تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۷۰۳۷۶

کامرانی: محرومیت شما را با گوشت و استخوان لمس کردم

۱
۰
کبنا ؛علی کامرانی در جمع مردم چاروسا، این منطقه را یکی از نخبه‌پرورترین مناطق استان دانست و اطهار کرد: سال‌های متمادی  است که این منطقه اسیر محرومیت و بی‌توجهی شده است که ادامه این کم‌کاری‌ها و کم‌لطفی در حق این مردم پذیرفتنی نیست.
کاندیدای اجماع اصلاحات در کهگیلویه بزرگ که با حضور لاهوتی، کاندیدهای اصلاحات و لیدرهای اصلی محمود منطقیان سخن می‌گفت، افزود، چاروسا منطقه‌ای است که شرایط توسعه را در چند زمینه دارد و اگر صاحبان تدبیر و خرد، قدرت را به دست بگیرند خروج چاروسا از بن بست کار دشوار و غیرممکنی نیست
وی با ابراز تأسف از عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند این منطقه در مسئولیت‌های مختلف و عدم بکارگیری ظرفیت‌های این منطقه، تصریح کرد: برخی فضا را به‌گونه‌ای مهندسی کردند که  چاروسای باشرف و کهگیلویه شریف را با پول‌ بخرند ولی ما به شعور و درایت این مردم ایمان داریم.
باید بررسی کرد که با چاروسا چه کردند، که این همه مهاجرت داشته است
کامرانی افزود: باید بررسی کنیم که چه بر سر چاروسا آوردند که بیشترین مهاجرت را داشته است و در این همه سال هیچ تغییر محسوسی نکرده است هر چند عمده مناطق کهگیلویه بزرگ وضعیت مشابهی دارند.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مقدمات بدی در یک جامعه بنا شوند بدون شک بعد از آن نیز باید منتظر پیامدهای بد آن هم باشیم؛ لذا از مردم انتظار می‌رود که با رواج بنیادهای غلط و منحرف، همراه نشوند و کلید حل مشکلاتشان را به کسانی بدهند که به خرد جمعی و کار عقلانی و کارشناسی اعتقاد دارند.
آنچه از محرومیت نصیب شما شد را با گوشت و استخوان لمس کردم
وی با بیان اینکه نتیجه کار کارشناسی و تدبیر را در سیاست خارجی دیدیم و این موضوع قابل تعمیم به سیاست داخلی و امورات مردم نیز هست، توضیح داد: وقتی فضای تدبیر و کار علمی و دانشگاهی را بر تصمیم‌گیری‌ها حاکم کنیم شاهد اثرات آن برای مردم و در زندگی مردم خواهیم بود.
کامرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مردم چاروسا گفت: ای مردم، آنچه از محرومیت نصیب شما چاروسایی‌ها و مناطق اطراف آن شده است را با پوست و گوشت و استخوان چشیدم و کشیدم و دردهایتان را می‌دانم.
علاج دردهایتان را به درمانگری توانمند، کاردان و معتقد به خردجمعی بسپارید
وی گفت: امروز می‌خواهم به شما مردم صادق و پاک چاروسا و همه مناطق محروم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بگویم که علاج درد را به درمانگری از جنس خودتان بسپارید چرا که کسی که غرق در تجملات است چطور می‌تواند درد شما را بفهمد چه برسد به اینکه بخواهد درمان کند.
کامرانی، خطاب به مردم ایل طیبی، یادآور شد: مردم نجیب چاروسا، من با صدای «هی هی» گوسفندانتان آشنایم؛ من با صدای ادبیات کار شما آشنایم، من فرزند محرومیتم و آن را با همه وجودم درک کردم و به شما قول می‌دهم که با تدبیر و سماجت و برنامه دردهای شما را دوا کنم و مدافع حقوقتان باشم.
پیروزی در دستان شما است
این کاندیدای مجلس، ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری پیروزی در دستان ما است، آن را به راحتی به دیگران واگذار نکنید؛ قطعا شما خواهید دید که این فرزند کوچک شما بعد از پیروزی اصلاحات در انتخابات نیز به سراغ شما می‌آید تا هم حرف‌هایتان را بیشتر بشنود و هم با همفکری شما و تشکیل کمیته‌های مختلف فرهنگیان، جوانان، زنان و حوزه‌های دیگر، پیگیر رفع مشکلاتتان باشد.
وی ادامه داد: مردم عزیز چاروسا، بدانید که کار اصلی را شما باید بکنید و قدم اصلی را شما باید بردارید؛ بدانید که کامرانی قدرتی جز قدرتی که شما به او می‌دهید ندارد و مطمئن باشید که با این قدرتی که از شما می‌گیرد صادقانه مدافع حقوق شما و وکیل خدمتگذاری برای شما خواهد بود.
اکنون شما برای کامرانی و از صبح هشتم اسفند کامرانی برای شما
کامرانی تصریح کرد: صمیمانه می‌گویم امروز شما برای کامرانی و از صبح هشتم اسفند کامرانی برای شما و در خدمت شما خواهد بود.
وی اظهار داشت: اگر شعارهای فریبنده، مردم را فریب ندهد و زرق و برق برخی کاندیداها چشمان برخی مردم را خیره نکند و اگر مردم به فرزند خود اعتماد کنند، اصلاحات به کمک شما و با بکارگیری خردجمعی و کار کارشناسی، تغییرات محسوسی ایجاد خواهد کرد.
برخی می‌گویند، کامرانی را کسی نمی‌شناسد
وی در پاسخ به این ابهام که برخی می‌گویند، کامرانی را مردم نمی‌شناسند، نیز گفت: کامرانی فرزند اصلاحاتی است که از مشروطه، از مرحوم طباطبایی، مرحوم بهبهانی‌ها و همه روشنفکرانی که در طول تاریخ در مقابل تحجر و جمود و روشنفکری لیبرال ایستادند، شروع شده و میراث‌دار بزرگانی چون سید قادر لاهوتی و محمود منطقیان است.
به این منتقدین می‌گویم که کامرانی از جنس اصلاح‌طلبی و تفکر اصلاحات است اما اصلاحاتی که که در چارچوب نظام بوده و آمده است تا از آرمان‌های واقعی نظام دفاع کند و اجازه انحراف از مسیر اصلی را ندهد.
وی گفت: اگر مردم کامرانی را نمی‌شناسند ولی اصلاحات را به خوبی می‌شناسند و دل در گرو آن دارند بنابراین کامرانی را نیز به حرمت و اعتبار اصلاحات می‌شناسند و رأی می‌دهند.
در همه حوزه‌ها با برنامه آمدم/ خروج چاروسا از بن‌بست مواصلاتی با چند پروژه
کاندیدای اجماع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مردم چاروسا گفت: با مشکلات این منطقه آشنا هستم و با برنامه آمدم.
وی گفت: راه‌های مواصلاتی، امن و استاندارد از مهم‌ترین نیازهای این منطقه است که برنامه اصلی من در این حوزه، اتصال کهگیلویه بزرگ از طریق چاروسا به استان خوزستان، جاده ترانزیتی اصفهان- اهواز و شهرستان لنده به منظور خروج از بن‌بست، ایمن‌سازی راه‌های روستایی به منظور جلوگیری از مهاجرت، است.
وی پیگیری آب شرب سالم را حق طبیعی مردم این منطقه دانست و افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تلاش مدیران ارشد استان، طرح گازرسانی به این منطقه آغاز شده که با تدبیر و سماجت و پیگیری اصولی تا به نتیجه رسیدن در برنامه ما است.
برای تغییر و اصلاح آمدم
کامرانی ادامه داد: این منطقه به لحاظ تاریخی و طبیعی و همچنین به واسطه داشتن جاذبه‌های طبیعی همچون کمر دوغ در کنار آستان امامزاده سید محمود، شرایط ویژه‌ای دارد که می‌تواند با توجه به آن، چاروسا را به توسعه نزدیک کرد.
وی بیان کرد: اهالی شریف چاروسا، وقت تنگ است برای تشریح برنامه‌ها ولی به شما قول می‌دهم که در همه حوزه‌ها برای تغییر و تحول در چاروسا برنامه دارم و مطمئن باشید که برای تغییر و اصلاح قوانین به نفع مردم، به نفع جوانان، به نفع ازدواج، برای اشتغال، رفع تبعیض، آزادی‌های مشروع، آموزش، بهداشت و برقراری عدالت اجتماعی آمدم.
همسویی با دولت، توانم را در خدمت به شما بیشتر می‌کند
وی اضافه کرد: با همسویی که با دولت تدبیر و امید دارم، بیش از سایرین می‌توانم در راه تحقق خواسته‌ها و نیازهای این منطقه موفق باشم.
کامرانی تصریح کرد: فرزند شما گزینه اجماع و مورد توافق بزرگان اصلاحات است که بدون شک به کمک شما و مشورت‌های صاحبان اندیشه و تخصص می‌تواند آلام‌بخش دردهای چند دهه‌ای شما باشد.
وی از همه کسانی که برای اجماع که خودش یک پیروزی است تلاش کردند، و همچنین از بزرگانی چون لاهوتی، منطقیان، رستاد، صدوقی، بنام، و همه دلسوزان جریان اصلاح‌طلبی قدردانی و خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم بیش از پیش، زمینه پیروزی این مردم را در روز هشتم اسفند فراهم کند.
IMG_4889 IMG_4896 IMG_4959
----------------------
گزارش: کریم بنام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مملی
Iran, Islamic Republic of
بنام اینجا مطلب مینویسی!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1