تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۴۶۶۹۴

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز فاضلاب /پایان دی‌ماه آخرین مهلت ساماندهی انشعابات فاضلاب

۱
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با با اشاره به اهمیت نصب انشعاب فاضلاب و جمع‌آوری فاضلاب‌های خانگی و صنعتی اظهار کرد: افزایش سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از هدر رفت آب از مهمرترین کارکردهای جمع آوری فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهاری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح فاضلاب در پنج شهر استان از جمله یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، چرام و سی سخت به مرحله اجرایی رسیده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح این شهرها اجرا شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار مشترک فاضلاب در شهرهای استان وجود دارد که اقدام به نصب انشعاب فاضلاب کرده اند.
لدنی‌نژاد به اجرای طرح ساماندهی انشعابات فاضلاب در سطح شهرهای استان اشاره کرد و افزود: این طرح ابتدا در شهر یاسوج اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کلیه مشترکین آب که در محدوده طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب یاسوج قرار دارند و تاکنون موفق به اخذ مجوز فاضلاب نشده‌اند تا پایان دی ماه جاری فرصت دارند نسبت به خرید و ساماندهی انشعاب فاضلاب خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان عنوان کرد: در غیر این‌صورت بر اساس بند ۱-۲۳-۴ آئین‌نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب و سایر قوانین مربوطه، انشعاب آب آنها قطع و علاوه بر هزینه‌های انشعاب فاضلاب کلیه هزینه‌های دفع فاضلاب سال‌های گذشته نیز از آنها اخذ خواهد شد.
لدنی‌نژاد از تشکیل کمیته ساماندهی انشعابات غیرمجاز فاضلاب در سطح شهر یاسوج خبر داد و گفت: این کمیته کار شناسایی و پیگیری انشعابات غیرمجاز فاضلاب و همچنین خانوارهایی که اقدام به نصب انشعاب فاضلاب نکرده اند را بر عهده دارد.
وی یادآور شد: مشترکینی که تاکنون نسبت به نصب انشعاب فاضلاب و ساماندهی انشعاب خود اقدام نکرده‌‌اند می‌باید به واحد امور مشترکین ادارات آب و فاضلاب مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دف
Iran, Islamic Republic of
انالله واناالیه راجعون حضرت آیت اله سیدشرف الدین ملک حسینی دامه برکاته رحلت برادر بزرگوارتان مارااندوهگین وموجب تاثروتالم مردم استان گردید، اینجانب ضمن تسلیت از درگاه خداوندسبحان برای آن عزیزتازه سفر کرده علودرجات ورحمت واسعه وبرای جنابعالی وبیت مکرم صبر وسلامتی وطول عمر با عزت مسءلت مینمایم .دکتر افشین پور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1