تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۵۵۶۳۶

رئیس هیئت ورزش پهلوانی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

۰
کبنا ؛مجمع انتخاباتی هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار و رئیس این هیئت انتخاب شد.
پیش از ظهر امروز سی‌و‌هشتمین مجمع انتخاباتی هیئت‌‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
این مجمع انتخاباتی با حضور عباس قنبری نایب رئیس ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، مدیرکل، نمایندگان ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان در اداره‌کل ورزش استان برگزار شد.
مجمع انتخاباتی متشکل از ۱۹ عضو است که در این انتخابات نایب رئیس فدراسیون و سرپرست ورزش پهلوانی استان از رأی دادن ممنوع و سه نفر از اعضا نیز غایب بودند.
پس از رای‌گیری و جمع‌آوری آرا، هر ۱۴ نفر باقی‌مانده به علی کرمی، کاندیدای ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان رای داده و وی را به عنوان رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان انتخاب کردند.
ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بیش از ۱۰ سال است در استان راه‌اندازی شده ولی رئیس هیئت نداشته و توسط سرپرست اداره می‌شد.
سرپرست ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد پیش از این ابراهیم شاه‌قطبی از ورزشکاران این ورزش بود.

کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی که هیچ سرپرست غیرقانونی در هیئت‌های ورزشی ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تاکنون ۳۸ مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی برگزار شده است، گفت: ما تنها استانی هستیم که حتی یک سرپرست غیرقانونی رشته‌های ورزشی ندارد.

جهانبخش ایزدپور در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور و اعضای شرکت کننده اظهار کرد: این مجمع سی و هشتمین مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی اداره ورزش است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این تعداد مجمع انتخاباتی را برندی مطلوب برای جامعه ورزش استان دانست و یادآور شد: این امر نشانگر رشد و توسعه ورزش استان ماست.
وی کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های پیشرو در برگزاری مجامع انتخابی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد مجامع انتخاباتی برگزار شده خوشبختانه مسئولیت بیشتر هیئت‌های ورزشی از سرپرستی به ریاست داده شده است.
این مسئول با اشاره به این که ۴۶ هیئت ورزشی در استان وجود دارد، تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت‌های باقی مانده تا سال ۹۵ برگزار و رئیس هیئت‌ها مشخص خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به علی کرمی، رئیس جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان، ضمن تاکید بر ایجاد ارتباطات متناسب با تکنولوژی روز دنیا گفت: ارتباط مطلوب رئیس هیئت با مسئولین، خیرین و افراد صاحب نفوذ می‌تواند در توسعه و ترقی این ورزش موثر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مدت ریاست رئیس هیئت‌ها را چهار ساله عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم این ورزش با مدیریت خوب و صحیح، تجهیز زورخانه‌های استان، توجه و برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب مانند دیگر رشته‌های ورزشی استان قهرمانان ملی و بین‌المللی تربیت و به جامعه ورزشی معرفی کند.
ایزدپور بر فرهنگ سازی و توسعه ورزش سنتی پهلوانی و زورخانه‌ای توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: با توجه به این که ورزش پهلوانی از ورزش‌های اصیل ایرانی بوده که متاسفانه میان ورزش‌ها ناشناخته مانده است، رسانه‌ها می‌توانند در فرهنگ‌سازی جهت معرفی این ورزش به مردم و خانواده‌ها نقش موثر داشته و به پیشرفت آن کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1