تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۱۵۲۰۰۶

دستگاه دیپلماسی مواضعش نسبت به شهادت شیخ نمر انقلابی باشد

۹
۰
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اتخاذ مواضع انقلابی‌تر دستگاه دیپلماسی نسبت به شهادت آیت‌الله نمر تأکید کرد.
ashora-yasuj-basij-mahdavi- (32)
شهرام مهدوی‌مطلق امروز در نشست شورای تبیین مواضع دانشجویی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام وقیحانه آل سعود در شهادت آیت‌الله شیخ نمر گفت: رژیم خبیث آل‌سعود در اعدام شیخ نمر ناپختگی سیاسی و امنیتی به خرج داده و هیچ رژیم عاقلی در چنین شرایطی دست به چنین جنایتی نمی‌زند.
وی گفت: اگر چه در دنیای اسلام ثلمه‌ای وارد شده اما تاریخ اسلام نشان می‌دهد که همواره درخت اسلام ناب با خون بزرگانش آبیاری شده است و خون شیخ نمر لکه ننگی است بر تارک رژیم آل سعود و مدعیان حقوق بشری اما شهادت و ظلم‌ستیزی افتخار همه مبارزان حقیقی در راه اسلام و آرمان‌های توحیدی است.
مهدوی‌مطلق بیان کرد:  آرمان گرایان و حق طلبان عالم هیچ واهمه‌ای از شهادت ندارند و شیخ نمر همواره در نطق‌های آتشین خود به رژیم آل‌سعود اعلام می‌کرد که اگر برای دنبال حق‌طلبی به دنبال ما هستید زودتر بیایید.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعدام شیخ نمر نشانه استیصال و ناتوانی رژیم سعودی و شمارش معکوس اضمحلال این رژیم ناپخته سیاس است.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی نیازمند به مسلخ رفتن بزرگانی چون شیخ نمر بود و لذا رژیم سعودی نه تنها با این اقدام شنیع بیداری اسلامی را مهار  نکرده بلکه باعث تشدید بیداری اسلامی در عربستان شده است.
این کارشناس ارشد مطالعات منطقه‌ای در ادامه گفت: اقدام رژیم آل‌سعود در راستای بازیگری آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد و امروزه رژیم سعودی که داعیه داری حرمین شریفین را دارد به عنوان یک نیروی ضربه‌گیر رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.
مهدوی گفت: عربستان امروزه در یمن کاملا زمین‌گیر شده و بزرگترین و طولانی‌ترین جنگ نیابتی منطقه که توسط عربستان و با اشاره آمریکا به راه افتاده است، عربستان را به استیصال کشانده و اقدام عربستان در سرکوب انقلابیون فرار رو به جلو و سرپوشی به جنایات داخلی و بحران‌های جدی درونی این کشور است.
وی در ادامه گفت: رژیم کنونی عربستان در داخل با بحران‌های جدی حاکمیتی، هویتی و پادشاهی روبرو است و نه تنها شیعیان بلکه جمع زیادی از اهل سنت نیز به رفتار رژیم حاکم آل‌سعود اعتراض جدی دارند و در میان سیستم پادشاهی عربستان هم اختلافات دیگری است که در سایه جنگ یمن و چنین اقداماتی پنهان مانده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به مواضع دور از انتظار دستگاه دیپلماسی کشور در جریان زندانی کردن شیخ نمر در سال قبل و کشتار بزرگ مسلمانان در حادثه منا گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید انقلابی‌تر و محکم‌تر نسبت به این اتفاقات موضعگیری می‌کرد که با توجه به اعدام این رهبر بزرگ شیعیان عربستان انتظار می‌رود مواضع انقلابی‌تر و محکم‌تر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثار
Iran, Islamic Republic of
برو بابا.شهدا کشور و دوستی با عراق .؟!
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی شما نظر ندید نمیشه
دستگاه دیپلماسی خودش انقلابیست و حضرتعالی کجا بودی زمان انقلاب اصلا بدنیا آمده بودی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئول بسیج همیشه در صحنه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شرمت الله
عزیزم درست صحبت کن
حیف این سایت که کامنتای امثال تو داهلش درج میشه
مودبانه نقد کن
مودبانه
Iran, Islamic Republic of
rrr
اتفاقا همیشه این اقا خوب و کارشناسی شده صحبت می کند . نمیدونم چرا بعضی ها .... برای انقلاب بودن باید هنگام انقلاب حتما حضور داشت بله ایشان موقع انقلاب نبودند و شاید تو نبودی اظهارنظر آبکی چرا /
سلام
Iran, Islamic Republic of
میگم چرا برای کشتار منا سفارت عربستان آتش نزدن . پس امثال شماها هم به ملت خود احترام بگذارید .
ولایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی می فرمایید به کشور دیگر قشون کشی کنیم؟ و زن و بچه های بیگناه را بکشیم؟ توی رختخواب گرم بودنو افاضه کردن که دردی را دوا نمی کنه.
قباد
Iran, Islamic Republic of
که تواند مرا دوس دارد ون در در آن بهره خود نجوید..هر کس از بهر خود در تکاپوست.. نقد کسانی مثل دکتر ظریف کار هر کسی نیست..باید نیت پلید دشمن اصلی یعنی اسرائیل رو حواسمون بهش باشه نه چندتا عرب حیوان صفت و شهوت پرست که مو به مو داره برنامه های کثیف اسراییل خبیث رو اجرا می کنه..مرگ بر اسرائیل
صدا
Iran, Islamic Republic of
ن کسی نگفت قشون کشی اما زمان کشتار هموطنان خودمون چطور اینکار و نکردین، تابلو ک تواین زمان اهداف سیاسی دارین ، ک دولت وتو دنیا منزوی کنین و بعد غربیا بیانه بدن علیه ایران وبگید دیدن غربیها ب عهدشان پایبند نبودن، شما ک اعتقاد ب دستگاه دیپلماسی ودولت ندارین پس نیاز نیس تکلیفشون وبهش بگین خودشون کار بلدن ، بعدشم شما دم از ادب واخلاق واحترام نزنین ک هیچی ازش بلد نیستین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1