تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۶۱۴۵۰

کاش چند «خسرو باقری» داشتیم / تولید ۱۵۰ نان صنعتی در یاسوج

۲
کبنا ؛عصر دیروز با حضور شهین‌دخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل استانی بزرگترین واحد نان صنعتی جنوب کشور با تولید ۱۵۰ نوع نان حجیم افتتاح شد.

شهرام باقری مدیر مجتمع نان کوبو دنا ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی مسئولان کشوری و استانی در مراسم افتتاح بزرگترین واحد نان تولیدی جنوب کشور اظهار کرد: این واحد تولیدی با تولید ۱۵۰ نوع نان بزرگترین واحد تولید نان در جنوب کشور است که به صورت روزانه شش هزار قطعه نان تولید می‌کند.

تلاش مدیران کهگیلویه و بویراحمد در جذب سرمایه‌گذار
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا زمینه جذب سرمایه‌گذار در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود، گفت: انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسئولان استانی در فراهم کردن شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.
سید موسی خادمی در مراسم افتتاح بزرگترین واحد تولیدی نان حجیم در جنوب کشور که با حضور معاون رئیس جمهور، معاون وزیر صنعت و معدن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: امروز این افتخار را داشتیم که در مجموع برنامه‌های دهه فجر با حضور خانم ملاوردی معاون زنان رئیس جمهور بزرگترین واحد تولید نان در جنوب کشور را افتتاح کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح واحد تولید نان باقری را از اقدامات خوب صورت گرفته در استان عنوان کرد و گفت: در کنار کارخانه تولید نان حجیم کارخانه تولید آرد و بلوط را داریم که از آن نان تهیه می‌شود که اقدام ارزنده‌ای برای استان محسوب می‌شود.
خادمی با تاکید بر اینکه واحد تولیدی نان باقری توانمندی صادرات به کشور را خواهد داشت، گفت: کار شروع و اتمام پروژه ۱۰ ماه به طول انجامید و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای افتتاح این واحد تولیدی هزینه شده که در حال حاضر اشتغالزایی ۱۵۰ نفر در این واحد تولیدی فراهم شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در حوزه صنایع تبدیلی از اولویت‌های دولت اجرای چنین پروژه‌ها است، گفت: امیدواریم شاهد توسعه این واحد تولیدی و توسعه پروژه‌های مشابه آن در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از برنامه‌های ما حمایت از سرمایه‌گذاران است، گفت: با توجه به شرایط پسابرجام قطعا حوزه سرمایه‌گذاری گسترش می‌یابد و سرمایه‌گذاران رغبت بیشتری نشان خواهند داد لذا تصمیم داریم که هرچه در توان داریم به سمت جذب افراد کارآفرین و سرمایه‌گذار اقدام کنیم.
خادمی با تاکید بر اینکه سیاست استان جذب سرمایه‌گذار است، گفت: برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام خواهیم کرد و باید تمامی نهادها و ارگان‌ها و مدیران اجرایی و مردم نیز کمک کنند تا سرمایه‌گذار را جذب کنیم و معافیت‌ها، تسهیلات و ... را برای سرمایه‌گذاران آماده کنیم.
وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا زمینه جذب سرمایه‌گذار در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود، گفت: با شعار دادن هیچ کاری حل نخواهد شد لذا انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسئولان استانی در فراهم کردن شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که نتیجه بخشی از تعامل و همکاری‌های خود و تیم مدیریتی‌اش را می‌دید لبخند بر لب صحبت‌های کوتاهش را شروع کرد و با توصیف گروه غذایی “کوبودنا” تولید نان حجیم بلوط در این مجتمع را جالب‌تر از بقیه‌ی محصولات دید و گفت همواره یکی از موسی خادمیدغدغه‌های وارد کردن بلوط به چرخه‌ی اقتصاد استان بود که بحمدلله این مهم صورت گرفت و ما اکنون می‌توانیم از آرد بلوط به شکل صنعتی استفاده کنیم.
موسی خادمی هم ضمن تشکر ویژه از خانواده‌ی صنعتگر باقری به شکل وِیژه از پدر صنعت استان قدردانی کرد و گفت : من همیشه آرزو می‌کردم چند «خسرو باقری» در این استان می‌داشتیم و اگر از یکی بیشتر می‌داشتیم شاید الان صحبت از توسعه‌نیافتگی نمی‌کردیم.
استاندار در پایان سخنانش از ورود هر سرمایه‌گذاری به استان استقبال کرد و افزود: برای برداشتن موانع سد راه سرمایه‌گذاران هرچه از دستم برآید انجام خواهم داد.
ورود ۲۸ واحد راکد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سال گذشته ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند.
داریوش دیودیده در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید نان جنوب کشور که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۲ طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در سال جاری اذعان کرد: ۱۲ طرح صنعتی استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۷۰ نفر در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.
دیودیده در ادامه از مهمترین پروژه‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال را افتتاح مجتمع نان کوبودنا عنوان کرد و گفت: از بزرگترین و اثرگذارترین واحد تولیدی نان حجیم در جنوب کشور بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی با تاکید بر اینکه برای توسعه بخش صنعت و ارتقای واحدهای تولیدی از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و تمام تلاشمان در راستای حمایت از تمامی واحدهای تولیدی است، گفت: با توجه به نگاه دولت یازدهم به واحدهای تولیدی و حمایت خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش صنعت تصمیم گرفتیم واحدهای صنعتی و تولیدی را رونق دهیم.
دیودیده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سیاست دولت حمایت از بخش تولید است، گفت: در راستای سیاست دولت به منظور رسیدگی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی که تولید پایین داشتند جلساتی برگزار کردیم تا مشکلات آن‌ها مرتفع شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات و فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه‌گذار زمینه توسعه واحدهای تولیدی و ارتقای بخش صنعت استان را داشته باشیم.
این مسئول در پایان سخنان خود از ورود ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دریغ نخواهیم کرد.
استاندار باید جیبش پر پول باشد
کارآفرین برتر کشوری سپس از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی تشکر کرد و بلافاصله روی سخنش را به سمت معاون رئیس‌جمهور برد و گفت: «خانم معاون؛ این آقای استاندار باید جیبش پر باشد تا بتواند به مردم خدمات بدهد»، با این وضعیت کار سختی پیش روی استاندار و سایر مدیران هست.
خسرو باقری در ادامه صحبتش از شهین‌دخت ملاوردی معاون رئیس جمهور خواست پیام این استان را به رئیس‌جمهور برساند و به سابقه‌ی مبارزه‌ی مردم استان از زمان تیمورلنگ تا انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خدمات خوبی برای استان در انقلاب و به نسبت دوران شاهنشاهی انجام شده اما این حق استان نیست.
این صنعتگر کوشای استانی ابراز داشت: یک ننگی که برای این استان همچنان مانده‌است بحث توسعه نیافتگی است. که هم برای دولت مناسب نیست و هم برای مسئولان ارشد استان و هم برای مردم! مسئول توسعه نیافتگی کیست؟ معلومه دولت هست.
وی ادامه داد: وقتی میگویند آقای خادمی استاندار کجاست میگویند کهگیلویه و بویراحمد بعد میگویند ها همان استان کوچیکه که البته کوچیکه منظورشان محروم و توسعه نیافته بودن است و این در شان آقای خادمی و دیگر مسوولان زحمتکش استان نیست.
تولید ۱۵۰ نان در مجتمع تولیدی نان یاسوج
مدیرعامل بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور گفت: کلنگ کارخانه آرد یاسوج در سال ۷۵ به دست مهندس نعمت زاده وزیر وقت و کنونی صنعت بر زمین زده‌شد و در سه فاز فعالیت خود را آغاز کرد: در فاز اول کارخانه آرد در سال ۷۹ با ظرفیت ۳۰۰ تن در شبانه روز و با اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر مستقیم و ۳۰۰ نفر بهرام باقری۱غیرمستقیم شروع به‌کارکرد. فاز دوم بسته‌بندی انواع آرد سفید و سبوس‌دار با ۲۵ نفر اشتغالزایی را پوشش داد و اینک با حضور پرمهر شما عزیزان فاز سوم جهت تولید ۱۵۰ نوع نان صنعتی، ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۰ نفر مستقیم و ۲۴۰ نفر غیرمستقیم و با سرمایه‌ی ۴۵ میلیارد ریال افتتاح و چرخ تولید آن به حرکت در می‌آید.
بهرام باقری از ثبت جهانی تولید نان حجیم بلوط در این فاز خبر داد و گفت: با این محصول ظرفیت صادرات استان بسیار بالا می‌رود.
صنعتگر جوان استان که پا در راه پدر برای توسعه‌ی استان گذاشت به تولید نان حجیم دیابتی به عنوان یکی از محصولات لازم و ضروری بیماران دیابتی اشاره کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در این آیین ضمن تشکر از خانواده‌ی صنعتگر باقری از افتتاح ۱۲ طرح صنعتی در دهه‌ی فجر امسال و در استان خبر داد و دیودیده داریوشگفت: حاصل این دوازده طرح که با سرمایه‌ی ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند اشتغالزایی برای ۲۷۰ نفر می‌باشد.
داریوش دیودیده مجتمع بزرگ تولید نان صنعتی جنوب کشور را یکی از طرح‌های خوب صنعتی استان و یکی از ۱۲ طرح یاد شده عنوان کرد.
معاون رئیس جمهور آخرین سخنران مراسم افتتاحیه بود که وی هم این اقدام بزرگ خانواده‌ی باقری را شایسته‌ی تقدیر دانست و گفت: خدمتی بالاتر از این نیست که     شهین دخت ملاوردیبرای توسعه‌ی استان و اشتغال جوانان قدمی برداشته‌شود.
ملاوردی که خود معاونت رئیس جمهور در امور بانوان است اشتغال بانوان در این مجتمع برایش جذاب‌تر به نظر رسید و افزود: من اکنون خوشحالی‌ام مضاعف شد وقتی که شنیدم بیشتر شاغلین در این مجتمع صنعتی بانوان هستند و به همین منظور قدردانی مضاعفی هم از بانیان این اقدام خداپسندانه دارم.
 
DSC_0002 DSC_0006 DSC_0007 DSC_0008 DSC_0011 DSC_0014 DSC_0016 DSC_0021 DSC_0026   DSC_0036 DSC_0037 DSC_0039 DSC_0043 DSC_0048 DSC_0051 DSC_0053 DSC_0067 DSC_0070 DSC_0073 DSC_0074 DSC_0075 DSC_0080 DSC_0089 DSC_0091 DSC_0098 DSC_0101 DSC_0107 DSC_0108 DSC_0111 DSC_0112 DSC_0115 download-(1) download-(2) download-(5) download-(8) download-(9) download-(10) download-(11) download-(12) download-(13)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج باقری و حاج زارعی نماینده مردم
Iran, Islamic Republic of
زنده بادباقری...
mis
Iran, Islamic Republic of
دردوبلاس بخوره تو سر بعضی ها
ب
Iran, Islamic Republic of
صد برابر از اینها مهمتر در شهرهای دیگه افتتاح میشه
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان گچساران مجتمع نان محمدپور به صورت شبانه روز ۵ سال است که بدون هیچ گونه تعطیلی با ۴۰ گارگر در دو شیفت خدمت رسانی می کند که با پخت ۱۰ نمونه نان به تعداد ۷۰ کیسه آرد نان تولید می کند که در سال جدید با زمینی به متراژ دو هزار متر قرار است این مجتمع را گسترش دهد ما مردم گچساران ساعت ۱ بامداد هم به این مجتمع مراجعه کنیم نان در خدمتمانه.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
کسانی به جای اینکه شکر خدا کنن صد تا جوان بره سر کار مثل طرح دیگه باقری که ورزشی تو دهه فجر افتتاح میشه اینها همه اشتغال زا هستند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باقری ۲۰میلیارد تسهیلات گرفته ۲میلیارد اونو خرج کرده تا این مجتمع نان رو تجهیز کرده حالا داره با این جلسات و افتتاحیه ها مانور میده مردم ما هم که متأسفانه ....
ياسوجى
Iran, Islamic Republic of
آقاى . افتخار دولت آقاى روحانى افتتاح این کارخانه بود هم شما هم .. که دفتر ثبت اسنا د دارند از..
Iran, Islamic Republic of
بقیه مردم دنبال دو میلیون تومن وام باید بدوند. عدالت ...
شیراز
Iran, Islamic Republic of
این دولت فقط مجتمع نان افتتاح میکندخبرازفقرندارندکه بعضی ها نان شب ندارند
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
به گروه انتخاب(چهارشهرستان)واستان بپیوندیدوبرای کاندیدموردنظرخودتبلیغ نمایید.https://telegram.me/joinchat/CIL6wj0cscfXbz4VBvU_UA
حق
Iran, Islamic Republic of
هر کار کنی مدیر کل جوان حذف شدنی نیست اقای کمایی تو بخوایی خدا نمیخواد
مهر
Iran, Islamic Republic of
پرسیدند وفا را از که آموختی؟ گفتم خسرو باقری...به داشتن چنین فردی درطایفه ام به خود می بالم..درود برتو....درود بر برادرت غلامحمد زارعی
Iran, Islamic Republic of
کاش به منم وام میدادن. منم آدمم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یاسوج چند تا مثل حاج خسرو باقری داشت که باعث اشتغالزایی می شد
Iran, Islamic Republic of
واقعا براتون متاسفم خودتون .میزنیت
Iran, Islamic Republic of
این مجتمع نیرو استخدام نمی. کنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1