تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۵۲۴۲۹

تحلیل سیاسی انتخاباتی بویراحمد و دنا

۲۰۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بهنام عکاشهboyerahm22ad
در گذشته مطلبی تحت عنوان «سیدباقر؛ سرنوشت انتخابات مجلس ۱۳۹۴ تنها در دستان اوست» به همین قلم در کبنا نیوز منتشر کردم.
هر چه سعی کردم مطلب کنونی تفاوتی با مطلب گذشته کرده باشد نتوانستم. بررسی های میدانی و البته غیرعلمی ام در روزهای گذشته نشان از برتری احتمالی سیدباقر درفضای اجتماعی بویراحمد دارد.
اگرچه عدد اقبال مردمی را نمی توان با بررسی های اینچنینی تخمین زد ولی می توان گفت گرایش روزافزون به سیدباقر به چالشی استراتژیک برای اصولگرایان بدل گشته است.
شاید تنها فعالیت های فراانتخاباتی بتواند عزم طبقه متوسط شهری بویراحمد برای تغییرات در اوضاع سیاسی که در دهه اخیر بوجود آمده است را عقیم بگذارد.
هرچه سرنوشت بویراحمد به بود و نبود سیدباقر موسوی جهان آباد بستگی دارد ولی سرنوشت خود او در دست دیگران است.
گرچه رقبای انتخاباتی اش امکان تائید صلاحیتش را کم می دانند و عملکرد او در مجلس ششم را دلیلی بر آن می دانند ولی واقع این است که از ۸۲ به این سو کمتر فعالیت سیاسی از سیدباقر دیده شده و حتی در پرهیجان ترین برهه سیاسی کشور در تابستان ۸۸ نیز ردپائی از او در میان منازعات دیده نشده است.
آگاهان سیاسی اما ثبت نام هدایتخواه را بدون علم به نبود رقیب قدرتمندش، غیر ممکن دانسته و آمدن هدایتخواه را، حذف احتمالی  سیدباقر تعبیر می کنند.
سیدباقر با ورودش، نتیجه انتخابات را به میزان زیادی مشخص می کند ولی خروج او از لیست انتخاباتی، به همان میزان به سردرگمی و حیرانی هوادارانش و کل فضای سیاسی بویراحمد خواهد انجامید.
گرچه ورود به فضای بعد از حذف سیدباقر و تحلیل آن، به دلیل فقدان آگاهی های لازم نسبت به پیش بینی فضای اجتماعی بوریاحمد کمی سخت است ولی اولین عرصه ای که به هم خواهد خورد عرصه اصلاح طلبان خواهد بود.
مندنی پور، وکیلی، پناه و... چشم ها را به این حوزه دوخته و منتظر تعیین تکلیف سیدباقر خواهند ماند.
در بویراحمد ولی بهرامی و رجائی نسب احتمالا بیشترین بهره را از این وضعیت خواهند برد. اگرچه نمی شود حضور زنان اصلاح طلب این حوزه را دست کم تلقی کرد.
برخی، استقبال جامعه بویراحمد از زهرا زمانی را دلیلی بر تکرار چنین حالتی در انتخابات مجلس می دانند و همین موضوع احتمالا زنان اصلاح طلب این حوزه را به حضور پررنگ تر در این دوره ترغیب نموده است.
در میان اصولگرایان نیز وضع به همین پیچیدگی می باشد.
چشمان نامصمم خلقی پور در روز ثبت نام هدایتخواه شاید حاوی معانی خاصی برای اصولگرایان بود. آنها دیگر لیدرهای دهه ۸۰ نیستند بلکه خود را در قواره نماد و نماینده جریان اصولگرائی می بینند. علیرغم این نگاه، لبخندهای حاکی از اعتماد به نفس شیخ پناهی گواه پیامی دیگر بود.
عدم استقبال اصولگرایان از پیشوا و خلقی پور، هدایتخواه را بالاخره وارد میدانی کرد که چهارسال تمام از آن دوری کرده بود.
هرچه رفتار هدایتخواه در روند تصمیم گیری برای ثبت نام در دوره قبل(۱۳۹۰) تصنعی به نظر می رسید اما سیر تصمیمات اصولگرایان و اختلافات درون جریانی، نشان می داد به عکس دوره قبل، اسطوره این بار واقعا تردید دارد.
شاید هراس از شکست احتمالی از اسطوره اصلاح طلبان، به این تردید دامن زده باشد ولی او می داند دوستانش دیگر دوستان ۴ سال پیش نیستند.
اصرار او بر فعالیت های فرهنگی در سطح ملی و عدم دخالت موثر در اوضاع داخلی بویراحمد، کمی نگاه های سیاسی را از او برگردانده و از نظر اجتماعی تا حدودی به تقویت زارع و سیدباقر منجر شده است.
برخی بر این باورند از بین رفتن برتری سیاسی نمایندگان بویراحمد در زمان زعامت هدایتخواه به خصوص در دوره دوم نمایندگی اش رخ داد.
زمانی که سیدقدرت توانست با زیرکی مدیرکل هایش را به هدایتخواه تحمیل کند و در واقع این عده بر این باورند وضعیت کنونی که در آن زارع را مقصر عنوان می کنند، هدایتخواه آغازگر آن بوده است.
او در این بین دو سد بزرگ را جلوی خود می بیند.
ثبت نام نیکبخت و روشنفکر در هفته‌های منتهی به انتخابات به مهم ترین چالش های او تبدیل می شود.
بویژه روشنفکر به عنوان کسی که کف رای بالایی در بویراحمد است می تواند به برگ برنده رقبای ستار هدایتخواه بدل شود، اگرچه او در حوزه ای دارای رای است که زارع نیز سرمایه گذاری زیادی در آن منطقه کرده است.
هدایتخواه ولی چهره ای وجیه المله-لااقل در بین اصولگرایان- است که با کاریزمائی فوق العاده نقش سیدباقر را در این سوی بویراحمد بازی می کند.
اما بویراحمد سوی دیگری جز باقرخان** و ستارخان** هم دارد. امیرکبیر** بویراحمدی ها در میانه ایستاده و فعلا نظاره گر است.
سه سال پیش در دشت روم حادثه ای در مقابل چشمانم بوقوع پیوست که انتشار تصاویرش در کبنا نیوز انتقاداتی را به دنبال داشت.
ساماندهی این جاده برای آنها که در این جاده زیاد تردد دارند سمبلی برای امیرکبیر خواندن زارع شده است.
فعالیت های عمرانی مرد آرام بویراحمد که تاکنون نخواسته نقش ستارخان و باقرخان را بازی کند، به اعتقاد هوادارانش چشمگیر بوده است.
عملکرد او در روستاها و طبقه فرودست کمی به وجهه اجتماعی او کمک کرده ولی او خود می داند که برای راضی کردن بویراحمدی ها برای نوشتن نامش بر روی برگه رای، کار زیادی پیش رو دارد.
مردمی سخت گیر که گزینه های جدی و زیادی روی میز دارند و برعکس دوره پیشین، در مورد آن فکر بیشتری خواهند کرد.
او با قرار گرفتن در وسط صفحه اجتماعی بویراحمد و میانه سیاست کشور تلاش کرده به محافظت از آرایش در بخش های مختلف بپردازد.
عملکرد او ولی مورد انتقاد عده زیادی از منتقدین و بخشی از هوادارانش قرار گرفته است.
«تحقیر بویراحمد» احتمالا آسی باشد که رقبایش برای به چالش کشیدن او رو کنند.
نگاه او به سیاست آرامش و میانه روی و تحت الشعاع نام تاجگردون قرار گرفتن، احتمالا در هفته های پیش رو بیشترین بار روانی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
او با عدم واکنش جدی، ولی نشان داده چندان با این روند مخالف نیست.
سیاست او بازی با برگی است که دیگران در دست ندارند و احتمالا زارع دوست داشته باشد رقبایش با برگی مشابه به نبرد با او بپردازند و روش او به برندی منحصربه فرد در آستانه انتخابات تبدیل شود.
اینکه این روش به چه نتیجه ای ختم می شود مهم نیست. مهم این است که او در ۵۰ روز آینده چاره ای جز این نیز نخواهد داشت.
..........................................................................................................................
** اگرچه راقم با به کاربردن چنین القابی برای این اشخاص مخالف است ولی به دلیل مصطلح شدن آن در فضای سیاسی اجتماعی بویراحمد، به کارگیری آن را در مطلب فوق چندان مضر ندیدم.
نام شما

آدرس ايميل شما

توکلی
Iran, Islamic Republic of
برای یک نماینده ۸ سال بازه زمانی مناسبی است برای اینکه نشان دهد چه در چنته دارد دکتر هدایت خواه در ۸ سال دولت اصولگرایان با اوج درامد نفتی چه خدمتی برای مردم بویراحمد و دنا کرد . به غیر از تعدادی پروژه غیر کارشناسی شده که همگی نیمه تعطیل رها شده و بار مشکلات انتقال پیدا کرد به جناب حاج زارع و دولت تدبیر و امید ازسهم قیر بد باد رفته تا برگشت بودجه تا مدیران غیر بومی تنها قدمی برای عقب گشت بویر احمد بود
United States
سیدباقر رد میشه
اصلاح طلبان از ترس رای آوری هدایتخواه به زارع رای میدن
زارع برنده میشه
مشاور انتخاباتی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام عکاشه جان

من که میدانم تو دوست داری تاجگردون و زارعی رای بیارن البته میدانم سید باقر هم دوست داری اما کمی دقت کنی متوجه میشوی حذف سید باقر موسوی هم بضرر اصلاحات است هم بضرر بویراحمد هم بضرر کل استان.

چرا استان بجای یک تاجگردون ۳ تاجگردون نداشته باشد؟؟؟ اینقدر استان محروم است که با یک تاجگردون مشکل حل نمیشود.
باور کنید اگر فقط زارعی و هدایتخواه بودن من به زارعی رای میدادم اما چرا سقف خواسته هامون را هدف قرار ندهیم و به کف خواسته هامون راضی باشیم؟؟؟

نباید گذاشت تندروهای اصلاح طلب و اصولگرا بروند مجلس و وقت مجلس را به دعوا تلف کنند.افراد ضعیف از هر جناحی هم بدرد مجلس نمیخورند.

همه باید طرفدار قانون باشیم و فضای انتخاباتی را شفاف و آرام نگه داریم و با دوستان وزارت کشور و شورای نگهبان همکاری خوبی کنیم تا انتخابات ۷ اسفند باعث پیروزی اصلاح طلبان حقیقی و اعتدالگرایان عملگرا و اصولگرایان واقعی گردد.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱- بزرگترین پروژه زیر ساختی تاریخ بویراحمد و دنا.پروژه راه اهن با اعتبار ۱۲۰۰ میلیلارد تومان که قراره از محل فروش اسناد خزانه تامین شود و قطعه اول ان کاملا زیر سازی شده است ۲- بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان دنا جاده سیسخت به سمت پادنا با اعتبار ۴ میلیلارد و پانصد میلیون تومان ۳- بزرگترین پروژه اشتغال زایی تاریخ استان کارخانه فولاد سقاوه مارگون که تصویب شده و واگذاری زمین ها صورت گرفته است ۴-بازساری و تجهیز کارخانه قند و ارد و نشاسته ۵- بازگرداندن کارخانه دام و طیور دشتروم به چرخه تولید۷- بازگرداندن کارخانه شهد ناب به چرخه تولید ۸- رو به اتمام شدن پروژه کارخانه سیمان با پیشرفت ۹۵ درصدی ۱۰- تصویب بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان دنا از محل ماده ۲۱۵ ۱۱- تصویب بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه ۱۲- جذب مبلغ ۱۴ میلیلرد تومان از محل درامد های متمرکز نفت و تخصیص ان در ورزش حوزه بویراحمد و دنا با اجرای ۲۹ پروژه ورزشی ۱۳-فعال بودن تمام پروژه های جاده سازی در حوزه بویر احمد ودنا
رضا
Iran, Islamic Republic of
انشالا سید باقر تایید هست
مشاور انتخاباتی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که من از برخی بزرگواران شورای نگهبان بخصوص حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی و حضرت آیت الله مومن این دو فقیه باتقوا و با انصاف دارم و شناختی که از آقای دکتر محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان که یکی از باتقواترین و با انصاف ترین حقوقدانان کشور است انشاالله سید باقر موسوی و دوستان اصلاحات در کهگیلویه و گچساران تایید میشوند و انتخاباتی باشکوه در بویراحمد و کل استان خواهیم داشت.

پیشاپیش درباره نظر شورای نگهبان قضاوت نکنید چون این دوره دوستان شورای نگهبان طبق نظر مقام معظم رهبری با حساسیت بیشتری صلاحیت ها را بررسی میکنند و کسی را بدون دلیل رد نخواهند کرد.

هر چه خدا خواهد خیر است انشاالله
موسوی
Iran, Islamic Republic of
اقدامات نمایندگان سابق در ۸ ساله اونا رو به خان تبدیل کرده و زارع در چهار سال به امیر کبیر تبدیل شده این بدان معناست که زارع در این مدت به دنبال پست ومقام نبوده بلکه به دنبال خدمت
غیرت
Iran, Islamic Republic of
اولا برادر عکاشه به تو هیچ ربطی نداره که در انتخابات بویراحمد و دنا اظهار نظر میکنی.
در ضمن مردم غیرت مند و ولایی بویراحمد و دنا فهمیدن که با بودن نماینده ای چون همدایت خواه هست که می توان عرصه ها را رونق بخشید.و شما که وام دار تاج گردون و اصلاح طلبان افراطی هستین لازم به اظهار نظرتون نیست .
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اقایان هدایت خواه و زارع و بهرامی که خود در بین مردم جای ندارند و تلاش میکنند با حذف سید باقر خود را به مردم تحمیل کنند
مشاور انتخاباتی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
به کبنا نیوز هم توصیه میکنم دیگه از نامهای ستارخان و باقرخان و امیرکبیر استفاده نکنند چون ممکنه اسم این قهرمانان ملی خدای ناکرده بازیچه قرار گیرد.

البته برای هیجان ثبت نام انتخابات خوب بود ما هم کمی صفا کردیم پیام دادیم با این نامها اما بنظر من بهتره دیگه کمتر استفاده بشه.

چون موقعیت اون عزیزان مبارز با الان که انتخابات است فرق داره.اینجا انتخابات بین خانواده انقلاب است اما اونها مبارزان استقلال کشور در برابر بیگانه بودند.
دکتر محمدی
Iran, Islamic Republic of
گوشه از اقدامات حاج زارعی در حوزه پزشکی ۱-افتتاح بخش رادیولوژی شهرستان ذنا با اعتبار ۲۵۰ میلین تومان از محل ماده ۲۱۵ ۲--خرید دستگاه انالایزر با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان و نصب ان که تمام ازمایشات سطح یک بیماران قابل انجام است ۳-افتتاح بخش رادیولوژی شهر پاتاوه با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از محل ماده( ۱۸۰) ۴-واگذاری ۹ دستگاه امبولانس از ۱۵ دستگاه امبولانس جدید دانشگاه علوم پزشکی به بویر احمد و دنا ۵-خریداری دستگاه بسیار پیشرفه ی سی تی اسکن ۱۶ اسلایس جدید به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که مراحل نصب ان در بیمارستان امام سجاد از تاریخ ۱۵ اذر شروع شده است ۶- تصویب بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان دنا ۷-تصویب بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر پاتاوه ۸-افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان ۹--تامین دو دستگاه امبولانس پیشرفته هایس یرای شهرستان های بویراحمد و دنا۱۰-افتتاح اوراژنس بین جاده ای یاسوج – سیسخت ۱۱- اخذ و تخصیص اعتبار به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای بیمارستان شهدای دولت اباد
هاشمیان
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا چقدر تخریب میکنین حاج زارع مطالبات مخابرات رو بعد از چند سال با پیگیری مداوم خودش تونست از تهران بگیره و پرداخت بکنه واقعا متاسفم برای تشنگان قدرت که از هیچ اقدامی برای تخریب این بنده خدا نمیگذرند
مشاور انتخاباتی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
به همه اصلاح طلبان واصولگرایان سه حوزه انتخاباتی توصیه میکنم بنشینند بین جناح خودشون یک نامزد را با توافق همه برای رقابت بفرستند و یا حداکثر ۲ نامزد در یک جناح.

بیشتر باشه باعث شکستن آرا و پیروزی نماینده مجلس با رای ضعیف خواهد شد و این باعث مشکلاتی برای نماینده در ادامه مسیر باشد.

هر چه قدر نماینده آرای ۵۰ درصد به بالای حوزه خودش را داشته باشد در ادامه کار موفق تر خواهد شد و پشتیبان و کادر قوی تری خواهد داشت.

اختلاف بین جریانهای اصولگرایان و اصلاح طلبان باید کمتر بشود و با نامزدهای کمتر و معتدل تر خودشان در انتخابات شرکت کنند.این بنفع هر دو جناح است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه جنابعالی ۴ تا دوست اشناتو دیدی فک کردی موسوی رایش بالاست؟
بنده خدا بیشتر مردم تو فضای مجازی نیستن و اونا همشون با حاج زارع هستن.
فضای مجازی رو چسبیدی فک میکنی همه میان تو این فضا؟؟؟
شاید منو تو از این اخبار و نظر سنجی ها باخبر باشیم در صورتی که نیم بیشتر مردم خبری از این نظر سنجی ها ندارن.
همه میدونن و خودتم میدونی که حاج زارع رایش بیشتره و فقط میخوای درگیری ذهن برای مردم به وجود بیاری که فک کنن رای حاجی کمه.
یازهرا
امین
Iran, Islamic Republic of
هرکی ندونه خودت میدونی که موسوی چیکار کرده و صلاحیتش به صلاح این مملکت نیست... والسلام
محمد
Iran, Islamic Republic of
یازهرا
سامان
Iran, Islamic Republic of
موسوی تفکر تهریب گرایانه داره...
محسن
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا...
همه میدونیم حاجی چیکارا واسه این استان کرده که دکتر محمدی بالا گوشه ای از اونو زدن .
پس نمیخواد به خودت فشار بیاری ... مردم آگاهند
روزستان
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارعی با وجود این همه اقدامات عمرانی ، حداقل با فعال کردن تمام پروژه های راهسازی در تمام ورودی و خروجی های شهرستان بویراحمد و دنا که قابل کتمان و انکار نیست نقش بسزایی در توسعه زیر ساخت و خروج از بن بست این دو شهرستان دارد
انصار ی
Iran, Islamic Republic of
۸ سال نماینده محرومترین شهرستان ایران در دوره ای که پول نفت پارو میشد در دوره ای که جناب هدایت خواه تریبون دولت در مجلس بود چه دستاوردی و چه نتیجه ای . فضای نظامی درمحل اموزش دانشجویان در دانشگاه دولتی و ایجاد تنش های سیاسی در هر نقطه از شهرستان و استخدام و بورسیه های اتوبوسی و حمایت از استانداری که تحت عنوان مرد اول مدیر اجرایی استان بودجه ها رو برگشت میداد تنها قطره ای از چشمه دستاورد های دکتر هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
حرف عکاشه درباره واقعیت میدانی نفر اول بویراحمد درسته.

طبق واقعیتهای میدانی بالای ۵۰ درصد مردم با سید باقر موسوی هستند هدایتخواه دوم و نفر سوم مشترکند (نیکبخت و زارعی) است.روشنفکر و بهرامی هم بعدش.

اصولگرایان باید ائتلاف کنند تا شانسی برای برد داشته باشند.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیک بخت شجاع و نترس
سینایی
Iran, Islamic Republic of
باشه اقا همتون بگین زارع بنده خدا بد ولی روستاهای جلیل با اون وضعیت اسف بار و ما حتی یک پروژه ورزشی در جلیل نداشتیم با وجود تقدیم این همه شهید کی به ما توجه کرد و واسه ما قدم برداشت
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
آقا بهنام. رای حاج زارع رای خاموشه. علیرغم تخریبات ایشان رای بالایی در منطقه دارند. حتی اصلاح طلبان نیز ایشان را قبول دارند. مردم به عملکرد رای می دهند.
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
جوانان دلی بهرام بیگی همانند گذشته حامی و پشتیبان شما خواهند بود حاج زارعی عزیز
Iran, Islamic Republic of
با سلا م نیکبخت اصلح ترین است
بزرگ
Iran, Islamic Republic of
با سلا م نیکبخت اصلح ترین است
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر در قبر مینالد از اینکه لقب او رابر هر کسی میگذارند حتما در قیامت مواخذه میشوید. اگر مااین چهارسال نماینده نمیداشتیم هیچ اتفاقی بدتر ازاین نمی افتاداما ابرو وعزت بویر احمد محفوظ میماند چون میگفتیم از بویر احمد کسی در صحنه نیست والا چنان وچنین میشد اما حیف که ابرو وعزت بویر احمد مخدوش ولگد مال شد اگر ادم از این غصه دق کند وبمیرد کم است مردم بویر احمد فقط با یک نه بزرگ باسخ این حقارت راخواهند دادتاهمه بفهمند که مردم بویر احمد برای عزت وابروی خودباهیچ کس شوخی ندارندانشا الله
تفکر
Iran, Islamic Republic of
مردی که به دور از حاشیه ها و با تمام توان در دوران رکورد و وضعیت اسفناک اقتصادی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و نگذاشت پروژه های بویراحمد و دنا راکد بمانند حاج زارع می باشد. پس اندکی طرف انصاف و وجدان را بگیریم و قضاوت به حق کنیم.
پس واقع بین باشیم و با توجه به شرایط کشور قضاوت کنیم.
آیوبرزن
United States
حضور یا عدم حضور یک کاندیدای کاریزما که خواست و مطالبه عمومی مردم است تعیین کننده صحنه سیاسی خواهد بود.در بالای همه این خواست و درخواست عمومی یک یا چند نفر این مطالبه را تایید یا وتو خواهند کرد!
جالب است یا مسخره..یا تاسف بار!؟

خواست مردم، رای مردم، نظر مردم، مردم سالاری، جمهوری و ...!؟ پس اینها کجا محلی از اعراب خواهند یافت!
سید باقر خوب یا بد مورد نظر و خواست مردم است پس بهتر است به مردم و نظرشان احترام گذاشته شود
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اقایون روشنفکر و نیکبخت چرا با احساسات مردم بازی میکنید مشاوران ارشدتون میگن که شما با توجه بع جو تا چند هفته دیگه کنار میکشید . پس چرا زودتر تکلیف خودتونو مشخص نمیکنید که مردم رو گزینه های اصلی فکر کنن
حسین م
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم روشنفکر و نیکبخت کنار میکشن ، شک ندارم.
مطمئن خیلی خیلی هم مطمئنم.
بقیه هم در مقابل حاجی زانو میزنن
دانشجوی اصلاح طلب
United Kingdom
همه ما سید باقر موسوی رو دوست میدارم و با ایشون عهد اخوت بسته ایم اما بادی در عرصه سیاسی واقع بین بود؛ اگربه هر دلیلی سید باقر موسوی در عرصه انتخابات فرصت حضور نداشته باشد ما دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه یاسوج چون ۱۲ اسفند ۹۰ حماسه ای عظیم برای اقای زارعی به پا خواهیم کرد چرا که زارعی برعهد خود وفادار بود و با برکناری دکتر ارژنگ و حمایت از دکتر رمضانی و انتخاب شایسته دکتر رحیمی که فضای اصلاح طلبی را در دانشگاه یاسوج محیا کرده است به شان و شو جامعه دانشگاهی یاسوج احترام گذاشت و ما نیز زارعی را یاری خواهیم نمود
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه مردبزرگی است بویراحمدقدراورابدانندرای به اودنیاواخرت شماراتصمین میکند
احمدی نیا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عمل نه مرد حرف
جعفر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر زارعی و زحماتشون برای مردم کاکان و پروژه گاز رسانی و قطار
شهلا
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت و روشنفکر کنار میکشن چون خودشون هم میدونن که رایی ندارن
United States
به دکتر نیکبخت که خیانت شد اشتباه تاریخی انجام داد و با سر افتاد تو چاهی که هدایتخواه کنده بود
نیکبخت و روشنفکر قطعا کنار میکشن
عشایر جلیل
Iran, Islamic Republic of
از حاج زارعی ممنونیم بخاطر کمک و پیگری مطالبات برای ما محرومان
عباسی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر زارعی احسنت بر مرد خستگی ناپذیر
سامان
Iran, Islamic Republic of
واقعا هرچی از زارعی بگیم کم گفتیم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دور از واقعیت و تا حدودی برای تقویت روحیه از دست رفته زارع و طرفدارانش نوشته شده
شیروان
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه اقای زارعی خدمات شایانی به منطقه محروم و دور افتاده انجام داده و اکثر مناطق روستایی با زارعی هستن در شهر هم حامیان بسیاری دارند
استانداری
Iran, Islamic Republic of
دکترمحمدی همه اینایی که گفتی منهای بیمارستان ۳۲تختخوابی مال قبل از آقای زارعی هستن. چرا بیمارستان بزرگ یاسوج هنوز۵۵درصد پیشرفت داره!!!!!؟؟؟؟؟؟ ازشمابعیده دکتر!!!!
سهراب
Iran, Islamic Republic of
ورود هدایت خواه یعنی = عقب ماندگی= مجلس روضه = هئیت مذهبی جوانان حسینی = فتوای جعلی = و.......
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
خداییش گوشه ای از خدمات حاج زارعی رو در طول این حدود چهار سال برای مردم عزیز بازگو میکنم تا مردم ببینند چه مهره شاخصی است ؟!؟!۱-مهره همیشه خاموش مجلس۲-مهره معمولا غایب مجلس۳-مهره همیشه حی و حاضر فاتحه۴-مهره دامن زدن به بحث طایفه بازی ،وگذاشتن ۸ مدیر از یک طایفه خاص بدون رعایت شایسته سالاری،،۵- مرد وعده هی بی عمل-رتبه اول بیکاری در کشور؟!؟!- ۷ -هدر دادن بیت المال و فروش اسفالت های بی کیفیت که تا زمان انتخاب هم دوام نمی اورد۹-بکارگیری اقوام و خیشان در اداراتیکه مدیرکل انها رو خود از بستگانش تعیین کرده ۱۰-استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات مخصوصا در این برهه۱۱ -به عنوان نماینده خودروسازان خودروهای بی کیفیت رو به مردم تحمیل کرده وباعث نابودی مردم میشه-۱۲-کلنگ زنیهای نمادین و تبلیغاتی که افتتاح انها به عمر زارعی قد نمیده مثل راه اهن و سدتنگ سرخ،با اعتبار مورد نیاز چند هزار میلیاردی ولی اعتبار تخصیصی ۲-۳ میلیاردی؟!که با این روند بالای صد سال طول خواهد کشید!!!! ۱۳-نابود کردن پیمانماران و جایگزینی از بستگان نزدیک خود ،خصوصا در مورد اسفالت که خود یکی از ارخانه داران اسفالت هست ؟!۱۴-بکارگیری مدیران ضعیف و بی خاصیت در شهرستان!!!!۱۵- حذف نیروهای قوی و کارمد در شهرستان!!! ۱۶تحصیلات پایین اون هم از دانشگاههای غیر معتبر۱۷-کم رنگ کردن نقش شهرستانهای بویراحمد ودنا ذر استان۱۸ -انتقال مرکز سیاسی و تصمیم گیری مرکز استان به گچساران۱۹-حضور بی اثر. و خنثی در مجلس ۲۰ دادن وعده های دروغین تبلیغاتی و نمایشی مث شهرستان شدن مارگون و لوداب!!!! ۲۱ عدم تحقق وعده ها وپروژه های بزرگی که قولش را داده بود مث پل سوم و چهارم بشار،پروژه بزرگ نفتی و گازی مختار،پروژه بزرگ نفتی و گازی سادات محمودی و............وبسیاری موارد دیگر که در این مقال نمی گنجد
منطق
Iran, Islamic Republic of
سلام. عکاشه بزرگوار باید اذعان کرد که سیر تمایلات به افرادی که پیشینه مدیریتی بالایی دارند همچون روشنفکر در حال افزایش است لذا با تایید و حضور آقای موسوی تقلیلی در کاهش آرای ایشان ایجاد نخواهد شد. چرا که مدافعان ایشان با جدیت تمام و عزمی مصمم و با عهدی پایدار در حال فعالیت هستند.
دشتروم
United Kingdom
خدماتی که در دوره اقای زارعی به بویراحمد شده خصوصا روستاهای اطراف بی نظیر بوده.
ما سربازان سید باقر یاران وفادار زارعی خواهیم بود
مارگون
United Kingdom
یعنی دوباره افراط و افراطی گری در بویراحمد زنده بشه؟ نه نه>؟
زنده باد اعتدال-زنده باد اصلاحات. زنده باد زارعی
کاکانی
United Kingdom
وقتی بعد از ۳۶ سال به واسطه اقای زارعی گاز به کاکان داده شد چرا ما مردم کاکان راه اشتباه گذشته رو طی کنیم و از زارعی خدمتگذار روی برگردانیم؟
ما با زارعی تا ۷ اسفند خواهیم بود چون سرمای کاکان را بعد از ۳۶ سال گرم ترین زمستان تاریخ کرده است
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
برنده این کارزار دکتر نیکبخت خواهد بود اتفاقاتی رخ خواهد داد که دکتر نیکبخت شانس اول خواهد شد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
رای ما فقط رجایی نسب
علوم پزشکی
United Kingdom
به خاطر این خیانی که اصولگرایان بی اخلاقعلیه دکتر نیکبخت انجام دادن؛ دکتر نیکبخت هم به زودی از انتخابات کنار می روند تا همگلی علیه هدایت خواه بسیج شویم
موحد پور
United Kingdom
چه می کند این زارعی اعتدالی که با پیوند اصلاحات و اعتدال گام به سوی مجلس می نهد
ت
Iran, Islamic Republic of
سید باقر هم تایید بشه وبقیه بمانندقطعا برنده انتخابات همنخواهد بود جز اینکه دکتر نیکبخت وبهرامی به نفع ایشون بکشن کنا ر اگه چنین نشد مطمعنا انتخابات به دور دوم کشیده میشه یا فرد دیگری قبول خاهد شد شک نکنید وواقع بین باشید
Iran, Islamic Republic of
قاطعانه میگم که در صورت عدم تایید صلاحیت سید باقر موسوی رای دشتروم برای دکتر نیکبخت به صندوق ریخته خواهد شد
تامرادی
United Kingdom
امیر کبیر خواندنزارعی ب دیلی کارهای بنیادین کردن وی در این قسمت از ایران عزیز یعنی بویر احمد است
یعنی راه اهن
یعنی زیر ساخت های ورزشی
یعنی گاز رسانی به روستاهایی که زمان ستار خان و باقر خان در نقشه دیده نمی شدند زیرا که جمعیتی نداشتند در نتیجه رای هم نداشتند ولی امیر کبیر دنبال رای نبود


آنان که حرف از ابروی از دست رفته می زنند باید در مورد بورسیه های ارژنگ حرف بزنند

خداوند حق است و حق را میبیند

یا زهرا
گودرزی
United Kingdom
کاری که زارعی در روستای ما کرد بی نظیر بود

و من رای خواهم داد
چون می بینم که آرام و بی حاشیه فقط بدنبال خدمت است
منصوری
United Kingdom
مندور قبل به زارعی رای ندادم
ولی عملکرد مناسب و شخصیت وارشته ی زارعی باعث شده که من و خانواده ام به وی رای بدهیم
فارغ از بحث قومی قبیله ای
کیانی فر
United Kingdom
زراعی مرد عمل است
نه مانند بی آبرویان دنبال حرف
یا زهرا
بزرگزاده
Iran, Islamic Republic of
با اطمینان به همه عزیزان قول میدم این انتخابات به نفع حاج زارع تمام خواهد شد البته بنده با شخص دیگری هستم ولی آنچه میبینم وشاهدش بودم اینو نشون میده
ماندانا
United Kingdom
آنان ک حرف از آبروی از دست رفته می زنند
در مورد بورسیه ها ی غیر قانونی ارژنگ نیز حرف بزنند
در مورد حذف نخبگان از بدنیه اجرایی دانشگاها نیز حرف بزنند

زارعی با انتخاب دکتر رحیمی در دانشگاه یاسوج نشان داد دنبال تغییر و تحول می باشد
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم بویراحمد و دنا بیایید جدولی ترسیم کنید محاسن و معایب نامزدها را کنار هم بچینید و به سنگینترین وزن رای بدهید.
سطح تحصیلات
سابقه مدیریتی
سابقه کار،و عملگرا بودن
تسلط به زبان بین‌المللی انگلیسی
درزمان مدیریتش چقدر اعتبار گرفته و چقدر کار عمرانی کردن
ودر زمان مدیریتش چقدر نیرو جذب کرده
من همه این آیتم ها را در چهره شخص دکتر نیکبخت دیده ام.درود بر این باکلاس عشایری دکتر نیکبخت
حسني
Iran, Islamic Republic of
البته تحلیلها زیاد جالب نیست ولی این طیف هدایت خواه هرچی بگی ازشون برمیاد ولی باز هم ۸۰دصد زارعی پیروز میشه
امام سجاد
Iran, Islamic Republic of
این سی تی که حاجی برا ما خریده چرا پولش از درآمد بیمارستان کم شد.دکتر محمدی ماخانواده امام سجاد ۶۰۰ نفریم وهمه مون میگیم که دروغ میفرمایید .تبلیغ می کنی بکن ولی ذهن مردم رو منحرف نکن .حق جو وحق طلب باشیم
امیرعلی ...
United Kingdom
۷ اسفند وعده ی ما
برای جواب دادن به همه ی شما
زارعی مجلسه چون تامرادی پشتشه
تامرادی کم نیست
یا زهرا
زهرا
United Kingdom
یا زهرا


یا زهرا



خدایا به امید تو


یا زهرا
كرم
Iran, Islamic Republic of
یازهرا
آ
Iran, Islamic Republic of
آقای سیدباقر موسوی تشریف ببرن تهران! همونجا نماینده مردم تهران باشید. شما از درد مردم بویراحمد چه خبر دارید؟؟؟؟؟؟
آ
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز دیگه بیش از این خودتو خراب نکن. خیلی داری پاتو از گلیمت درازتر میکنی
زمان
Iran, Islamic Republic of
در این برهه ای از زمان فقط دکتر نیکبخت می تونه اضاع را جمع کنه نترس،شجاع ،پی گیر
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط دکتر نیکبخت، بحث نکنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت شایسته مجلس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این هدایتخواه دوباره خوابش میاد میخواد بره مجلس
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
علی از مارگون
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب مشاور انتخاباتی اصلاح طلبان
خواب دیدی خوش باشه مطمئن باش که سید باقر تایید نخواهد شد
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت والسلام
ﺟﻤﻌﻲ اﺯ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ اﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ اﺯاﺩ
Iran, Islamic Republic of
ﻧﻴﻜﺒﺨﺖ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻳﻚ ﻣﺮﺩ ﻗﺪﺭﺗﻨﻤﺪ ﺩﺭ اﻳﻦﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﻮاﺑﻖ ﻗﺒﻠﻲ ﻧﺪﻳﺮﻳﺘﻲ اﻳﺸﺎﻥ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺷﺤﺎﻋﺖ ﺯﺑﺎﻧﺰﺩ اﻳﺸﺎﻥ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ و ﺧﺎﺭﺝ اﺯ اﻳﺮاﻥ اﺯ ﻭﻱ ﻳﻪ ﻣﺮﺩ ﻗﺪﺭﺗﻨﻤﺪ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺘﻮاﻧﺪ ﻋﻠﻢ ﻗﻠﻢ ﺭا ﺑﺎ ﺷﺠﺎﻋﺖ و ﻗﺪﺭﺕ اﺩﻏﺎﻡ و اﺯ ﺷﺨﺺ ﻳﻪ اﺑﺮ ﺷﺎﺧﺺ ﺑﺴﺎﺯﻩ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﻳﻪ ﺷﻬﺳﺘﺎﻥ ﺭااﺯ ﻓﻻﻛﺖ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ.ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻧﻴﻜﺨﺖ
Iran, Islamic Republic of
این دکتر نیکبخت هست که میتونه انچه شایسته مردم بویراحمد و دنا هست را به انها برگرداند
Iran, Islamic Republic of
اولا نماینده در مجلس حرف برای گفتن داشته باشد اونجا عزت و افتخار ایجاد بکند اصل کار اونجای نه روکش اسفالت دم انتخابات
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازتحلیل آقای عکاشه که عالی فرمودند.حقیقت مابه کسی رای میدهیم وبه ایشان اعتقادداریم که بدون توجه به دیدگاه افرادافراطی درجناحها به صورت مستقل عمل میکنندودرعملشون راسخ وشجاع هستنداون ااستادروشنفکرهستند.
اصولگرای معتدل
Iran, Islamic Republic of
واقعا الان نیکبخت میتونه طلایه دار خوبی باشه شجاع و ولایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مابه افرادشجاع وبالیاقت همچون روشنفکررای خواهیم داد.
ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
بیشتر اونا امتحان خودشونو پس دادند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
موسوی اگه خوب بودلااقل می تونست با این همه مدرک مفت حداقل مدرک فوق لیسانس می گرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جالبی بود. به نظر حقیر موسوی رد صلاحیت می شود. روشنفکر پدیده انتخابات می شود. بویراحمد سفلی دیگر به راحتی به هدایت خواه و زارعی روی خوش نشان نمی دهند. خودم اهل بویراحمد سفلی هستم. واقعا تصمیم جدی دارم به روشنفکر رای دهم. تمام افرادی که در سفلی میشناسم هم از زارع فاصله گرفته اند. حتی اگر در ظاهر هم به زارعی لبخند بزنند در عمل به او رای نمی دهند. روشنفکر می تواند حداقل در بویراحمد سفلی با قاطعیت برنده شود. مردم می گویند مگر هدایت خواه و زارعی برایمان چکار کردند که روشنفکر نتواند، پس به همین روشنفکر رای می دهیم که بفهمند ما بدبخت نیستیم. زاررع اصلا نباید روی بویراحمد سفلی حساب باز کند. هدایت خواه هم ریسک بزرگی کرد. چه موسوی تایید شود و چه تایید نشود هدایت خواه کار سختی پیش روی دارد. زارع هم که بازنده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست این طرفدارای حاج زارع رو از برق بکشه؟ بابا شما بازنده اید. چرا الکی کامنت میذارید؟
فرهنگیان
United Arab Emirates
درود بر حاج زارع
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط خدمت بی منت؛ یازهرا
دوست می گه
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل حکایت درون آشفته نویسنده دارد لذا تحلیل بر تحلیل شما این است که بین سه گزینه در نوسانی لذا تلاش کردی بیشتر به طرف سید باقر و اصلاح طلبان سوگیری کنی و در آخر بیای اگه نشد بگی حاج زارع می تونه موفق باشه و در نهایت چنین نتیجه بگیری که استاد هدایت خواه در هر صورت بازنده است و از طرفی حاج روشنفکر رایی نداره چون ... حاج زارع به طرف بویراحمد سفلی سرازیر خواهد شد.. می گه نه پاسخ بده >.>>
Iran, Islamic Republic of
قطعا بیا زارعی یا موسوی پیروزهست
Iran, Islamic Republic of
تحلیل واقعی رو مردم در اسفند ماه انجام میدن
با انتخاب دوباره حاج غلام زارعی
حمید بهادر
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه تحلیلت ا رزشا خواندن دارد.دکتر روشنفکر کف رای بالایی دارد . ایشان میتواند آرا ء ناامید وریزش شده ازاصلاح طلبان واصول گرایان جناحی نه فکری را جذب نماید. برچه ف
مولفه ومبنایی به زارعی بعنوان امیرکبیر بویراحمد اشاره فرموده.ای اتفاقا مردم معتقدند چنانچه زارع قدر استاندار وقت نیکزاد رامی دانست اوضاع جاده ها ی بویراحمد دنا خیلی بهتر وبا کیفیت تر بود . بهرحال دکتر روشنفکر سیاوش وار ، برای اتحاد پیشرفت ، شایسته سالاری وارد عرصه انتخابات شده میتواند شگفتی ساز شود
شاپور
Iran, Islamic Republic of
با امید خدا این دور اصلاحات پرچمدار انتخابات خواهد بود بهرامی و سید باقر در یک خط فکری هستند امید است با ائتلاف اصلاح طلبان گزینه برتر انتخاب شود و یک بار برای همیشه پایه اصلاحات مستحکم و قوی شود.زنده باد اصلاحات . زنده باد پدر پایتخت طبیعت . زنده باد سید اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع
Iran, Islamic Republic of
صادق ترین صالح ترین و پر انرژی ترین عنایت محمدپور است شما رسانه محترم از ایشان هم نام ببرید شاید که خدا خشنود شود
Iran, Islamic Republic of
واقعا فقط دکتر نیکبخت هست که هم قیافه و پرستیژ رفتن به بهارستان رو داره وهم جرات و جسارت صحبت کردن رو دارن ، ایشون اینقدر شجاع ونترس هستن که مستقیم تو چشم طرف نگاه میکنه و حرفاشو میزنه ، ما چنین شخصی رو میخوایم ببریم بهارستان، التماس دعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا فقط دکتر نیکبخت هست که هم قیافه و پرستیژ رفتن به بهارستان رو داره وهم جرات و جسارت صحبت کردن رو دارن ، ایشون اینقدر شجاع ونترس هستن که مستقیم تو چشم طرف نگاه میکنه و حرفاشو میزنه ، ما چنین شخصی رو میخوایم ببریم بهارستان، التماس دعا
بهترین ها
Iran, Islamic Republic of
مردبدون افراط وتفریط ومستقل وشجاع وبااصالت فقط روشنفکر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر بویراحمد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که می تونه ناجی بویر احمد باشه دکتر نیکبخت می باشه چون هم علمش را داره وهم مقتد وشجاع وکاردان می باشه
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
موضوع مخابرات رو اقای تاجگردون حل کرد ،نه زارعی! !!!!!!!
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع
بله زار
Iran, Islamic Republic of
نه دروغ ونه ترویزونه ریاونه ظاهرفقط حاج مهدی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت مرد روزهایه سخت مردی ک این دولت وقتی در در دانشکده ای و بیمارستانی ضعفی میدید سریع مرد روزهایه سخت را فرا میخواند
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
جواب ای حرفاتو ۷اسفند با انتخاب فولادی خواهیم داد.لیشتر رو بلدی میدونی کجاست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر نماینده آینده ماست و با توانایی های ک داره استانمونو گلستان خواهد کرد چون دنبال پست مقام نیست و بویراحمد سفلی با افتخار رای خودش را به دکتر روشنفکر خواهد داد
دنانشين
Iran, Islamic Republic of
بهنام جان!رئیسعلی دلواری بویراحمدی را دست کم گرفته ای؟ هشتم اسفند نشانت خواهیم داد نال نال برنو را ...! یامهدی. یامهدی!
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی روشنفکرمیتواندبه فکراین استان وجوانها باشد پس ماهمه بایدرای به روشنفکربدیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر نیکبخت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما بگوییدهدایت خواه اینکه به قول خودش قسم خورده چرا باحیثیت مردم بازی می کند وچند نفر وارد بازی سیاسی خود کرده ودر دقه اخر همه را دور زد به نظر شما مردم همین طور دور نمی زن
Asia/Pacific Region
زارع کی من تربه وش نیکنه فقط برای فاتحه خوانی خوبه
محسن
Iran, Islamic Republic of
اصلا خودتون زحمت نددیداقای روشنفکر پیروز خواهد شد
چنارستان
United States
ما اهالی چنارستان به مرد عمل جناب دکتر نیکبخت رای میدهیم که بتواند از حق ما در مجلس با سر زبون خوبش دفاع کنه.
پیروزی نزدیک است
niloofar
Iran, Islamic Republic of
************همچنان رای ما انتخابی متفکرانه و روشنفکرانه است...همچنان ما اندیشمندانه برمیگزینیم. حاج مهدی روشنفکر اندیشه ی ناب کار ساز این مردم است ا
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریفی حتماً قبوله
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل فقط و فقط دکتر شریفی
Iran, Islamic Republic of
مرد شریف دکتر شریفی
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دکتر شریفی قبوله
حسین از پوزه سورنا
Iran, Islamic Republic of
باقرخان ٬ ستار خان و امیر کبیر . دکتر نیکبخت با تدبیر ٬ مدیریت و شجاعتی که داره ترکیبی از سه چهره ذکر شده هست . هفتم اسفند پرفسور نیکبخت فراموش نشود .
سویک
United States
دکتر نیکبخت. قد هیکلی پرستیز . شجاعت بهارستان داره. آدم سی. هیکلش کنه ۱۰۰ تا. نمایندگی. میرزه. قربون ای کُر. هم. ملوسه باچلاسه. اصلا زیر میزی پول نمیده. مثل بعضی نماینده ها که اسم نمیارم دارن پول دمیدن
کیانوش
United States
ایییییش. هدایت خواه.
ایشششش. زارع
فقط دکتر نیکبخت. آدم سیلش میکنه. کیف میکنه
اسنات
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد نیاز به کسی دارد که بتوان آن را از محرومیت نجات دهد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت می تواند عزت از دست رفته بویراحمد را برگرداند
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت مر د علم و دانش و عمل
حسینی
Iran, Islamic Republic of
می توان به جدیتگفت که اقای حاج زارع را امیر کبیر خطاب کرد چون در این مدت ۴ سال که ایشون نماینده بود که با مشکلات زیادی روبه رو شد اول اینکه در دوسال اول نمایندگی اشان در ولت احمدی نژاد و در اون دو سال هر چی که در توان داشت برای بویر احمد و دنا تلاش کرد که اکه دوستان بیشتر به این قضیه فکر کنن میتئنن قضاوت خوبی در باره ایشون کرد امیب کبیر با دست خالی به پا خواست و خداون منان که یار و همراه ایشون بود در همه مراحل کمکشون کرد قصد سخنرانی ندارزم اما بهتره دوره ۴ سال حاج زارع را با ۸ سال هدایت خواه مقایسه کلی کرد که این ضرب المثل معروف که (انچه عیان هست چه حاجت به بیان) اقای حاج زارع با اینکه نماینده مردمی بود برای تمام روستاهای شهرستانهای بویر احمد و دنا کار کرد که اگه اگه در این مناطق سری بزنید و ببینید هیچ جای شکی نیست نمی خوام بهد مناطق دور دست اشاره کنم برای دوستان اما در حوالی شهر یاسوج یادم هست که ایشان در نطق انتخابی خود در سال ۹۰ به محرومیت در اطراف شهر یاسوج اشاره کرد اری درست هست که استان ما محروم هست و اما باید کاری کنیم که از این محرومیت رهایی یابد روستاهای حومه شهر یاسوج در ۸ سال هدایت خواه در چه وضعی بودن حالا در چه وضعی هستن مثلا روستاهای سرابتاوه،نجف اباد ، تل خسرو و روستاهای حومه اکبر اباد یا روستاهای بنسنجان و مهریان ، بلهزار ، مادوانها که حالا شهر شده و روستایهای کوشه و گنجه ای ها و یا مزدک و ده برافتاب و روستاهای دیگری که در بویر احمد و دنا هستن در ۸ سال گذشته نه روشنایی داشتن نه اینکه از زیر سازی خوبی برخوردار نبودن خدا شاهد در مهریان با اینکه در ۲ کیلومتری یاسوج هست و با اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر جمعیت داره هیچ کار عمرانی در ۸ سال گذشته صورت نگرفت اما در این ۴ سال ثابت شد که اگه بخواهی برای مردم کار بکنی میتونی با دست خالی کار کرد .و روستاهای دیگر همه به هیمین صورت چه بویر احمد علیا و یا سفلی اما بهتر در این باره بهتر دقت کرد ونام امیر کبیر برازنده حاج زارع هست و امید وارم که مردم شهرستانهای بویر احمد کسی را انتخاب بکنن که هدفش خدمت به مردم باشه خدمت صادقانه و خود را همیشه خادم مردم بداند نه اینکه بگوید از من خواستن که وارد صحنه انتخابات بشم باید خادم مردم باشی و با روی خوش با مردم برخورد داشته باشه . عزیزان من بهتره با صداقت قضاوت کنید و اقدامات امیر کبیر را نادیده نگیرید ......
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ازتون اتتظار دارم که نظرهای منو تایید کنید در تاید نظر ها پارتی بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
محمد پور هم جز کاندیداست .اسمشو نشنیده بودم
Iran, Islamic Republic of
همشهریان عزیز بیایید دست به دست هم دهیم و با انتخاب پرفسور نیکبخت شهر خویش را اباد سازیم
Iran, Islamic Republic of
فقط آریو برزن پرفسور نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت
.
Iran, Islamic Republic of
دوستان یکی از طرحهای بزرگ یاسوج بیمارستان ۲۰۰ تختخوابه هست اقای زارع برا این بیمارستان چیکار کرده که از زمان اومدنش یک درصدپیشرفت نداشته؟؟؟ سد تنگ سرخ چی؟؟؟ میدونین چیه بودجه نفت برا ورزش تو حوزه بویر احمد و دنا فعلا خبری ازش نیست فقط حرفه و برا اینکه رای جمع کنه داره میره کلنگ زنی که فقط داره خودشو ضایع میکنه در صورتی که تاجگردون همه همین پروزه هارو افتتاح کرده تا چند ماه پیش و حاج زارع ما تازه خبردار این موضوع شده ، محض اطلاع دوستان ک میگن زارع کار کرده .
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور نیکبخت
محسن
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی آسفالت روکش کن
محسن
Iran, Islamic Republic of
شجاع و نترس فقط دکتر نیکبخت
محسن
Iran, Islamic Republic of
از لحاظ سطوح مدیریتی که جناب پروفسور نیکبخت تجربه کردن اصلح ترین فرد هستن ایشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ریاست دانشگاهها علوم پزشکی یاسوج کاشان و کرمانشاه .فقط پروفسور محمدرضا نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از این ننگ خواری به جنگ آمدم.فقط پروفسور محمد رضا نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پروفسور محمد رضا نیکبخت.این اسم رو بخاطر بسپارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کبنا عزیز خیلی سانسور میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نخبه علمی پروفسور محمد رضا نیکبخت
محسن
Iran, Islamic Republic of
کبنا دیگه دوست ندارم دیگه دوست ندارم اگه سانسور کنی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد غیرت و اصالت و عمل ودرور بر بزرگ مرد علم و دانش
عشایر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر پروفسور نیکبخت اصیل عشایر
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت دیگر نیاری به توضیح بیشتر نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد علم و دانش پروفسور نیکبخت دوست داشتنی
استاد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا من به عنوان یک بویراحمدی ساکن گچساران باتوجه به شناختی تنگاتنگی که بامردم بویراحمدبزرگ دارم ورصد تحولات اجتماعی -سیاسی دربافت امروزی این حوزه ،باتوجه به تعدد نامزدها وتوزیع آرا براساس حوزه جغرافیایی نامزدهاونارضایتی مردم بویژه نخبگان علمی ،سیاسی وایلی بویراحمد سفلی ازیاسوج ،دنا،مارگون،لوداب،...ازنماینده فعلی ،قطعا درغیاب سیدباقر،شانس قبولی روشنفکر باتوجه به کف رای بالا منطقه،وبرخورداری ازویژگی هایی چون صداقت،تدین،شجاعت وبرادرشهید بودن ازسایرنامزدها بسیار بیشترخواهدبود وقطعا پدیده خواهد بود البته درترکیب مرسوی،هدایتخواه وزارعی
Iran, Islamic Republic of
طرفداران زارع بخورید و بیاشامید که ۵۰ روز بیشتر نمانده بعدش بای بای
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زا رع اهل دروغ نیست یا زهرا
United States
سلام جناب آقای عکاشه
همیشه از تحلیل های شما لذت می بردم، ولی احساسم بر آن است که در این تحلیل به دلایلی سوگیری داشته اید و به این دلیل، تحلیلتان چنگی به دل نمی زند
تدبیر وامید
Iran, Islamic Republic of
به یاری خداوند متعال سید پاک وشجاع هیچ مشکلی و دلیلی برای ردصلاحیت ندارد وبا حمایت واقبال مردم فهیم وغیرتمند دنا وبویراحمد برنده بلا منازع انتخابات میباشد
Iran, Islamic Republic of
نمایندگی مردم ملاکهای زیادی میخواهدکه به نوعی هرکدام فاقدبعضی ازاون ملاکهاست مهمترین ملاک وشاخص بحث تاثیرنماینده برشاخص های توسعه زیرساخت ها ومولفه های عمرانی میباشداستان کوچک ماظرفیت ورودبه مسایل کلان سیاسی که فاقدتاثیرخاصی برروندتوسعه استان میباشدراندارد
از دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
مجلس مرد عمل میخواهد نه حرف مفت
محمد
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که میگندمصلحت ایجاب کرده بیاییم جای تعجب داره.چه مصلحتی بالاترازدروغ وریا
Iran, Islamic Republic of
اولا روشنفکر اصل از بچه های محبوب دهدشت کاش از ان حوزه وارد عرصه انتخابات میشد
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر محمدی این چیزهایی که گفتی از بودجه سالانه وزارت بهداشت بوده یا از پیگیری مستقیم ایشان وخارج از بودجه اختصاصی وزارت بهداشت دریافت کرده .مغلطه نکن
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خودتون راخسته نکنید.مردم اگاهند.شک نکنید اول باقر بعدهم ستار.محاله به زاری رای بدیم.فقط باقر وستار میتونن ناجی بویراحمد باشند
دانشفر ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
توانا بود هرکه دانابود?????
زدانش دل پیر برنا بود?????
زنادان بنالد دل سنگ و کوه??????????
ازیرا ندارد بر کس شکوه?????
لوداب پیروز
Iran, Islamic Republic of
درود برامیرکبیر بویراحمد یا زهرا
احمد
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه در امتحان اصلی مردود شده مهره سوخته است
125
Iran, Islamic Republic of
هزار کلاس درس ،جاده یاسوج بابامیدان ،ورزشگاه ۱۵هزار نفری ،گاز رسانی به روستاها،راه اهن اقلید یاسوج،،بیمارستان دکتر جلیل،وصدها طرح دیگر در زمان کی کلنگشان به زمین زده شد یا افتتاح شده اند در زمان دولت دکتر احمدی نژاد ونمایندگی استاد هدایت خواه بوده
125
Iran, Islamic Republic of
سید باقر در زمان نمایندگی اش برای بویر احمد چه کار عمرانی انجام داد بیشتر مدیران کل زمان ایشان غیر بومی بودنند
مرزداران بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت نمایندگان در دست مردم گندیخوری از ایل بزرگ تامرادی مرزداران شجاع ودلیر بویراحمد انشاالله همه باهم با رمز یا فاطمه زهرا حاج زارعی را راهی بهارستان خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر ااریو برزن بویراحمد پروفسور نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دیار پاک بویر احمد باز هم آریو برزن دیکر از دل خاک پاکش بر خاست پروفسور نیکبخت
سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت قهرمان شایسته مجلس هست ان شاله
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زارع و هدایتخواه مهره سوخته هستن
تمنک
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف وفهیم بویراحمد ودنا نمایندی را انتخاب کنید که بتوند حرف بزند نطق داشته باشد من خودم تا یک هفته پیش با اقای زارع بودم واما درجلسه ای که دکترنیکبخت بود وصحبت میکرد واقعا غیرتی شودم باحرفلش موی بدن ادم صیخ میشه ازغیرت اگرمیگید که من دروغ میگم خودتون بروید باش جلسه بنید ازش سوال کنید تاحرف بزند واقعان پروفسوره مسلط به زبان خارجی بابا ما چنیین نمایندی می خواهیم شرط بات میبندم اگردکترنیکبخت رای اورد یکی از بهترین نماینده کشورازهمه لحاظ میشود
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
پروفسورنیکخت انصافایه سرگردن ازهمشون سرتره
Iran, Islamic Republic of
زارع داخل کاکان دور گذشته ۸۰درصد آرا را داشت ولی در این دور دو درصد نداره ///
مهریان
Iran, Islamic Republic of
زارع بای بای
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان وکاندیاتوربویراحمدخواهشمندم این نوبت منطقه لوداب هشت دورباپشتوانه مردم لوداب به مجلس رفتید حالانوبتی بشه همت کنید باحاج روشنفکر همکاری کنیدتاخداراخوش آیدخودتان می دانید انتخابات سرنوشتش به بویراحمد سفلی تعغیرمیکند اشائاله روشنفکرخدا بخواهد این دورمجلسه آقای هدایت خواه خواهشن بکش کنارغیرت داشته باش استاد همچنین شما آقای رجائی نسب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سابقه مدیریتی ۲۰ ساله.مسلط به ۳ زبان روز دنیا.شجاع و نترس.باکلاس فقط وفقط پروفسور محمد رضا نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا هر چی پروژه از اول انقلاب تو یاسوج افتتاح شده بزنین به حساب حاج زارع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آفرین کبنا خوشم اومد همه رو منتشر کردی.متشکر
دوستانه برای عکاشه
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا همش تو سیاست بویراحمد سیر میکنی؟؟؟؟؟

چرا پیامهای اخبار معمولی و اجتماعی را منتشر نمیکنی؟؟؟

همش چسبیدی به بویراحمد یکم هم درباره گچساران و کهگیلویه حرف بزن.

ناسلامتی حوزه شما گچساران و باشت است.

جان من اینقدر سایتت را سیاسی نکن و اخبار موضوعات اجتماعی اقتصادی و عمرانی و ورزشی هم تو صفحه اصلی سایت بگذار.

بازم تاکید میکنم پیامهای خبرهای معمولی و غیر انتخابات بویراحمد هم نگاهی کن و تاییدشون را بزن.این چند روز هیچ پیامی را تایید نکردی؟؟؟؟؟؟

خسته شدیم همش تو صفحه اولت گفتی ستارخان و باقرخان و امیرکبیر.داری همه را سیاسی میکنی.این خوب نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور محمدرضا نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من چرا منطقی نیستید؟

بابا به عملکرد زارعی در انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنید!! اول علیه هاشمی بیانه میده! بعد از ولایتی حمایت میکنه! بعد از برد روحانی میگه من جریان اعتدالم! قبلا از طرفداران سرسخت احمدی نژاد!!! آخه اینا جای انتقاد نداره؟ این نشون میده ایشان ریشه سیاسی نداره. قواعد بازی را نمی داند. سردرگمه!
چه فرقی میکنه هرکسی بیاد مقابلش من بهش رای میدم. چه سید باقر چه ستار هدایت خواه!
حداقل وابسته به یک جریان سیاسی ریشه دار هستند. ثبات قدم دارن
محسن ج
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت که توی ################ وای به روزی که اگه بره مجلس .خخخخخخ
تذکر به دوست گرامی
جمله شما توهین آمیز و بار حقوقی دارد. در صورت تکرار قابل پیگیری می باشد.
https://www.kebnanews.ir/146088/%DA%A9%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F%DB%B2

جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور محمدرضا نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی لطفا خودتون رو به سید باقر نچسبونین فکر کردین مثل دوره های قبل همه رد میشن.دوباره بوی کباب میاد.آخه کجا سید باقر از شما حمایت کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی خیلی بعید که سید باقر از آقای زارع حمایت کنه.چرا الکی جو درست میکنین.ان شائ الله خودشون تایید بشن و فرصت یک انتخابات بی نظیر فراهم بیاد.اگه نشه رای های سید باقر به طرف دکتر نیکبخت و کمی هم بهرامی میره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور محمدرضا نیکبخت. به امید خدا همه کاندیداها تایید بشن و فرصت یک انتخابات پرشور بر خلاف چند دوره گذشته فرام بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع دوره قبل بهتون رای دادم ولی انصافا عملکرد ضعیفی داشتین.خود تیر تاجی ها هم همشون بهت رای نمیدن.من اینو از زبون خیلی اشون شنیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استاد هدایتخواه عزیز هم بره کار فرهنگی کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استاد بهرامی شما هم تایید نمیشی برادر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور محمدرضا نیکبخت. به امید خدا همه کاندیداها تایید بشن و فرصت یک انتخابات پرشور بر خلاف چند دوره گذشته فرام بشه.
Iran, Islamic Republic of
زارع هرکسی روکه مردم قبول داشته باشه قبول میکنه به غیرازهدایخواه ورسایی وکوچک زاده وحسینیان وامثالهم
اسحاق
Iran, Islamic Republic of
با احترام به نظرات دوستان.به نظر من نوعی عدم آگاهی در استان نسبت به وظایف یک نماینده مجلس داره به استان ضربه میزنه چیزی که بسیازی از تحصیل کرده های ما هم به این مشکل گرفتارن.من تعجب میکنم براچی از یک نماینده مجلس انتظارات بیجا میره.مثلا جالبه که کارهای عمرانی را به عنوان عملکرد نماینده بررسی میکنن که کار بسیار اشتباهیه و متاسفانه همین انتظارات بعضا توقعاتی از نماینده ایجاد میکنه که اصلا در حوزه اختیاراتش نیست .البته خود نماینده ها هم در ایجاد این انتظارات بی تقصیر نیستن.من انتظارم از قشر نخبه استان اینه که به وظایف نماینده مجلس اگاهی بیشتری پیدا کنند بر ان اساس انتخاب کنند.
جهانبازیان از این نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
زارع را بر روی قبرستانها باید پیدا کرد.وخط و خطوطی هم ندارد .درود بر سید باقر
بهزاد کاظمی
United States
" سید باقر
صدای آمدنت بوی بهار داده به زمستان بویراحمد
برقرار و استوار باش ای تکیه گاه بی پناهان بویراحمد "
بخشی از حرف دل امروز جوانان توسعه گرای بویراحمد و دنا حامی سید باقر موسوی جهان آباد
......
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر ستار هدایتخواه
5968899211
Iran, Islamic Republic of
باسلام .شماها که میگیت نمیدونم بیمارستان کجا وکجا راه اهن کجا و نمیدونم گازرسانی کجا و اب کشی کجا وجاده کجا و......با اعتبار چند ملیلیاردی اولا اینها همش کارهای نماینده قبل بوده والان به اسم زارع تمومش کردن دوما هیچ کاری برای استانمان نکرده دروغ نگید نماینده فعال و کار کن ودلسوز گفتی تاجگردون ..بیاید برویم گچساران بازن وبچه رای خودمون را بدیم به تاجگردون وبرگردیم خدایی حقشه دیگه رایمون حرو نمیشه بدیمیش به زارع و.....تاجگردون خسته نباشی خداپشت وپناهت باشه.....
5968899211
Iran, Islamic Republic of
خدایی دکتر تاجگردون رابگن نماینده. زارع را هم بگن نماینده ////////جای شرم هست؟
5968899211
Iran, Islamic Republic of
من ک هیچ کدوم از این نماینده ها را قبول ندارم که رای خودم را حروم کنم /تصمیم گرفتیم با چند تا از رفیقا ودوستان برئیم گچساران به جناب دکتر تاج گردون نماینده دلسوز وفعال رای بدهیم ......
حامیان نظام
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی آقای محرابی هم در مسجد قبا وهم در منزل یکی از تیرتاجی ها در حضور اقای زارعی میتواند هم یک حمایت باشد وهم یک تذکر به آقای زارعی اگه قدر آقای محرابی ودیگر حامیان پر قدرتش را داشته باشد مثل این دوره که دارد میگذرد به این افراد نخبه پشت پا بزند
حامیان نظام
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان یاسوج فقط وفقط به خاطر اقای محرابی دولت آباد از اقای زارعی حمایت میکنیم وگرنه خودش برای ما مهم نیست تا آخرین لحظه به اشاره مهران جان نگاه میکنیم ایشان از ما جان هم بخواهد فداش میکنیم با سپاس جوانها ی انقلابی یاسوج
حامیان نظام
Iran, Islamic Republic of
به نظر ما حامیان نظام بزارید این دوره هم زارع قبول بشه یعنی حمایتش کنیم ما که از هیچ کدومشون خیر ندیدیم خدا عاقبت ما را به خیر کند عاقبت این جوابهایی که هر دوره فریب این روباهان مکار را میخورند فقط میگیم خدایا عاقبت همه ما را سرانجام به خیر کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1