تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۱۵۵۳۴۱

مگر می‌شود بار شکست شخصیت انسان‌ها رو به قیامت برد؟

۱۴
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به رد صلاحیت کاندیدا‌ها، ازآنان خواست در مسیر قانونی اعتراضات خود را مطرح کنند.
پس از گذشت ۱۰ سال از اتفاق ناگوار قتل در یکی از طایفه‌های بزرگ بویراحمد خانواده مقتول با وساطت ریش سفیدان، روحانیون، علما، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران گذشته و فعلی بویراحمد، مسئولان و مدیران کل از حق قانونی خود گذشت کردند و به عفو که در قرآن کریم نیز به آن سفارش شده است، عمل کردند.
آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: این کار چیزی جز کرامت، ارتقای شخصیت انسان و جلوه خدایی و الهی پیدا کردن انسان نیست و آفرین بر خانه و خانواده‌ای که گذشت کردند.
آیت الله ملک حسینی در ادامه گریزی به بحث تایید و رد صلاحیت‌ها زد و افزود: همه چیز باید بر مدار قانون باشد و بدون شک هیئت اجرائی و هیئت نظارت و سپس هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان مسیر قانونی برای مدیریت انتخابات هستند و بی‌شک مسیری برای مدیریت نتیجه نیستند و وای به روزی که مسیر قانونی مدیریت انتخابات به مدیریت نتیجه منتهی شود.
وی اظهار داشت: کرامت انسانی ایجاب می‌کند که فضیلت‌های انسانی در زیر و ذیل آن ایجاد شود؛ خدای ناکرده اگر تا به حال علیه کسی دروغی گفتیم علیه کسی تهمتی زدیم و زمینه را برای آبرو ریزی کسی فراهم آوردیم از خدای بزرگ و از او عذر بخواهیم همانند گناهان غیر قابل بخشش؛ زیرا بعضی مواقع فرصت عذرخواهی از کسی که حق او را ضایع کرده‌ایم به وجود نمی‌آید.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر خدای ناکرده تهمتمان، دروغمان یا راست بد‌تر از دروغمان یعنی راست‌های نصفه و نیمه که لا اله الا الله از راست‌های نصفه و نیمه بد‌تر از دروغ که اگر چنین کردیم از خدای خود عذر بخواهیم.
وی یادآور شد: هیئت اجرائی و هیئت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بچه‌های استان هستند، نه حق الهی داشتند و نه حق انسانی داشتند که بخواهند حق کسی را ضایع کنند و انشالله چنین نکردند.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: اما بعضی از کسانی که شما می‌شناسید و بنده هم می‌شناسم، به عنوان انسان‌های پاک و سالم در عین حالی که حمایت انتخاباتی از کسی ندارم و شما هم توقع ندارید داشته باشم؛ هر وسیله‌ای که بر عهده‌ام باشد و هر تلاشی باشد برای اعاده حیثیت آن‌ها خواهم کرد که حق ضایع شده این‌ها بازستانده شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر خدا کمکم کرد خدا را سپاس می‌گویم و اگر خدا نخواست، لایق این نبودم که اثر کند؛ تلاشم و باز خدا را سپاس می‌گویم که توفیقم داد تا غیرتی بکشم و دفاع کنم از کسی که احساس می‌کنم حق او ضایع شده است.
وی اذعان کرد: اما هرگز کسی را متهم نمی‌کنم، دینی که از شورای نگهبان سراغ داریم ایجاب می‌کند هرگز به فکر سر و صدا، برهم زدن آرامش، به فکر چیزی نباشم و نباشیم.
آیت الله ملک حسینی یادآور شد: شما هم این فکر را داشته باشید دین شورای نگهبان و انشالله هیئت نظارت مرکزی ایجاب می‌کند که رصد کنند و به شکایت این‌ها رسیدگی کنند و انشالله از این به بعد اگر گزارش درستی داریم منتقل می‌کنیم و خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: روحانیت و سرداران معظم، ریش سفیدان دفاع از حقوق انسان‌ها وظیفه یک نفر نیست وظیفه انسان است هرکس توانست باید تلاش کند حق کسی ضایع نشود؛ اما شاخص‌هایی که شورای نگهبان تفسیر می‌کند شاخص منفی فتنه، شاخص منفی نفوذ، شاخص منفی بی‌التزامی به دین، بی‌التزامی به نظام جمهوری اسلامی، بی‌التزامی به ولایت، این‌ها شاخص هاست که هرکس نداشته باشد، بی‌شک نمی‌تواند وارد مجلش شود.
وی عنوان کرد: روشن است مجلس، مجلس جمهوری اسلامی است اگر کسی به جمهوریت نظام یا به اسلامیت نظام با تمام فاکتورهای مثبت آن اعتقاد نداشته باشد برای چه به مجلس برود؟.
آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: او اعتقاد به این عنوان‌ها ندارد اما نعوذ بالله خدایا تو من را ببخش اگر روزی سخنی گفتم و حرفی زدم امروز در برابر شما عذرخواهی می‌کنم از خدایم و از شما و سخنی گفتم که ناگهان اهل فتنه نیست، فتنه گر قلمداد شود اهل فساد نبوده، فاسد قلمداد شود، اهل بی‌التزامی به دین نبود، بی‌التزام به دین قلمداد شود، بی‌التزام به ولایت نبود بی‌التزام به ولایت قلمداد شود، از خدا عذر می‌خواهم و از هر کسی که زمانی گفته باشم عذر می‌خواهم، خواهیم مرد مگر می‌شود بار شکست شخصیت انسان‌ها رو به قیامت برد؟
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روایت است اگر انسان به کسی تهمتی بزند بد‌تر از لیاقتش او را در محشر وارد می‌کنند و بر تلی از آتش لحظه به لحظه می‌سوزد و این پوست عوض می‌شود و می‌سوزد تا از این مظلمه خارج شود.
وی تصریح کرد: پس به کاندیداهای محترم و عزیزانی که طرفدار این کاندید‌ها هستند خواهش و توصیه می‌کنم در رعایت سلم و در مسیر قانونی اعتراضات خود را مطرح کنند و هرکس غیرتی دارد فرقی نمی‌کند امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از حقوق انسان‌ها بر همه واجب است نه بر نماینده ولی فقیه یا بر فرمانده سپاه یا بر استاندار یا بر فرماندار؛ هرکس شرف دارد غیرت دارد دین دارد، وظیفه دارد که چنانچه حق کسی در حال ضایع شدن است، تلاش کند.
آیت الله ملک حسینی یادآور شد: اما تلاش به معنای بی‌ادبی، جسارت، حمله، سر و صدا و برهم زدن نظم اجتماعی نیست؛ به هیچ کس اجازه داده نخواهد شد که نظم اجتماعی را برهم بزند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: با حفظ نظم اجتماعی باید حقوق عزیزانی را که خدای ناکرده حقوقشان ضایع شده، همه نه بعضی، به اسم شخصی و فردی کاری ندارم باید ادا شود.
شایان ذکر است، خانواده الوند نسب با جایگزین کردن عفو بخشش به جای انتقام، دو طایفه را در روستای قاسم آباد جلیل به هم پیوند دادند و الفت و مهربانی در قلب‌های آنان جاری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهکیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
////
ایلیاتی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده حضرت ایت الله ملک حسینی فقط سید باقر یا دکتر نیکبخت یکیشو برگردون به میدون زود زود -بخدا قسم بدون یکی ازین دو انتخابات هیچ مفهومی ندارد دوتا انسان شجاع توانمند عملگرا -درود وصددرود بر سیدباقر ودکتر نیکبخت دوشیر مرد- مامنتظریم یا الله
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایا این نماینده شابسته و وارسته را در پناه خود حفظ کن....
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر جناب ملک حسینی
با توجه به نشست هایی که پای صحبت های ایشان بوده ام و شناختی که از ایشان به دست اورده م مردی آزاداندیش و غیرتمندند و به روز هستند همچون پدر بزرگوارشون
اطمینان دارم که برای اعاده حیثیت حیثیت از دست دادگان تلاش خواهند کرد. خدمت ایشان عرض می کنم که جناب ملک حسینی شما و رفتار و تفکراتتون برای همه ما قابل احترام و مایه دلگرمی خواهد بود. امید داریم که حتما در راستای عمل به سخنانی که گفته اید تمام سعیتان را خواهید کرد.
با ارزوی سلامتی برای شما و همه دوست داران واقعی ایران سربلند و امیدواری به نجات دربندان بی گناه
توکلی
Iran, Islamic Republic of
/// چرا باید اقای رجایی به بهانه عدم التزام به اسلام رد شوند واقعا خنده داره
مرادی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم منظورشون رجایی ///
ایشان روحانی هستند و عدم التزام به اسلام برایشان زدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حرمت کیش
Iran, Islamic Republic of
خداوند این مرد الهی از سلاله پاک زهرا سلام الله علیها را ازما نگیرد وهرلحظه بر توفیقاتش بیفزاید قطعا فرمایشات ایشان ازسر دلسوزی وخیرخواهی است وجای تامل دارد
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بزرگ مرد با بصیرت،دعای ما بدرقه ی راهتان.از حقوق مردم سخن می گویید.و وظیفه ی هر کس را قانونی بیان می کنید نه سلیقه ای.
دانا
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیکی خیلی مردی حاج اغا دکتر نیکبخت را تاییدیه اش را گرفتی جان خودتت درمورد سید اصلاحات هم کوتاهی نکن تایید یه اش را بگیر هردو مردان شجاع وتوانمندی هستند
حقیقت تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جبهه پایداری ها عامل رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلبان در استان شده اند .
امیدوارم مردم مشت محکمی به دهان تندروها بزنند .
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بیامرزد.راهی که میروی همان راه پدر محبوب ودویت داشتنی ات است ایشان هم همیشه با دیدی باز به مسایل مینگریست ای کاش همه مثل شمابودند
Iran, Islamic Republic of
چرا مردمو شیر میکنید اعتراض کنند؟ یعنی شما از شورای نگهبان بهتر میدونید؟
جانباز
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم:درود خدا بر ایت الله فقید سید کرامت الله ملک حسینی وبیت مکرمش‌.خصوصا فرزند خلفش ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی.رهنمود های جنابعالی همواره کار گشای مشکلات استان بوده و هست.خداوند بیش از پیش توفیقتان دهد.یا علی
dad
Iran, Islamic Republic of
درود بر رجایی نسب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1