تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۱۶۵۲۷۹

توهین برخی کاندیداها به دانشجویان

۱۳
۰
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نحوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه، گفت: ورود سرمایه و پول به روند انتخابات اصلح خدشه وارد می‌کند زیرا نامزدی که هزینه‌های میلیاردی برای تبلیغات خود انجام می‌هد قطعاً نمی‌تواند وکیل منتخبی از دل ملت باشد بلکه تنها چماق بدستانی را در اطراف خود پرورش می‌دهد که برای رسیدن به هدف خود از حمله و کتک کاری هم کم نخواهند گذاشت.
محمد امین نیکویی‌نژاد از نحوه تبلیغات اشتباه و غلط کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ورود سرمایه و پول به روند انتخابات اصلح خدشه وارد می‌کند زیرا نامزدی که هزینه‌های میلیاردی برای تبلیغات خود انجام می‌هد قطعا نمی‌تواند وکیل منتخبی از دل ملت باشد، بلکه تنها چماق بدستانی را در اطراف خود پرورش می‌دهد که برای رسیدن به هدف خود از حمله و کتک کاری هم کم نخواهند گذاشت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اینکه عده‌ای تبلیغات چی از طرف ستاد‌ها و با چراغ سبز برخی مسئولین دانشگاه وارد خوابگاههای دانشجویی شوند و دانشجویان را برای حضور در ستاد‌ها صدا بزنند و وعده‌ی خریداری بدهند آن هم با سیم کارت، کارت شارژ، هدیه‌های چند هزار تومانی و یا به شام انتخاباتی دعوت کنند، توهین به دانشجو است و مطمئنا رای دانشجو قابل خریداری نیست.
وی افزود: توقع این است که تبلیغات نامزد‌ها در دانشگاه تخریب سایرین نباشد و بعضا مشاهده می‌شود که عده‌ای صرفا ماموریت تخریب دارند و این بد اخلاقی انتخاباتی و رقابتی است که فضا را ملتهب خواهد کرد.
نیکویی با اشاره به اینکه کاندیدای نمایندگی مجلس باید صاحب گفتمان باشد نه دارای باند وجناح تابلو بدست، زیرا نمایندگان صاحب گفتمان هستند که در محیط دانشجویی خریدار دارند، گفت: نامزدهای انتخابات به جای اینکه عده‌ای را به داخل خوابگاه ودانشگاه بفرستند و یا از رانت کارمندان و کارکنان استفاده کنند، خودشان به دانشگاه بیایند و از کارنامه سابقه تجربه و برنامه‌های خود سخن بگویند. دخالت و چراغ سبز برخی مسئولین تا حد استفاده از سرویس‌های دانشجویی دانشگاه جهت انتقال دانشجویان به برخی ستاد‌ها و ممنوع بودن تبلیغ برخی کاندید‌های دیگر عین بی‌عدالتی انتخاباتی است و مطمئنا طراحان این برنامه‌ها از دانشجویان نتیجه عکس خواهند گرفت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: کاندیدایی که قصد ورود به مجلس قانون گذاری دارد باید خود اولین کسی باشد پای بند به قانون باشد و بتواند در فضایی اخلاقی و گفتمانی توانمندی خود را به جامعه نشان بدهد. باشد پای بند به قانون باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عکاشه لطفا منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
بیانیه انجمن دانشجویان پیرو خط امام علوم پزشکی استان در حمایت از دکتر تاجگردون و دکتر کامرانی در سایت فانوس زاگرس موجود است.فوری منتشر کنید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شما هم بهتره یادت باشه به فرموده امام و رهبری بسیج نباید وارد دسته بندی سیاسی شود.
اما همه حرفات علیه یک نامزد خاص بود.البته من طرفدار اون نماینده نیستم.
اما توصیه میکنم شما هم بسیج را فقط محصور در نامزد فکری خودتان نکنید و اجازه دهید نامزد های اصلی و حتی بقیه نامزدها نمایندگانشان در همایشهای بسیج دانشجویی برای روشنگری دانشجویان سخنرانی کنند.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام بر هدایت خو اه
deleted
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد خرسندیان
مردی از جنس مردم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باز هم ..برای هدایتخواه شروع به . کرد جمع کنیا ، میخواین .. کنید ،مطمئن باشید نمیتونید با .. کسی رو .. کنید حالا که که نمیتونید.. کنید رو به .. اوردین،برای ما .ست که هدایتخواه بره مجلس حالا هر که میخواد بره بره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا.. بودن
Iran, Islamic Republic of
اگر حرفتان درست است که نام کاندیدا را ذکر کنید تا مردم بدانند. خبری که نه سرش معلوم است و نه ته اش چه فایده ای دارد!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا نماینده ها ی بویراحمد و دنا مناظره نمیزارن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آفرین به بسیج دانشجویی . افشا کنید
Iran, Islamic Republic of
توهین به دانشجویان توسط طرفداران نماینده کنونی است که مسئولین در اختیار ایشان است و خرید رای و نظر دانشجویان عزیز توهین به شعور سیاسی آنهاست.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شماره ۸ وقتی جلوی حضور دانشجو را در همایش دانشجویی بگیرند راهی جز برخورد وجود ندارد در ضمن طرفداران کاندیدای دیگری جلوی حضور دانشجویان را میگرفته که توتسط سایر دانشجویان برخورد شده بدانیدکه با هر حرکتی که به شعور انتخاب دانشجو توهین کند برخورد قاطع میشود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا باز توطئه فریبکاران عمرو عاصی را بر باد ده یا زهرا یا زهرا یا زهرا
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1