تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۱۵۳۱۴۸

چمن: مرکز درمان شبانه‌روزی حق دیشموک است / بزرگواری: تخریب دیگران نمک‌نشناسی است / ۴۹۵ هزار نفر رأی دهنده در استان

۲
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مهم‌ترین عامل توسعه تجارت در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مهم‌ترین عامل توسعه تجارت و گشایش در امر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد است.
جبار کیانی بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت طبیعت زنده یاسوج اظهار کرد: برای اینکه شرکت‌های تولیدی بتوانند در زمینه جلب اعتماد مردم و توفیق در بازار فروش موفق عمل کنند، نیاز به برندسازی محصولات دارند.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: برندسازی حلقه مفقوده در تجارت داخلی و خارجی کشور است که باید چنین اقدامی را با شتاب در کشور و استان برای توسعه تجارت و گشایش در امر اقتصاد انجام دهیم.
وی حضور در عرصه‌های بین‌المللی و معرفی و فروش محصولات را تنها با برندسازی ممکن دانست و گفت: بیشتر بنگاه‌های اقتصادی دنیا با برندسازی کسب محبوبیت و شهرت کرده‌اند.
این مسئول، حمایت دولت و ایجاد مشوق‌ها برای سرمایه‌گذاران را اصلی مهم و اساسی دانست و گفت: بدون حمایت دولت از بنگاه‌های اقتصادی امکان موفقیت برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد.
کیانی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را وظیفه دولت دانست و گفت: یکی از واحدهای تولیدی که اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال و تولید و صادرات موفق بوده، واحد تولیدی سینره است که باید چنین واحدهایی بیشتر حمایت شوند.

کهگیلویه و بویراحمد از میانگین اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور پایین‌تر است
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متوسط اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور ۴۴ درصد است، گفت: این استان از میانگین اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور پایین‌تر است.
سید علی لدنی‌نژاد عصر امروز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج اظهار کرد: در استان طی دو سال گذشته کارهای خوبی برای اجرای عملیات فاضلاب و تصفیه‌خانه آن‌ها انجام شده است.
وی گفت: هم‌اکنون تعداد ۲۶ هزار مشترک فاضلاب در سطح استان داریم که باید برای بیشتر کردن تعداد این مشترکان طرح‌های فاضلاب را در استان به سرانجام برسانیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان گفت: بر این اساس اقدامات خوبی انجام شده و اکنون علاوه بر اینکه بخشی از این فاضلاب‌ها عملیات اجرایی آن‌ها به اتمام رسیده در برخی شهرها مطالعات برای اجرای طرح‌های فاضلاب در دست اجراست.
این مسئول گفت: در دهه فجر امسال فاز اول فاضلاب دوگنبدان را از تابستان امسال در دستور کار قرار داده‌ایم که ۲۸ میلیارد تومان هزینه آن شده است.
لدنی‌نژاد افزود: در دهه فجر امسال با حضور یکی از مقامات ملی و کشوری این طرح افتتاح خواهد شد.
وی به کارهایی که طی ۱۱ ماه گذشته در این پروژه انجام شد اشاره کرد و گفت: در طول ۸ سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این تصفیه‌خانه داشتیم که در طول ۱۱ ماه اخیر ۷۰ درصد دیگر از عملیات آن اجرا و اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.
این مسئول گفت: طرح فاضلاب شهرهای چرام و لنده و باشت را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

مرکز بهداشت درمانی شبانه‌روزی حق دیشموک است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهر دیشموک با جمعیت و شرایط فعلی خود باید صاحب مرکز بهداشت درمان شبانه‌روزی باشد.
رضا چمن عصر امروز در افتتاحیه ساختمان زایشگاه دیشموک اظهار کرد: در سال‌های اخیر با وجود کمبود اعتبارات در حوزه سلامت، تلاش کردیم از فرصتی که در اختیار داشتیم، بهترین استفاده را ببریم.
وی در ادامه گفت: هدف ما با توجه به برنامه‌ریز‌ی صورت گرفته در دولت این است که در موضوع سلامت به توسعه بهداشت و درمان استان توجه ویژه و به مناطق محروم نگاه خاص داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چه در بخش تخصص، هم در بحث مراکز بهداشت و درمان و تامین پزشک کمبودهایی داریم، تصریح کرد: کمبود پزشک، معدود بودن امکانات پزشکی در خانه‌های بهداشت، کمبود تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و کمبود نیرو از دردهای همیشگی کهگیلویه بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه تا حدودی مشکلات بهداشت درمان استان رفع شد، گفت: قاعده نظام سلامت این است که خدمات پزشکی در یک‌جا متمرکز شود و مردم را باید به مراکز بیمارستانی مجهز ارجاع داد.
وی با بیان اینکه تا به حال بیش از ۵۰ پزشک متخصص به کهگیلویه بزرگ تحویل داده و در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بیمارستان دهدشت سابقه ۵۰ ساله دارد ولی امسال برای اولین بار به برخی از ملزومات از جمله جراح متخصص مغز و اعصاب و ICU ویژه نوزادان مجهز شد.
چمن خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۸۰ درصد تجهیز، بازسازی و نوسازی و برخی از مصوبات برای توسعه زایشگاه، اورژانس در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه در این دولت اولویت با پروژه‌های در دست اجرا است، گفت: در حوزه درمان بیش از ۴۲ هزار تخت بیمارستانی در حال اجرا در کشور مصوب شد ولی دولت فقط سالی دو هزار تخت را اجرا می‌کند که با این وجود بیش از ۲۱ سال طول می‌کشد تا چهل و دو هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری برسند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: سال‌جاری بدترین زمان از لحاظ بودجه و تخصیص اعتبارات بود و حتی بخش هدف‌مندی حوزه سلامت هم محقق نشد و سازمان‌های بیمه هم با مشکلات جدی روبرو هستند.
این مسئول گفت در حوزه بهداشت و درمان در گذشته، مردم کهگیلویه بیش از ۴۰ درصد از هزینه‌های بستری در بیمارستان را پرداخت می‌کردند ولی هم‌اکنون فقط ۵ درصد این هزینه از طرف مردم پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به جذب ۱۱۶ بهورز برای خانه بهداشت‌های استان در سال‌جاری، گفت: در سفر وزیر بهداشت و نورآوران سلامت که بیش از ۵ میلیارد تومان خدمات‌رسانی به مردم محرم این منطقه داشتند، دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف کرد.
چمن با بیان اینکه دیشموک در بحث بهداشت و درمان نیاز ضروری دارد، گفت: شهر دیشموک با جمعیت و شرایط فعلی خود باید صاحب مرکز بهداشت درمان شبانه‌روزی باشد که از این لحاظ باید توجه خاص به این منطقه شود.
وی با اشاره به اینکه، فرسوده‌ترین و کهنه‌ترین مرکز بهداشت و درمان استان ما در سرفاریاب واقع است، خاطرنشان کرد:  در بحث مراقبت‌های سلامت، دیشموک از دهدشت و یاسوج وضعیت بهتری را دارد.
این مسئول از مردم خواست تا با رعایت نظام مراقبت چه در بحث اصلاح سبک زندگی و بلکه در رعایت آداب درست غذایی و ترک استعمال دخانیات باعث کاهش مرگ‌ و میر در جامعه شوند.


لزوم راه‌اندازی شعبه بانک ملی در قلعه‌رئیسی
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی گفت: نبود بانک ملی در قلعه‌رئیسی مهمترین مشکل خدماتی مردم و فرهنگیان چاروسا است.
شیروان کریمی امروز در نشست شورای اداری چاروسا که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با تسلیت شهادت آیت‌الله النمر اظهار داشت: شهادت آیت‌الله النمر باعث ویرانی و از هم پاشیدن بنیان‌های حکومت آل‌سعود خواهد شد.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی تصریح کرد: شهادت این روحانی مبارز به عاملی برای انسجام و وحدت مسلمانان علیه استکبار جهانی تبدیل می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه شورا، وحدت و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای است، افزود: از مهم‏‌ترین وظایف شورای شهر حفظ شأنیت این نهاد، برآورده کردن نیازها و در تعامل با مردم بودن است.
کریمی به مشکلات قلعه‌رئیسی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از عمده مشکلات شهرداری نبود اعتبار فرهنگی و عمرانی است که باعث شد تا در روند کارهای عمرانی دچار کم‌کاری شویم.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی به نبود بانک ملی در قلعه‌رئیسی اشاره و تأکید کرد: منطقه چاروسا با وجود ۲۵ هزار نفر، دارای ۷۰۰ فرهنگی معلم آموزش و پرورش که دارای حساب بانک ملی هستند ولی متأسفانه برای استفاده از خدمات این بانک باید به شهر دهدشت ۷۰ کیلومتر و شهر دیشموک ۳۵ کیلومتر را طی کنند.
وی اذعان داشت: باید برای دریافت سفته بانکی و یک کارت عابر بانک ملی کلی مسیر را طی کرد تا مشکلات خدماتی این بانک برطرف شود.
کریمی در پایان خواستار راه‌اندازی شعبه بانک ملی در این شهر شد و از مسئولین خواست تا با توجه به وعده‌های گذشته این مشکل را برطرف کنند.

۲۸۹ شعبه اخذ رای در بویراحمد و دنا آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند
فرماندار بویراحمد گفت: سرجمع شعب اخذ رای در دو شهرستان بویراحمد و دنا را ۲۸۹ شعب عنوان کرد.

محمد کاظم نظری با اشاره به حساسیت بسیار بالای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور اتخاذ شده است.
فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه هدف ستاد انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخابات سالم است، گفت: امیدواریم در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
نظری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلفی با حضور خود زبانزد خاص و عام هستند، گفت: بدون شک در انتخابات اسفندماه با توجه به تعدد کاندیداها از گرایش‌های مختلف سیاسی شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.
فرماندار بویراحمد با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور اذعان کرد: با توجه به حساسیت بالا هیئت‌های اجرایی مجددا شعب اخذ رای در شهرستان را بررسی کردند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد به تعداد شعب اخذ رای به تفکیک بخش‌های بویراحمد اشاره کرد و گفت: بخش مرکزی با ۱۵۷ شعبه، بخش مارگون با ۳۱ شعبه، لوداب با ۲۱ شعبه و کبگیان با ۱۹ شعبه اخذ رای آماده جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.
وی در ادامه با بیان اینکه دو شهرستان بویراحمد و دنا یک نماینده در مجلس دارند، گفت: در بخش مرکزی شهرستان دنا ۲۲ شعبه و بخش پاتاوه این شهرستان ۳۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
این مسئول سرجمع شعب اخذ رای در دو شهرستان بویراحمد و دنا را ۲۸۹ شعب عنوان کرد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به تایید صلاحیت‌ کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: هیئت اجرایی تاکنون پنج جلسه برگزار کرده و در تایید صلاحیت‌ها با جدیت تمام برخورد کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: هیئت‎های اجرایی بخش‌ها و فرعی افراد متدین و دیندار هستند که هر کدام سابقه برگزاری چندین انتخابات را دارند.

دیشموک تنها منطقه محروم از بستر درمانی
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: دیشموک تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد دارد و این شهر تنها منطقه‌ای است در کهگیلویه بویراحمد که از نعمت بستردرمانی محروم است.
حسن امیریان عصر امروز در افتتاح ساختمان زایشگاه دیشموک اظهار کرد: مسئولان باید در راستای برطرف شدن مشکلات مردم قدم بیشتری در دیشموک بردارند.
وی در ادامه گفت: در زمان دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات زیادی به دیشموک ارائه شد.
وی افزود: حضور خیران نورآوران سلامت در این مدت از جمله خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با پیگیری‌های رئیس علوم پزشکی استان صورت گرفت.
رئیس شورای اداری دیشموک بیان کرد: امروز افتتاح ساختمان تسهیلات زایشگاه در دیشموک نشانه رشد، توسعه و توجه به این منطقه است.
این مسئول اضافه کرد: با این وجود دیشموک تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد دارد و این شهر تنها منطقه‌ای است در کهگیلویه بویراحمد که از نعمت بستردرمانی محروم است.
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: دیشموک در حوزه‌های مختلف تخصص از جمله دندان‌پزشکی، متخصص نوزادان و کودکان، تجهیزات پزشکی و آمبولانس نیاز مبرم دارد که باید مسئولان محترم به این خواسته‌های به‌حق مردم توجه ویژه داشته باشند.

اشتغال‌زایی جوانان به وسیله نماینده حل نمی‌شود/تخریب دیگران نمک‌نشناسی است
نماینده شهرستان‌های ۴گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند که ایجاد اشتغال دست نماینده نیست و این امر فقط به کمک و با برنامه دولت محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی بزرگواری در حاشیه افتتاح ساختمان زایشگاه دیشموک، ضمن تقدیر از مسئولان علوم پزشکی که امروز این هدیه بزرگ و با ارزش را به این مردم عطا کردند، گفت: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف استان با مراکزی با عنوان بستر درمانی افتتاح شد، مرکز بهداشت درمانی با همین نام برای دیشموک پیگیری کردیم.
وی تصریح کرد: مرکزی با عنوان بستردرمانی برای دیشموک از وزیر بهداشت درخواست کردیم ولی وزیر بهداشت گفت چیزی به عنوان بستردرمانی در نظام سلامت کشور نداریم.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزیر بهداشت بهترین هدیه را برای دیشموک با توجه به نیاز این منطقه، احداث ساختمان زایشگاه عنوان کرد.
وی با اشاره به جریان پیگیری بحث گازرسانی به دیشموک چاروسا، گفت: با وجود اینکه فاز اول این امر با اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد ولی هیچ اعتباری هنوز دریافت نکردیم در حال اجرایی شدن است.
وی با بیان اینکه، شهرستان دیشموک و قلعه‌رئیسی را با جدیت هرچه تمام پیگیر بوده و هستیم، تصریح کرد: دو بخش جاورده و اسفندان را توانستیم برای مردم این مناطق به ارمغان بیاوریم.
بزرگواری با اشاره به روند بررسی بحث سد بالیاب گفت: با توجه به اینکه ابتدا قصد داشتند این سد را به نام خوزستان ثبت کنند، من به آنها گفتم محقق نشدن سد بالیاب روبه‌رو شدن با برنو مردم غیرتمند بهمئی‌ها است که دست به ماشه برنو خواهند شد.
وی با بیان اینکه من تا خردادماه نماینده کهگیلویه بزرگ هستم و پیگیر مسائل شهرستان‌های چهارگانه خواهم بود، افزود: در این چهار سال میدان را به جوانان با استعداد و پای کار می‌دهم تا شاید با شعارهای ایجاد شغلی که می‌دهند، اشتغال را حل کنند.
بزرگواری گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند که ایجاد اشتغال دست نماینده نیست و این امر فقط به کمک و با برنامه دولت محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه، دولت با نفت ۲۵ دلاری نمی‌تواند کارخانه بزند و شغل ایجاد کند، بیان کرد: بیش از ۱۱۰ هزار بیکار در استان داریم که با شعارهای نامزدهای انتخاباتی حل نمی‌شود.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جو علیه مسلمانان به ویژه شیعیان، گفت: ما باید موقعیت خود را بسنجیم چراکه شما می‌بینید آل‌سعود و آل‌یهود فتنه‌های زیادی را در منطقه راه‌اندازی می‌کنند.
وی با بیان اینکه، امنیت و آرامش زندگی خود را مدیون پاسدارانی می‌دانیم که در خارج از مرزهای این کشور در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و شهدای مدافع حرم از بهترین نمونه این فداکاری‌ها است، اظهار کرد: عربستان علاوه بر کاهش نرخ نفت و فروش آن با بشکه ۱۲ دلار به داعش باعث بسیاری از مشکلات در منطقه و جهان شده است.
وی گفت: همین فتنه‌های باعث شده که هم‌اکنون در دی ماه ۹۴ خبری از بودجه و ماده ۱۸۰ نیست.


کهگیلویه و بویراحمد از میانگین اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور پایین‌تر است
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متوسط اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور ۴۴ درصد است، گفت: این استان از میانگین اجرای پروژه‌های فاضلاب در کشور پایین‌تر است.
سید علی لدنی‌نژاد عصر امروز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج اظهار کرد: در استان طی دو سال گذشته کارهای خوبی برای اجرای عملیات فاضلاب و تصفیه‌خانه آن‌ها انجام شده است.
وی گفت: هم‌اکنون تعداد ۲۶ هزار مشترک فاضلاب در سطح استان داریم که باید برای بیشتر کردن تعداد این مشترکان طرح‌های فاضلاب را در استان به سرانجام برسانیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان گفت: بر این اساس اقدامات خوبی انجام شده و اکنون علاوه بر اینکه بخشی از این فاضلاب‌ها عملیات اجرایی آن‌ها به اتمام رسیده در برخی شهرها مطالعات برای اجرای طرح‌های فاضلاب در دست اجراست.
این مسئول گفت: در دهه فجر امسال فاز اول فاضلاب دوگنبدان را از تابستان امسال در دستور کار قرار داده‌ایم که ۲۸ میلیارد تومان هزینه آن شده است.
لدنی‌نژاد افزود: در دهه فجر امسال با حضور یکی از مقامات ملی و کشوری این طرح افتتاح خواهد شد.
وی به کارهایی که طی ۱۱ ماه گذشته در این پروژه انجام شد اشاره کرد و گفت: در طول ۸ سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این تصفیه‌خانه داشتیم که در طول ۱۱ ماه اخیر ۷۰ درصد دیگر از عملیات آن اجرا و اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.
این مسئول گفت: طرح فاضلاب شهرهای چرام و لنده و باشت را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

کهگیلویه و بویراحمد ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط برای حضور در انتخابات دارد.
خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات دارد
سید موسی خادمی  اظهار کرد: انتخابات همایشی بزرگ و مدنی و نمادی درخشان از مردم‌سالاری در ایران اسلامی بوده که نقش تأثیرگذاری در تعیین آینده کشور دارد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد همواره از استان‌های برتر در عرصه حضور در انتخابات بوده است، گفت: شور و نشاط و بینش سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بار دیگر این افتخار را در سطح کشور ثبت می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال و در این دوره از انتخابات ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در این استان وجود دارد، گفت: امسال برای تمامی شعبات به صورت اختصاصی شناسنامه تعریف شده تا روند برگزاری انتخابات منظم‌تر و مطلوب‌تر باشد.
خادمی با بیان اینکه افزون بر ۱۸ هزار نفر رأی اولی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات حضوری سیاسی در عرصه تصمیم‌گیری و آینده کشور است که رأی اولی‌ها می‌توانند با مطالعه دقیق انتخاب خوبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دو بالگرد برای اخذ آرای مناطق صعب‌العبور شهرستان‌های باشت، چرام، کهگیلویه، بویراحمد، بهمئی و دنا پیش‌بینی شده است، گفت: شرایط روستاهای گچساران مناسب‌تر است و در صورت لزوم از بالگرد استفاده می‌شود.
خادمی با اشاره تعداد شعب اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دوره گذشته با توجه به برگزاری سه انتخابات همزمان ۸۵۰ شعبه تعریف شده بود و در این دوره نیز تعداد کمتری از دور قبل تدارک دیده شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد عوامل اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزون بر ۲۰ هزار نفر از همه ارگان‌ها و نهادها همچنین عوامل مختلف، برگزاری انتخابات این دوره را در این استان بر‌عهده دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درودبربزرگواری
درودبرصداقت بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
خبر
۰ نظر
^

به نام خدا
سیف السادات با رویکرد اصلاح طلبی و حقوق دان و حقوق شناس.منتظر حضور گرم مردم کهگیلویه بزرگ پای صنوقهای رای هستیم که به امید خدا با همدلی و همزبانی بهش رای بالا بدهیم و روانه بهارستان بشه برای سر بلندی استان و شهرمان.پس منتظر حضور سبزتان هستیم.به امید خدا و با توکل به خدا.بیایید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1