تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۱۶۹۴۳۱

تصاویری از همایش اصلاح‌طلبان بویراحمد

۷
۰
کبنا ؛

همایش اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد عصر امروز با حضور برخی از طرفداران محمد بهرامی کاندیدای اصلاح طلب شهرستان بویراحمد ودنا و برگزیده مجمع اصلاح طبان این شهرستان در خیابان معلم یاسوج برگزار شد.


 در این همایش که در نبود محمد بهرامی کاندیدای منتخب اصلاح طلبان  به دلیل نطق انتخاباتی در پاتاوه برگزار شد، هر کدام از سخنران بر لزوم توجه و اجماع اصلاح طلبان در شهرستان تأکید کردند و خواهان همبستگی و یاری دیگران اصلاح طلبان بر روی گزینه احتمالی  در انتخابات شدند.

 ما به طرفدار ولایتی رأی نخواهیم داد

سید رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح طلبان بویراحمد دراین همایش با تاکید براینکه کسی که د ستاد ولایتی واحمدی نژاد بوده کاندیدای اصلاح‌طلبان نیست، گفت: تنها گزینه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا محمد بهرامی است.

 سید باقر صبغه اصلاح طلبی دارد نه ....

عسکری، بهرامی را تنها نامزد اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، دانست و افزود: سید باقر موسوی اندیشه و رای اصلاح طلبی دارد و امکان ندارد از کاندیدای که در ستاد ولایتی بوده حمایت کند.

 وی با بیان اینکه فشارهای زر، زور و تزویر اجازه نداد سید باقر موسوی به طور قاطع و علنی از محمد بهرامی کاندیدای منتخب جریان اصلاح طلبی حمایت کند و هر روز به دورغ تیتر می‌زنند که ” سید باقر از زارعی حمایت کرد،ابراز کرد:این آقایان بدانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند با صندوق‌های رای قهر کنند.

 صمیم ما در مورد بهرامی دموکراتیک بوده است

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد به انتخاب محمد بهرامی به عنوان کاندیدای مورد توجه اصلاح طلبان در شهرستان وبویراحمد اشاره کرد و گفت: تصمیم مجمع اصلاح طلبان مبنی بر انتخاب محمد بهرامی،دمکراتیک و ریشه دار بوده و زیر نظر رئیس دولت اصلاحات و محمد رضا عارف چنین تصمیمی گرفته شد و به طور حتم از محو شدن گفتمان اصلاح طلبی جلوگیری می‎کنیم.



عسکری با تاکید بر اینکه کاندیدای اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا تنها محمد بهرامی است، افزود: برخی با برنامه یک مصاحبه جعلی از طرف سید باقر موسوی ارائه می‌دهند و فضا را برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبان غبار آلود می‎کنند.

اصلاح طلبان واقعی به نفع بهرامی کنار بکشند

وی با اشاره به اینکه با توجه به داشتن مولفه‌های مختلف شامل سابقه، تخصص، مواضع و اندیشه در وجود بهرامی وی به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب شد، گفت: انتظار می‌رود افرادی که دل در گرو اصلاح طلبان دارند به‌نفع بهرامی کناره گیری کنند.

رئیس مجمع اصلاح طلبالن شهرستان بویراحمد عنوان کرد: بعد از انتخاب نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا افرادی که علیه هاشمی رفسنجانی امضا جمع کردند و در ستادهای ضد اصلاحات فعالیت داشتند دوستان ما را از ما بریدند و علیه خودمان تهیج کردند.

شیطنت است

عسکری با بیان اینکه طرح این موضوع که اصلاح طلبان به انتخاب محمد بهرامی اصلاح طلبی را به غارت بردند شیطنت است، افزود: اصلاح طلبانی که از ما جدا شده اند برگردند زیرا ممکن است شاهد تکه و پاره شدن جریان اصلاحات باشیم.

رقیب اصلی ما از جبهه اصوالگرایی است

وی رقابت اصلی در بویراحمد و دنا را رقابت اصلاح طلبان و اصوالگرایان دانست و افزود: امروز کسانی که به دنبال مهندسی انتخابات هستند و در صدد این هستند تا انتخابات را قوی و قبیله ای کنند و هر روز با سخنان خود چهره ای جدید را از خود رقم می زنند بدانند که آنها را شناخته ایم.

رئیس مجمع اصلاح طلبالن شهرستان بویراحمد  به شعار عزت در بویراحمد اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان خواهان عزت بویراحمد هستند.

اصلاح طلبان اصوالگرایان واقعی هستند

عسکری اصلاح طلبلان را اصوالگرایان واقعی دانست و افزود: کسانی که امروز به نام اصوالکرایی به دنبال جا و مقام هستند، محافظه کار و اقتدار گرایان هستند و به دنبال این بوده اند که فضا تغییر نکند و در مقابل فضای جدید ایستاده اند و این در صورتی است که ما به دنبال فضای جدید هستیم.

خواهان عزت بویراحمد هستیم

وی با بیان اینکه جریان اصلاح طلبی دغدغه عزت بویراحمد دارد و دوست دارد همچون قله‌های دنا قدش برافراشته باشد و می‌خواهیم توسعه پیدا کند،بیان کرد: عزت متعلق به بویراحمد بوده  و روزی که بن پایه این شهرستان به نام مرکزاستان در زمان نیکانمان گذاشته شده همه بیاد دارند ولی این در صورتی است که امروز عزت بویراحمد بجای مرکز استان در شهرستان دیگری است.

عسکری تصریح کرد: عزت به این نیست که اسمی از مرکز استان باشد ولی رسمی جای دیگری مرکز استان باشد و البته با توسعه و پیشرفت سایر مناطق مشکلی نداریم و خوشحال هم می‌شویم اما عزت بویراحمد باید حفظ شود.






































--------------------------------
روح الله اخلاقی

نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات سلام بر بهرامی
منصور
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا و مدد علی (ع) و حضور پرشور مردم دکتر بهرامی قبول نهایی خواهد بود.
اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
حمایت رسمی سید باقر موسوی از رجایی نسب
چهارشنبه سخنرانی سید باقر ساعت دو
ستاد سابق سید باقرموسوی و حال حاضر رجایی نسب
گلستان۱
چهارشنبه ساعت ۲
ناله
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان واقعی و سنتی طرفدار زارعی هستن
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه البته باکسب اجازه از سید باقر
تامه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اینا هواداران بهرامی هستنئ.کو اصلاح طلبان؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
ماشالا و عکاس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1