تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۱۴۸۷۰۹

جشن «شب همدلی» در دهدشت

۱
۰
کبنا ؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا جشن بزرگ فرهنگ و هنر با موضوع شب همدلی در فرهنگسرای دهدشت برگزار می‌شود.


ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن بزرگ شب همدلی در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بلندترین شب سال برنامه مفرحی در فرهنگسرای دهدشت تدارک دیده شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: با حضور و همراهی گرم شهروندان، هنرمندان و اعضای انجمن‌های شعر، موسیقی و تئاتر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

کاظمی‌جو با با بیان این‌که از هنرمندان برگزیده سال ۹۴ در شب همدلی تجلیل می‌شود، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، اجرای موسیقی، اجرای نمایش خیابانی، مشاعره و شعرخوانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشن عنوان کرد.

کاظمی‌جو هدف از برپایی این آیین بزرگ را ایجاد صمیمیت و همدلی مجموعه فرهنگ و هنر، شب‌نشینی و اجرای برنامه‌های شاد دانست و تصریح کرد: با برنامه‌های تدارک دیده شده لحظات شیرینی برای شرکت‌کنندگان رقم خواهد خورد.

این مسئول زمان برگزاری مراسم را دوشنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۹ و در فرهنگسرای کوی آزادگان دهدشت اعلام و از خانواده‌ها جهت شرکت در این جشن دعوت کرد.

وی با اشاره به قدمت آیین شب یلدا و اهمیت آن گفت: شب چله از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی و سنتی دیرینه است که در بین خانواده‌ها همراه با خاطرات متفاوت است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرجامی
Iran, Islamic Republic of
سپاس از ایرج عزیز انشالله موفق باشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1