تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۴۸۳۵۷

همایش استانی توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی در یاسوج

۰
کبنا ؛اولین همایش استانی توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی و محیط زیست روز دوشنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ در محل سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور  مسئولین کشور و استانی برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مصطفی بسطامی دبیر اجرائی این همایش در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین همایش استانی توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی و محیط زیست با سخنرانی فتاح محمدی معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار و کلیدری معاون محترم آموزشی دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود.
بسطامی افزود: این همایش با همکاری سازمان محیط زیست و موسسه فرهنگی-زیست محیطی روزنه در راستای حمایت از اهداف و برنامه های پروژه زاگرس اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در پروژه حفاظت از تنوع زیستی در سیمای حفاظتی زاگرس مرکزی از طریق هم سو نمودن حفاظت از تنوع زیستی و بهره برداری پایدار با فعالیت های بخش های کشاورزی، جنگلداری، مراتع، آب و گردشگری از سیمای حفاظتی زاگرس مرکزی در محدوده ای به وسعت ۲۵۰۰۰۰۰ هکتار حفاظت می شود.
بسطامی ادامه داد: محدوده این پروژه تقریبا تمامی استان چهارمحال وبختیاری ، مناطقی وسیعی از استان کهگیلویه وبویراحمد ، قسمت اعظم اقلید و مرودشت در استان فارس و سمیرم در استان اصفهان را دربر می گیرد.
دبیر اجرائی اولین همایش استانی توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی و محیط زیست پروژه زاگرس یاسوج بیان کرد: این همایش که با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و سازمان های بین المللی چون برنامه عمران سازمان ملل متحد (undp) و تسهیلات محیط زیست (gef) شکل گرفت، سعی در ایجاد رویکردهای جدیدی در مدیریت منابع دارد که ضمن توجه به جوامع محلی ، به توسعه اجتماعی و اقتصادی کمک کرده و منجر به احیاء و حفاظت موثر تنوع زیستی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1