تاریخ انتشار
شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۱۷۲۶۷۸

افتتاح پیست موتور سواری گچساران +تصاویر

۱۳
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در آیین افتتاح  پیست موتور سواری که با حضور جمعی از ورزشکاران و علاقمندان این رشته در منطقه پربالی انجام گردید درگفتگو اختصاصی با کبنا نیوز اظهار داشت: این پیست موتوری در زمینی به مساحت ۳ هکتار در جنوب شهر گچساران منطقه پربالی با همت تعدادی از دوستداران این رشته و یکی از خیرین ورزشکار و ورزشدوست بنام حاج صادق خادمی احداث شده است.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه شهرستان گچساران از گذشته تا کنون دارای موتورسوران خوبی بوده است افزود: این رشته ورزشی جهت توسعه  نیازبه حمایت دارد که امیدواریم سازمان ورزش و جوانان برای توسعه این ورزش کمک بکند.
وی تصریح کرد: این پیست در حد نیاز اولیه است ودر حال حاضر بخشی از نیاز این رشته مهیج  و پرطرفدار را رفع می کند.
تاجگردون در پایان بیان کرد: انشاءالله در آینده نزدیک با همت مسئولین استانی و شهرستانی یک پیست کامل و استاندارد طراحی ، تا مسابقات ورزش منطقه ای و کشوری در آن برگزار شود.
خبر: حبیب قلندری
DSC09955 DSC09957 DSC09958 DSC09959 DSC09960 DSC09970 DSC09977 DSC09983 IMG_2156 IMG_2157 IMG_2158 IMG_2165 IMG_2166 IMG_2168
IMG_7752IMG_7754IMG_7756IMG_7767IMG_7772
IMG_7797IMG_7813
IMG_7816
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
من همیشه به فکر این منطقه پربالی بودم و میگفتم کسی به این منطقه نگاه نمیکنه ولی اقای تاجگردون نشون دادن که مرد عملیاتی هستن .و به این منطقه توجه ویژه ای دارن میرشکار یا علی شروع کن امدوار شدم .
ترک
Europe
درود بر حاج صادق خادمی خادم بی ریا شهر
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از حاج صادق خادمی عزیز تشکر و قدردانی بکنیم
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
شهر نیاز به افرادی چون دکتر تاجگردون و حاج خادمی دارد.موفق باشید
آموزش و ورزش
Iran, Islamic Republic of
حضور نماینده پرتوان و زحمت کش در بین جوانان این مرز و بوم نشان از ابراز هم دردی و دریایت ،درک بسیار بالای ایشان به قشر جوان و مردم شریف این منطقه بوده و با این حرکت کاملا تخصصی و عالی توسط این استاد و میتوان گفت روانشناس گرانقدر دریچه امیدی به سوی این جوانان و نوجوان گشوده خواهد شد انشاالله .
موتور سوار
Iran, Islamic Republic of
واقعا این رشته ورزشی نیاز مبرم به یک پیست داشت و دغدغه اصلی آنها بود. از تلاش دکتر تاجگردون و آقای صادق خادمی کمال تشکر را داریم
ب
Iran, Islamic Republic of
پ احمد تقوی کو..........
میر سید
Iran, Islamic Republic of
همه اقای خادمی میشناسن خیر بودنش بی دلیل نیست هههههههه مردم فهمیده هستن دیگه
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
کو کلاه ایمنی تون؟!
صادق
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه عزیزان :
پیست موتورسواری درمنطقه پربالی قبل از انقلاب باحضور موتورسوارانی مانند مرحوم داریوش مسیحی ، محمد رامین و... وجود داشته است !!
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
سلام برشما دست اندر کاران سایت خوب کبنا نیوز با تبریک سال نو امیدوارم که سال خوبی برای همه ی هم وطنانم باشه. متاسفم واسه این سایت که اخبار رو خیلی بهش آب وتاب بی جامیده بله این کار درستی بودکه دکتر تاجگردون انجام داد دستشون هم درد نکنه واقعا نیاز این شهر بود. من انتظار داشتم سایت کبنا نیوز اتفاق بزرگ که واسه شهرمون و استانمون افتاده بود در زمینه ورزش رو رسانه ای میکرد.دعوت اولین هم استانیمون به تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور آقای محمد رشیدمظاهری وقرارگرفتن در چارچوب اصلی دروازه تیم ملی که جا داره واقعا به آقای مظاهری وخانواده محترمشون تبریک بگم .که این کار رو متاسفانه شما انجام ندادید. محمد رشیدجان انشالله که موفق باشید و جام جهانی۲۰۱۸روسیه وجام ملت های۲۰۱۹آسیاکه در کشور امارات متحده عربی برگزارمیشه سنگربان اول تیم ملی ببینیمت. با آرزوی موفقیت وسر بلندی واسه شما وخانواده محترمتان.
برومند
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه خادمان این شهر الی الخصوص جناب آقای صادق خادمی که با حمایت خود به این رسته ورزشی کمک بسیار خوبی به جوانان کردند
مهرداد رضایی
Iran, Islamic Republic of
ایول حاج صادق خادمی که همیشه دلسوز جوانان گچساران هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1