تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۱۷۲۳۱۰

اطلاع رسانی الکترونیک برای گردشگران نوروزی

۱
۱
کبنا ؛معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نوروز ۱۳۹۵ بخش عمده تبلیغات و اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری استان به صورت الکترونیک انجام می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، الماس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جهت کاهش تبلیغات کاغذی که در ‌‌نهایت منجر به کاهش هزینه‌ها، حفظ محیط زیست و پیشبرد اهداف دولت الکترونیک خواهد شد از دو سال پیش اقدام به تهیه زیر ساخت‌های لازم و محتوای دیجیتال نمود، که در پی آن توانستیم برای نوروز ۱۳۹۵ بخش عمده‌ای از اقلام اطلاع رسانی کاغذی را حذف و گزینه‌های دیجیتال و الکترونیک را جایگزین نماییم.
وی افزود: برای انجام این مهم و سهولت دسترسی مسافرین به اطلاعات، راه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. از جمله تهیه لوح فشرده سرزمین چهار فصل که مجموعه‌ای از نرم افزار‌های مختلف اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری استان می‌باشد. همچنین در یک اقدام ابتکاری کتابچه‌ای را تهیه نمودیم که علاوه بر معرفی جاذبه‌های استان به صورت مختصر و مفید، با اختصاص یک بارکد در کنار هر جاذیه مسافرین و گردشگران می‌توانند توسط دستگاه‌های هوشمند مانند تبلت و گوشی همراه، به اطلاعات جامع تری از جمله تور مجازی، فیلم، عکس و نقشه دسترسی داشته باشند.
قبادی اضافه کرد: کلیه اطلاعات و نرم افزارهای مورد نیاز در سایتی به آدرس www. kb-tour. ir گردآوری شده است که علاقمند با هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد می‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانال تلگرام سرزمین چهار فصل به آدرس telegram. me/kbtour از دیگر گزینه‌های دریافت اطلاعات گردشگری استان است که توسط این اداره کل تدارک دیده شده است.
قبادی افزود: بطور کلی در سال جاری یک غبار زدایی اساسی در بخش اقلام اطلاع رسانی داشتیم که علاوه بر موارد فوق، تبدیل ۹ جلد کتابچه مختلف به یک جلد مختصر و مفید، تهیه ساک دستی‌هایی با اندازه مناسب و با ظاهری شیک و جذاب‌تر از قبل، تهیه کتاب معرفی استان به دو زبان انگلیسی و فارسی برای گردشگران خارجی، طراحی و چاپ نقشه گردشگری استان که هم به صورت دیجیتال و هم به صورت کاغذی ارایه می‌شود قابل ذکر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حیف مدیریت مهندس باقری که ضعیف ترین معاونت گردشگری رو دارند.ان شاءالله هرچه زودتر جناب حاج زارعی به اون بنده خدا قولی که دادن رو انجام بدن واسه جانشینی شما
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1