تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۱۷۲۳۹۳

حضور در جلسات شورای دهدشت به مثابه حضور در سلول انفرادی است / جرأت روبرو شدن با شهروندان دهدشتی را نداریم

۰
کبنا ؛عضو منتقد شهردار که حضور خود در جلسات شورا را به مثابه حضور در سلول انفرادی قلمداد می‌کند افزود: شهرداری که باید مانع سد معبر باشد خود شهردار با نصب کیوسک‌هایی سد معبر می‌کند.
haghani
رجبعلی حقانی عضو شورای شهر دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران خود را شرمنده مردم دانست و گفت: پایان سال است و هر چقدر زمان می‌گذرد احساس شرمندگی بیشتری در برابر شهروندان داریم.
عضو شورای شهر دهدشت با بیان این‌که نسبت به وعده‌هایی که دادیم و عملی نکردیم شرمنده مردم هستیم، افزود: دیوار بی‌اعتمادی بین ما و شهروندان و بین شورا و شهردار برافراشته شده است.
حقانی با ابراز تأسف از روند پیگیری پرونده شهرداری دهدشت در استانداری با بیان این‌که به ما گفتند یک ماه تحمل کنید تا رسیدگی شود تصریح کرد: چرا حق مردم در این شهر ضایع می‌شود و چرا مسئولان به داد مردم نمی‌رسند، عیدی مسئولان برای مردم این شهر چیست؟
وی افزود: به ما گفتند یک ماه تحمل کنید، سه ماه تحمل کردیم انتخابات به اتمام رسید و سال رو به پایان است اما آیا مسئولان به وعده‌های خود وفا کردند؟
حقانی موکول شدن اجرای اتوماسیون شهرداری به شنبه و شنبه‌ها در جلسات را یادآور شد و گفت: چقدر شنبه‌ها به آخر رسید و وعده تحقق پیدا نکرد، چقدر حرف دروغ تحویل مردم دادیم.
عضو شورای شهر با بیان این‌که به خاطر وعده‌های عملی نشده جرأت روبرو شدن با شهروندان را نداریم و کسی برای ما ارزشی قایل نیست، گروه اقلیت را برای شهردار فاقد جایگاه خواند و گفت: البته وعده‌های شهردار تنها در اجرای اتوماسیون نبود بلکه ۳ بار از صدا و سیما خبر از بهره‌برداری کمربندی دوم روز شنبه داده بود.
حقانی سوء استفاده حمایتی در شهرداری را از دیگر انتقادهای وارده بر شهرداری دانست و با ادعای بکارگیری نیروهای دلخواه در بدنه شهرداری تصریح کرد: شورا در جذب نیرو برای شهردار جایگاهی ندارد. شهردار هر وقت اراده کند نیرو بکار می‌گیرد.
عضو منتقد شهردار که حضور خود در جلسات شورا را به مثابه حضور در سلول انفرادی قلمداد می‌کند افزود: شهرداری که باید مانع سد معبر باشد خود شهردار با نصب کیوسک‌هایی سد معبر می‌کند.
------------------------------
خبر: مجید آذربارگون -کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1