونان ریاست جمهوری وریس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استانداران استانهای کشور، مدیران کل دستگاه‌های دولتی استانهای کشور در تهران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از تهران، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این همایش با تبریک فرارسیدن سال نو به هموطنان و آرزوی سالی پر از موفقیت و تندرستی، تصریح کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر با تعامل و همکاری ۱۸ دستگاه، ساماندهی امور مربوط به سفرهای نوروزی را بر عهده داشت.
وی با اشاره به اینکه آمارهای موجود حاکی از افرایش حجم سفر‌ها در روزهای نخستین نوروز بود تصریح کرد: براساس گزارشهای موجود، سفرهای داخلی ۱۰ تا ۱۲ درصد رسد داشته است.
معاون رئیس جمهور تعامل و همکاری مردم با خادمان خود را مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: همکاری مردم با مسئولین و خادمان خود، یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت در عرصه‌های مختلف است.
سلطانی فر در ادامه به ظرفیتهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: طرح‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ستاد اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده ارائه شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: این دستگاه وظایف و مسئولیت‌های ویژه‌ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و ما آمادگی داریم از ظرفیتهای گردشگری به عنوان یک گنج پنهان و همچنین صنایع دستی به عنوان بخش هنری و اقتصادی فعال در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری استفاده کنیم.
وی با اشاره به خدمات دولت وتدبیر امید در حوزه گردشگری گفت: در برخی استان‌ها با اقدامات خوبی که انجام شده است در بحث معرفی پتانسیل‌های گردشگری این صنعت بدون دود رشد خوبی داشته است که برای مثال می‌توان کهگیلویه وبویراحمد را امروز مقصد جدیدی از گردشگری در کشور نام ببریم.
سلطانی فر تصریح کرد: با توجه به اتفاقات مثبتی که پس از توافق وین و اجرای برجام افتاده است، رفت و آمد گروه‌های خارجی در کشور افزایش یافته و ما باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذاری استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1