تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۵۳۶۱۱

۵ زمین جدید چمن مصنوعی گچساران /کاندیداها دروغ نگویند / پرداخت وام با بهره پایین به روستائیان

۳
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد/
۵ زمین چمن مصنوعی جدید در گچساران آماده بهره‌برداری است
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال در خصوص توسعه مکان‌های ورزشی در گچساران اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: ۵ زمین چمن مصنوعی جدید در گچساران آماده بهره‌برداری است.
جهانبخش ایزدپور با بیان اینکه امسال در خصوص توسعه مکان‌های ورزشی در گچساران اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: در خصوص احداث زمین‌های چمن مصنوعی ۲۹ زمین چمن در گچساران و باشت، اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد هزینه شده است.
وی افزود: به صورت میانگین احداث هر زمین مصنوعی افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته که گامی مهم در راستای توسعه ورزش بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر ۵ زمین چمن مصنوعی در گچساران آماده بهره‌برداری است که به زودی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.
ایزدپور تصریح کرد: زمین‌های چمن مصنوعی شهید بشارت، خیرآباد، پارک بانوان، منصورآباد و حاج قلندر ۵ زمین آماده بهره‌برداری در گچساران است.

نامزدهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد از دروغ پرهیز کنند
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تملق و دروغ پرهیز کنند.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر مطالبی را فرمودند که باید به این موارد عمل شود و نه اینکه تنها بیانات معظم له تکرار شود.
وی با اشاره به اینکه مسئله مهمی را که مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه بیان کردند مسئله حق الناس بودن انتخابات است، عنوان کرد: انتظار می‌رود هئیت اجرایی انتخابات این حق الناس را رعایت کنند و نباید هئیت اجرایی آخرت خود را فدای دیگران نکنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از تملق و دروغ توسط کاندیداها و هئیت اجرایی انتخابات باید پرهیز شود، افزود: نباید به هم دروغ و تهمت بزنیم و غیر فتنه‌گر را فتنه گر بخوانیم.
ملک‌حسینی تصریح کرد: نباید حق کسی تضییع شود و البته فتنه‌گران و آنانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند نباید تایید صلاحیت شوند.


همایش‌ هیئت‌های اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روز برگزاری انتخابات نزدیک به ۲۰ هزار نفر با ما همکاری می‌کنند، گفت: همایش‌ هیئت‌های اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار داشت: ما در اجرای انتخابات با مجموعه وسیعی از همکاران در هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی روبرو هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد افراد هیئت‌های مختلف انتخابات نزدیک به ۳۰۰ نفر است، تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات این تعداد افزایش که اوج آن در روز انتخابات است.
خادمی با بیان اینکه در روز برگزاری انتخابات نزدیک به ۲۰ هزار نفر با ما همکاری می‌کنند، افزود: به همین جهت لازم است که این مجموعه عظیم با هم هماهنگ شوند و در عین حال اطلاعات آنها به هم نزدیک باشد.
وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف برای هیئت‌های اجرایی انتخابات، خاطرنشان کرد: همسان سازی اطلاعات و هماهنگی در رفتار هدف اصلی برگزاری این جلسات است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این جلسات شورای نگهبان، هیئت بازرسی و هیئت اجرایی از حوزه‌های مختلف شرکت می‌کنند، تصریح کرد:  در این همایش‌ها اشکلات اجرایی انتخابات بررسی و راه حل‌های پیشنهادی ارائه می‌شود.
خادمی با اشاره به ضروت همفکری، همسان سازی اطلاعات و هماهنگی در اجرا برای همه کسانی که به نوعی درگیر امر انتخابات هستند، گفت: این جلسات در شهرستان های گچساران و کهگیلویه برگزار شده و در حوزه بویراحمد نیز به زودی برگزار می‌شود.


جذب ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات پروژه‌های گازی کهگیلویه و بویراحمد
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میان ۲۰۰ میلیارد ریال تاکنون جذب شده است.

هوشنگ صیدالی  اظهار داشت: ۴۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گازرسانی به ۸۵ روستای این استان در دستور کار قرار دارد افزود: تا پایان سال ۹۵ تعداد روستاهای گازدار به ۷۰۰ روستا افزایش می‌یابد.
صیدالی تصریح کرد: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در راستای برخوردار شدن روستاهای فاقد گاز اقدامات خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا، از آغاز عملیات فاز نخست این پروژه خبر داد و گفت: تلاش مسئولان استانی و شهرستانی در جایگزینی روش خط لوله به جای سی‌ان‌جی به نتیجه رسید و این پروژه با حضور مسئولان در مهرماه کلنگ‌زنی شد.
وی تعداد مشترکان گاز طبیعی در این استان را ۱۵۰ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: ۳۲ درصد مشترکان گاز طبیعی در سطح روستاها هستند.
صیدالی با اشاره به روستاهای فاقد شرایط گازرسانی از طریق لوله‌کشی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهایی که دارای مشکل هستند با سی‌ان‌جی و یا ال‌‌ان‌جی انجام خواهد شد.
این مسئول گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میان ۲۰۰ میلیارد ریال تاکنون جذب شده است.
بیش از ۹۰ درصد کانون های شهرستان بهمئی فعال هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کانون های این شهرستان فعال هستند، افزود: متاسفانه برخی از مساجد این شهرستان دارای مشکلات بسیاری هستند.
امین درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ۵۰ کانون فرهنگی هنری در این شهرستان وجود دارد که در زمینه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی فعالیت هستند.

وی، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد این کانون ها فعال هستند، افزود: متاسفانه برخی از مساجد این شهرستان دارای مشکلات بسیاری هستند.

درخشان، عمده مشکلات این مساجد را از هیئت امنا دانست و اظهار داشت: با رایزنی با اداره اوقاف شهرستان در تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

این مسئول فرهنگی هنری شهرستان بهمئی، خواستار پیگیری این مشکل از طرف مسئولان استانی و از طریق اداره کل اوقاف و امور خیره استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی، سیاست ارشاد اسلامی در شهرستان بهمئی را عرضه تولیدات فرهنگی دانست و یادآور شد:  هر چند دبیر خانه تلاش بسیاری در راستای حمایت از کانون های فرهنگی شهرستان دارد، ولی مدیران و اعضای کانون ها نیز انتظاراتی از ما دارند.

درخشان، ادامه داد: امسال طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی به شکل گسترده و در سطح مطلوبی برگزار شد.

رئیس اراره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی، با بیان اینکه امسال نظارت خوبی بر فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان صورت گرفت، عنوان کرد: تشکیل کار گروه نظارتی  یکی از بهترین سیاست هایی است که در حوزه فعالیت کانون های فرهنگی مساجد شکل گرفت.

وی، شناخت پتانسیل و ظرفیت های فکری و فرهنگی کانون ها و اعضای آنها را یکی از مهم ترین ویژگی های طرح نظارتی دانست و گفت: این اداره در حد وسع و توان حمایت های لازم را از کانون های فرهنگی وهنری شهرستان خواهد داشت.

پرداخت وام با بهره پایین به روستائیان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وام با بهره پایین به روستائیان عضو تعاونی ها پرداخت می شود.

پژمان نیک اقبالی،در نشست کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان افزود: این تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال، جلوگیری از مهاجرت و رونق تولید به روستائیان پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: تعاونی های دارای ۲۵ خانوار عضو و بالاتر می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
نیک اقبال بیان کرد: این تسهیلات با بهره چهاردرصد و با شرایط ضمانت آسان به روستائیان دارای تعاونی پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: این وام یک دوره تنفس یک ساله دارد که کارآفرینان و تعاونی داران روستایی می توانند از آن بهره مند شوند.
در این نشت سند توسعه روستایی با مشارکت کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی بررسی شد.
اجرای ۱۰۰ طرح اشتغالزایی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای ۱۰۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در دهه فجر آغاز می‌شود.

سید غلامرضا متقی از اجرای پروژه‌های ویژه مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ طرح اشتغالزایی مددجویان در این دهه با حضور مسئولان اجرا می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۰۰ فقره جهیزیه و ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی این نهاد حمایتی در دهه فجر است.
متقی با اعلام این‌که ۲۷ واحد مسکن به مددجویان تحویل داده می‌شود افزود: خدمات‌رسانی به مددجویان بر اساس سیاست‌های کمیته امداد به خوبی در این استان پیش می‌رود.
وی، از جمع‌آوری ۲۱ میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در راستای جمع‌آوری زکات با همکاری مردم نیکوکار این استان موفقیت‌های چشمگیری داشتیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مؤثر بتوانیم در اجرای این سنت حسنه را بهتر از گذشته اجرا کنیم.
این مسئول تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمع‌آوری ۲۱ میلیارد ریال زکات در سال جاری رتبه ۷ کشور را در این زمینه کسب کرده است.
متقی با اشاره به موارد مصرف زکات گفت: زکات در اولویت نخست به مساکین و فقرا می‌رسد و ساخت مساجد و حسینیه‌ها در اولویت‌های بعدی هستند.
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال از محل پرداخت زکات ۱۸ مورد  پروژه‌های عمرانی از جمله احداث مسجد و حسینیه و ۱۰۶ مورد مرمت و بازسازی این اماکن را در سطح استان انجام دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آخه چمن مصنوعی برا مردم نون میشه خداوکیلی.مردم شمارو به امام حسین واقع بین باشید...
خامی
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید چه نان میشه
دولت
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی شعار میدادند برای جوانان سر گرمی نیست . حالا میگن سرگرمی چیه . ۸ سال پیش با آقای تاجگردون جهت تبلیغات انتخاباتی به کنبل و ب بی جان آباد و آبشرین رفتیم جوانان آنجاها گفتند فقط این زمینی که داریم برای ما صاف شود و یک مانعی که با هر شوتی توپ نره تو دره . حالا برادران و جوانان آبشرین به همت تاجگردون چمن مصنوعی برای شما زده شد مبارکتون باشه بزار دیگران هر چه میخوان بگن شما حالش رو ببرین
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1