تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۱۷۲۳۹۱

پاسخ تخشا به اعضای شورا؛ هیچ‌کدام به شهرداری کمک نکردید

۱
۰
کبنا ؛شهردار دهدشت با بیان این‌که اگر می‌خواهید کمک نکنید حداقل اتهام نزنید، تصریح کرد: کدام یک از اعضای شورا چه مخالف و چه موافق طی این دو سال شهردار را در گرفتن بودجه از مقامات کشوری همراهی کردند؟
جواد تخشا شهردار دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره انتقاد‌هایی برخی اعضا شورا از شهردای دهدشت گفت: درمورد به تأخیر در راه‌اندازی اتوماسیون اداری، پرداخت حقوق پرسنل را اولویت نخست شهرداری خواند و تصریح کرد: اگر شورای شهر راه‌اندازی اتوماسیون را در اولویت شهرداری قرار دهد قطعا فروردین راه‌اندازی می‌شود.
تخشا درباره وضعیت فضای سبز نیز گفت: کمتر از یک ماه از انصراف پیمانکار می‌گذرد و فضای سبز به شهرداری واگذار شده و طی این مدت کارهایی انجام شده است.
وی با اشاره به ادعای یکی از اعضای طیف اقلیت که گفته بود شهردار این طیف را به رسمیت نمی‌شناسد و جایگاهی ندارند گفت: کدام یک از اعضای این طیف تاکنون طرح توجیهی و عملیاتی ارائه داده و شهردار اجرا نکرده است؟
تخشا با بیان این‌که اگر می‌خواهید کمک نکنید حداقل اتهام نزنید تصریح کرد: کدام یک از اعضای شورا چه مخالف و چه موافق طی این دو سال شهردار را در گرفتن بودجه از مقامات کشوری همراهی کردند؟
وی افزایش اعتبارات شهرداری نسبت به دور قبل را کذب خواند و گفت: ماه گذشته به شهرداری سوق با ۶ هزار نفر جمعیت ۸۵ میلیون تومان کمک شده است این در حالی است که کمک به شهرداری دهدشت با جمعیت ۶۰ هزار نفر ۱۶۰ میلیون تومان بوده است.

تخشا بکارگیری نیروی جدید در شهرداری را این گونه پاسخ داد: به خاطر نظافت پارک‌ها، بارگیری نخاله، تسطیح و ساماندهی بلوار‌ها ۵ تا ۱۰ نفر کارگر به شهرداری آوردیم که بعد از عید ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به جذب نیروهای غیر متخصص و ناکارآمد در ادوار گذشته تصریح کرد: در دوره قبل ۶۷ نفر وارد بدنه شهرداری شدند که عمدتاً با میزان سواد پایین و سن میانسال تبدیل وضعیت شدند.

تخشا فرهنگ را مقدم بر ابعاد کالبدی دانست و با بیان این‌که مهاجرت ربطی به شهرداری ندارد گفت: زمین در شهر وجود دارد چرا ساخت و ساز نمی‌کنند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای زابلی رییس شورای سی سخت، که حقیقت شوراها رو بیان کردن، که نیروهای خاله خرزویی در شهرداری ها بیداد میکنند. مثل اینکه دهدشت هم به همین آفت گرفتاره
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1